Проблемы с колесами (неправильная ориентация, уход с оси)

Автор Виталий 1234, 08 Вересня 2008, 14:33:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Сергей

Цитата: ^SERGIK^Ну вы и крутышки :D у нас шо зад,шо перед все одних денег стоит(60 гривасей).
eу ас за такие денги и к машине подходить никто не будет! не ну конечно на лазерке может так и стоит! но только баран туда ездит! я все машины на стенд гоняю! где все четыри колеса участвуют! вне зависимости перёд делают или зад!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

LonelyWolf

В Донецке за зад никто не берется. gda_1974 менял балку.

Володимир

Цитата: LonelyWolfВ Донецке за зад никто не берется. gda_1974 менял балку.
Так можна самому попробувати якщо є великий гараж або інше місце. Купити дві лазерні указки та зробити з них прибор для регулюваня розвалу сходження.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Владимир

Цитата: LonelyWolfВ Донецке за зад никто не берется. gda_1974 менял балку.
Ще не знати яка буде нова балка. Про якість запчастин не мені розказувати. А вона коштує не 20 грн...
Цитата: ВолодимирТак можна самому попробувати якщо є великий гараж або інше місце. Купити дві лазерні указки та зробити з них прибор для регулюваня розвалу сходження.
З таким же успіхом можна використати достатньо довгу нитку. Натягуєш її по площині колеса. Це зробити досить просто, тільки потрібен помічник.
Лазерні указки не проблема. Проблема у тому, щоб їх правильно закріпити на колесах і поміряти кути розвалу/сходу. Вертикаль поміряти просто. А горизонталь? Головна проблема - яким чином точно визначити вісь автомобіля, відносно якої і будуть вимірюватись кути? По бамперах, капоту? У цьому випадку достатньої точності досягти важко.
Наведу приклад. Для заднього колеса в книжці задані такі допуски: 0?±20\'. На відстані 5 м кут у 20\' дасть величину зміщення нитки/променя приблизно 2,9 см (500*sin(20\')?2,9 см). На величині колісної бази (2,32 м) ці показники будуть менші ще приблизно у 2 рази.
Славута, 1,2 карб, 2003 г/в
Бортовик http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=147685#p147685

Володимир

Цитата: Mister MuskulЛазерні указки не проблема. Проблема у тому, щоб їх правильно закріпити на колесах і поміряти кути розвалу/сходу.
А їх ніхто на колесах і не закріплює, їх закріплюють на висоті рівній середині колеса на відстані приблизно 5 м, при цьому промені лазера направлені точно один одному в окуляр. А на колесах закріплюються дзеркала що є перпендикулярні осі колеса, коли промінь світить на дзеркало і відбиваєтся то відповідно на скільки і в яку сторону лазер змістився від джерела світла бачимо зміщення. Звісно біля джерела світла має бути екран з нанесеною масштабною сіткою. А автомобіль з допомогою рулетки перед вимірюваннями центрується відносно джерел світла.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша и Валера

да у вас в киеве вообще со славутами сталкиватся не хотят! у нас в днепре за дополнительные денги всё прекрасно регулмруется!

Не хотят сталкиваться, потому что стоимость Славуты не покрывает стоимость среднего ремонта занюханого джипа. Ключевая фраза \"дополнительные деньги\",то есть их размер решает любую проблему. Вообще в Киеве купюры меньше сотки не котируются, везде на улицах валяются, в подземных переходах по колено намело, пройти нельзя! Коммунальная служба оборзела, не вывозит, а можно было бы брикетировать и в место газа использовать!
Когда Вас охватывает желание поработать, сядьте и подождите пока оно пройдёт.

Сергей

:/ да вы фантазёры! не зря с черновецким в одном городе проживаете! я всегда знал что киев как космос! и люди там космические! :d
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Владимир

Ребята, давайте не обижать друг друга и не переходить на личности. Мы же не политики на токшоу, а всего лишь славутоводы :)
Цитата: ВолодимирА на колесах закріплюються дзеркала що є перпендикулярні осі колеса, коли промінь світить на дзеркало і відбиваєтся то відповідно на скільки і в яку сторону лазер змістився від джерела світла бачимо зміщення. А автомобіль з допомогою рулетки перед вимірюваннями центрується відносно джерел світла.
Особливої різниці нема що закріпляти на колесі - лазер чи дзеркало. Із дзеркалом також не дуже просто - необхідно чітко виставити дзеркало на кріпленні, точно по нормалі (90?). В домашніх умовах це зробити можна, але не так вже й просто. Та й на декілька вимірювань робити пристрій - марна трата часу. Простіше заїхати на стенд і заплатити. Але якщо планувати заробляти на цьому гроші - то можна і пристрій зробити.
Славута, 1,2 карб, 2003 г/в
Бортовик http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=147685#p147685

Саша и Валера

Уже давно не Черновецкий, но количество фантазёров продолжает увеличиваться, космонавты подтягиваются с востока....
Когда Вас охватывает желание поработать, сядьте и подождите пока оно пройдёт.

Володимир

Цитата: ДачникиНе хотят сталкиваться, потому что стоимость Славуты не покрывает стоимость среднего ремонта занюханого джипа.
Та я взагалі дивуюся що в Києві є славути, місяці два тому був в Києві, ходили з товаришем по місту, то вирішили рахувати автомобілі вітчизняного автопрому на дорогах, типу заз, ваз, газ, москвич. За пів дня до десяти не досчитали.
Цитата: Mister MuskulОсобливої різниці нема що закріпляти на колесі - лазер чи дзеркало. Із дзеркалом також не дуже просто - необхідно чітко виставити дзеркало на кріпленні, точно по нормалі (90?). В домашніх умовах це зробити можна, але не так вже й просто. Та й на декілька вимірювань робити пристрій - марна трата часу. Простіше заїхати на стенд і заплатити. Але якщо планувати заробляти на цьому гроші - то можна і пристрій зробити.
Різниця є, бо точність вимірювання збільшується в два рази, так як довжина променя більша в два рази. А центрувати дзеркало на колесі не велика проблема, крутиш колесо і дивишся як відхиляється промінь на екрані, потрібно добитися такого положення щоби при обертанні колеса промінь світив в одну точку.

Звісно що на станцію поїхати легше, але якщо вибору немає то можна трохи і погратись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Viiitalik

Подскажите пожалуйста как можно вытянуть клеса на должное  им место(по средине)?

Дима


Viiitalik

_Дима_ привет испасибо за инфу, а вся эта операция у всех славут в порчдке вещей?

Дима

походу да! ну тут три варианта решения проблемы:
1. тупо забить и кататься дальше :D
2. замена реактивных тяг на новые
3. проточка тяг

P.S. будь добр заполни профиль графу \"Местонахождение\", короче город какой :)

numa

у всех славут в порчдке вещей?
это не только у славут... у всех машин с такой конструкцией подвески имеет место эта драмка..
в \"зубилах\", правда, есть с завода регулировочние шайбы, 2шт по 5 мм примерно..  
на \"эскорте\" 86гв- та же фигня (там даже лыжа такасама)- уходят колёса, хотя не так быстро..
тигренок:\"мама, зачем нам такие сильные лапы?\"  тигрица:\"это чтобы добыче не удалось сбежать...\"
тигренок:\"а зачем такие острые когти?\"                тигрица:\"это, чтоб добыча не вырвалась из