доработка ходовой

Автор ЭДУАРД, 10 Вересня 2008, 14:39:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32Верхня, да , різниця відчувається, на калдобинах не так колихає всторони. і при обгоні не так починає водити. от за нижню ще думаю, просто шо кліренс меншає, зараз коли снігу дохера то по защиті дере, а ця ж штука ше нижче
Нижню просто перед установкою ту частину що у вигляді лука слід трохи вирівняти, тоді вона буде на рівні лижі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Александр

Цитата: Sergik32Коллєги, може вже це питання і звучало, але спитаю ще разок. Нижня розпорка на ричаги вона шось дає чи так собі, лишні 2см кліренса в мінус. Верхню я поставив, але з такими вигинами профілю тої розпорки, вона так помагає як зимою морозиво
колись, коли робив розвал, то майстер як побачив нижню розпорку, то сказав \"О, добре, тепер є за що гарно взятися з ями\" :D а серйозно, то ті вигини не сильно позначаються на її жорсткості, перевірено. Їздив з нею зимою по полі, гнув пару раз, то гнулись самі вуха, а не труба.
Глаза боятся, а руки из жопы.

Sergik32

то труба і непогнеться, просто коли зарядить нею в якусь горбяку чи не зтягне лонжерони разом з ричагами, он  в чом вопрос
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32то труба і непогнеться, просто коли зарядить нею в якусь горбяку чи не зтягне лонжерони разом з ричагами, он  в чом вопрос
В мене підігнена, то минулої зими коли їздив по коліям, то було чути як ззаду зачіпає чи то банка глушника чи то балка, розпорка не зачіпала.

Це фото розпорки без підгинання.


А це вже трохи вирівняна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну в принципі можна ставити, я її сам зроблю. В мене захист піддона стоїть то десь на рівні розпорки, думаю шо піде. А чого на фото немає захисту піддона, чи він знятий?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

TOXAT

Цитата: Володимир
Цитата: Sergik32то труба і непогнеться, просто коли зарядить нею в якусь горбяку чи не зтягне лонжерони разом з ричагами, он  в чом вопрос
В мене підігнена, то минулої зими коли їздив по коліям, то було чути як ззаду зачіпає чи то банка глушника чи то балка, розпорка не зачіпала.

Це фото розпорки без підгинання.


А це вже трохи вирівняна.
Ни одного потека масла...
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

Сергей

у меня также на 1,3 было ! толкьо грязью все заляпано!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Александр

Так, пост для роздумів... Надумав я зробити собі мінусовий розвал ззаду, і такі думки в голову приходять: припустимо підкладаємо ми шайбу під нижній болт кріплення цапфи до балки - розвал йде в мінуса разом з ним і сходження  *NO*  Ну нічого страшного, підкладаємо ще одну шайбу під задній болт - красота! розвал мінус, сходження (припустимо) ноль, все начебто добре.  *YES*   Але в статиці. А коли пригрузити трохи машину - розвал ще більше завалиться в мінус, а сходження навпаки буде плюсувати по мірі загрузки  *CRAZY*  Тобто як я розумію, зробити задній розвал з мінусом на нашій підвісці неможливо без сумних наслідків для гуми? Маю на увазі більш-менш стокову висоту і жорсткість, коли важелі балки до землі зовсім не паралельні. Хто що думає?
Глаза боятся, а руки из жопы.

Володимир

Цитата: Александр НадводнюкТак, пост для роздумів... Надумав я зробити собі мінусовий розвал ззаду, і такі думки в голову приходять: припустимо підкладаємо ми шайбу під нижній болт кріплення цапфи до балки - розвал йде в мінуса разом з ним і сходження  *NO*  Ну нічого страшного, підкладаємо ще одну шайбу під задній болт - красота! розвал мінус, сходження (припустимо) ноль, все начебто добре.  *YES*   Але в статиці. А коли пригрузити трохи машину - розвал ще більше завалиться в мінус, а сходження навпаки буде плюсувати по мірі загрузки  *CRAZY*  Тобто як я розумію, зробити задній розвал з мінусом на нашій підвісці неможливо без сумних наслідків для гуми? Маю на увазі більш-менш стокову висоту і жорсткість, коли важелі балки до землі зовсім не паралельні. Хто що думає?
На нерівностях буде на трасі задницю кидати в сторони.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Александр

хм. а як же тоді їздять 99 процентів нових (і старих теж) іномарок?
Глаза боятся, а руки из жопы.

дмитрий

никто не использовал такие проставки для увеличения клиренса?
http://autorem.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=728&category_id=13&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=29

написано,что не влияют на управляемость)

$lavka

Влияет не в лучшую сторону .

дмитрий

спасибо,что и требовалось подтвердить

Number One

Выше центр тяжести - большая склонность к опрокидыванию.
Сам гоняю на таких, проблем нет, может просто привык уже...

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!