Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 22 Січня 2025, 13:39:12Ми ж про частоту дрібних зубців, тобто про пилку?
Я також.
Цитата: ВКБ від 22 Січня 2025, 13:39:12Якщо так, то який техніний змісти її смикати і її природа.
В програмі МікасОнлайн є файлик ../HELP/const/lz_p1.html там описано як працює регулятор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 22 Січня 2025, 11:45:10Подивився лог, з збільшенням частоти обертів лямбда переключається трохи швидше, але всерівно час між вершинами графіка 1-1,5 секунди.
Ну тут мабуть ще можливий вплив проги яка робить опрос. Ось приклад логу з опен діагу
Spoiler
Time:    10:52:32,789
Send:    2101
Receive: 61 01 9D 35 C8 45 00 00 00 00 00 00 00 00 12 00 20 60 03 BE 00 00 00 7C 01 03 00 00 01 71 7C 4F 00 E5 00 00 00 8A 00 35 DA B9 25
Time:    10:52:33,143
Send:    21E0
Receive: 61 E0 03 CD 00 00 00 70 00 FF 01 70 00 AA 00 84 00 B9 26 48 7C 4F 00 00 12 00 00 50 00 00 00 00 00 35 26 83 00 00 00 00 00 AE 00 00 00 00 00 34 03 DA 00 35 0B E9 18 38 00 00 FB 74 00 82 FF 6C 0C 00 5F 00 00 00 54 05 14 00 00 00 00 00 F0 00 00 00 4B 00 00
Time:
[close]
Виходить десь 0,350сек. Помножеимо на 60 = матимемо 18 раз за хвилину. А навіть на ХХ в середньому 800 обертів /2 = 400 обертів(щоб спрацювали всі чотири циліндри). Тобто далеко не 18.

Цитата: Володимир від 22 Січня 2025, 11:45:10Хто бореться з провалами при переході від робочого ходу до холостого, інформація для роздумів, порівнював дві поверхні паливоподач, виявляється вони намальовані так що паливоподача при переході з робочого ходу до холостого падає в два рази, відповідно оберти падають дуже різко і дуже сильно, особливо це замітно якщо режим привідкривача не був увімкненим. Чого зроблено так, не знаю, але якщо на холостому трошки натиснути на газ щоби оберти піднялись десь до 1500, то видно як через деякий час лямбдарегулятор починає різати паливомодачу, але що цікаво, що в якийсь момент паливоподача падає настільки, що двигун починає працювати не стабільно і хоче зупинитись.

Я помню підганяв в графіках моменти переходів, що не було між ними  різких відмінностей.
Але в літературі пишуть що на ХХ (тобто  коли е прихнак ХХ) регулювання йде за допомогою УОЗ а не РХХ. Ну і паливопоча береться ро графіку для ХХ.
Але з УОЗ я так для себе і не маю пояснення по графіку Т43 (червоний сток 111та для 1.3 а чорний 096 для 1.3 - не знаю хвідки він у мене)
-чому таке збільшення при провалі до -200
-чому при привищенні +100 теж зменшуємо УОЗ
якісь протиріччя. Той що 096 мені більш подобаеться  :dunno:
Spoiler
Untitled - 1.jpg
[close]


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 22 Січня 2025, 13:39:12Ми ж про частоту дрібних зубців, тобто про пилку?
Яке відношення мають зубці КВ до ЛЗ? ЛЗ насрати на зубці  КВ, так само як КВ на ЛЗ.
Цитата: ВКБ від 22 Січня 2025, 13:39:12Якщо так, то який техніний змісти її смикати і її природа.
Не зрозуміла суть цієї частини питання? кого смикати?
ЛЗ САМА перемикаеться тільки на кількість кисню у вихлопі.
Часто перемикань  ЛЗ залежить від властивостей
самого ЛЗ *я ж навів графік), + зони для мікаса  в яку ми вогнали прошивкою в мікасі  (С61, С62 - вибирається фактично самий крутий участок характеристики ЛЗ) ну і звісно
ЕБУ - бо якщо він не подивиться на ЛЗ,  не змінить час на форсах
ТО суміш не зміниться і напруга на ЛЗ теж і буде просто пряма лінія напруги з ЛЗ.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 22 Січня 2025, 11:45:10Якось так, схоже що настройкою того мікаса толком ніхто не займався, працює та й добре.
В мене теж підозра по 111й що або дурень щось мудрив, або диверсія хитренька.
Доречі на Славуті мікас же не кінчив - там ше на москальскому автопромі продовжувався. І щось я не чув жалоб таких як на ту ж 111ту.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 22 Січня 2025, 17:53:32-чому таке збільшення при провалі до -200
-чому при привищенні +100 теж зменшуємо УОЗ
якісь протиріччя. Той що 096 мені більш подобаеться  :dunno:
Spoiler
Untitled - 1.jpg
[close]
Там нема нічого дивного, є бажані оберти холостого ходу, і є реальні оберти холостого ходу. По різниці між цими цифрами береться значення по осі Х, якщо оберти ХХ нижчі за бажані, працює ліва сторона графіка від нуля, відповідно кут запалювання збільшується щоби збільшити оберти. А якщо ХХ більший за бажані, то працює права частина графіка від нуля, тобто спочатку кут зменшується, а потім від йде вверх, вверх він йде тому що по тому графіку формується кут при переході від робочого ходу до ХХ, і це також потрібно враховувати щоби не було провалу.

Як на мене, то більш правильно побудований заводський графік, чорний має бути більш схильний до провалів в перехідних режимах від робочого ходу до холостого.

Цитата: vladishtm від 22 Січня 2025, 18:12:09
Цитата: Володимир від 22 Січня 2025, 11:45:10Якось так, схоже що настройкою того мікаса толком ніхто не займався, працює та й добре.
В мене теж підозра по 111й що або дурень щось мудрив, або диверсія хитренька.
Доречі на Славуті мікас же не кінчив - там ше на москальскому автопромі продовжувався. І щось я не чув жалоб таких як на ту ж 111ту.

Бо роблять для себе, а на славуту полюдськи не зробили щоби не було конкуренції з автовазом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ


Помилився. Пилку (синусоіду) не формує частота роботи циліндрів. Думав що саме ривки вихлопів, а усередненна величина як результат корегування. По простому я так розумію "пилка" виникає  як результат регулювання і залежить від інертності реакції електронної системи.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Володимир від 23 Січня 2025, 10:24:51Як на мене, то більш правильно побудований заводський графік, чорний має бути більш схильний до провалів в перехідних режимах від робочого ходу до холостого.
Нажаль правда в тому що якраз ситуація погана у стокової 111тої -качелі та провали. На 096 такого не чув щоб казали. (правда я не знаю наскільки ця шо і в мене 096 стокова.)
Я ось наклав графіки 111тої та 096. (Т43 + S2_Q.  обох прошивок. Графік S2_Q взяв максимально близький до режиму ХХ (тиск 300). Синій зона ХХ, зелений пусковий УОЗ та прогрвтий УОЗ. Для прогрвтого авто на стоці УОЗ  десь 10-8 град.
Так от видно що 096  в зоні ХХ якраз на 8-10град, а стокову 111ту кудись виперло уверх 16-18град  :dunno:  що як на мене якась дурня а не графік.
Хоча я качели-провали-заглохи фактично убрав  Характеристикою РХХ С41, С43 ( до речі - теж самє зроюлено і в цій 096). Але я тоді ще не знав, що книжки пишуть - що основне підтримання
стабільності обертів ХХ  робить ЕБК за допомоною УОЗ.
Ну а чого я не розумію праву сторону графіків -  оберти падають а ми робимо вспишку ще зараніше до мертвої точки (резко збільшуємо УОЗ) - фвктично ще більше тормохимо поршень.
Not a valid attachment ID.Not a valid attachment ID.Untitled - 2.jpg   
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 23 Січня 2025, 19:19:06Помилився. Пилку (синусоіду) не формує частота роботи циліндрів. Думав що саме ривки вихлопів, а усередненна величина як результат корегування. По простому я так розумію "пилка" виникає  як результат регулювання і залежить від інертності реакції електронної системи.

Ну якщо це про "пилку" напруги на ЛЗ - то десь так.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цікаво який графік намалювала б лямбда на карбюраторному моторі на ХХ, і на робочому ходу, якщо її увімкнути, дати опорну і розігріти. Синусоїди мабуть не буде, буде якась лініч в межах діапазону чутливості
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 23 Січня 2025, 19:36:50Нажаль правда в тому що якраз ситуація погана у стокової 111тої -качелі та провали. На 096 такого не чув щоб казали. (правда я не знаю наскільки ця шо і в мене 096 стокова.)
На 111-ій прошивці увімкнено автоматичне регулювання G0xx, і мікас його чомусь ставить заниженим, звідти і качелі. Пишуть якщо відключити адаптацію і поставити фіксований G0xx вручну, то холостий стабільний.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 24 Січня 2025, 09:10:45На 111-ій прошивці увімкнено автоматичне регулювання G0xx,
В мене зараз "C74 Обмеження регулювання Gt на ХХ (%)" стоїть 1%, і також я залишив "Авторегулювання СО на ХХ" так як сток -  вкл. (грався і з ним).
Стоково C74 Обмеження регулювання Gt на ХХ (%) 50%, в який то момент
моїх експериментів прийшлося знизити до 1% - хз  :dunno: чому  :rolleyes: - може я накрутив щось, може паливо таке.....  Коливань на ХХ зазраз немає ну і хай буде так.
Якщо відключити "Авторегулювання СО на ХХ" то здаеться значення С74 не важно яке.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 23 Січня 2025, 19:46:45Цікаво який графік намалювала б лямбда на карбюраторному моторі на ХХ, і на робочому ходу, якщо її увімкнути, дати опорну і розігріти. Синусоїди мабуть не буде, буде якась лініч в межах діапазону чутливості
Ось що пишуть книжки

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Бачив лямбду на великопотужному газовому котлі центрального опалення. Для контролю якості згорання метану можливо. Графік не бачив, скоріше якась полога волна.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.