Назван самый опасный автомобиль в мире.

Автор Юрій, 13 Серпня 2011, 10:53:03

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій

Цитата: Лёшкаа вообще очень красиво создана тема  
в разделе \"не славута\" тема \"Назван самый опасный автомобиль в мире\"
все сразу с облегчением вздохнули

фух, это не славута . . .  
 :)


Я старався. (с)   :[

Володимир

Цитата: NumoneА я бы хотел повторить краш тест славуты без запаски, посмотреть разницу. Может реально стоит ее убрать? (у меня пока на месте)
В мене також на місці, тільки в спущеному вигляді.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

arhangel

Цитата: Володимир
Цитата: NumoneА я бы хотел повторить краш тест славуты без запаски, посмотреть разницу. Может реально стоит ее убрать? (у меня пока на месте)
В мене також на місці, тільки в спущеному вигляді.
Аналогично!

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Юрій


Андрей

Цитата: Лёшкаа вообще очень красиво создана тема  
в разделе \"не славута\" тема \"Назван самый опасный автомобиль в мире\"
все сразу с облегчением вздохнули

фух, это не славута . . .  
 :)
+100 с языка снял *THUMBSUP*  :D

Тимур

Цитувати виділенеВ мене також на місці, тільки в спущеному вигляді.
Толку то, дело не в резине а в диске, на краш тесте видно диск даже не погнулся. Диск добавляет проблем а не резина...От того, что резину спустил ну кг 100 снимет силы удара, но это не критично...

Юрій

Хто вам то всьо втлумив в голову?
ТАЗоводи?

Все, що стоїть спереду від водія, ЗАХИЩАЄ!!!
Якщо би запаска рухалася в зустрічному напрямку - то так, вона би шкодила.
Я писав - ще бампер треба зняти.

А казки про зміщення колеса з смертельним виходом - видумки російських, \"антизазовських\" автогігантів.
Не обов\'язково митися самому, щоб бути чистим, можна сусіда обісрати. (с)
Краш-тест проводився в Росії, десь під Москвою. Тому ставлення передвзяте.

А десь є запис на відеореєстраторі РЕАЛЬНОЇ аварії на Таврії, чи Славуті, де колесо не зміщується, навпаки, завдяки колесу водій вижив!
Пошукайте на ю-тубі.
Якщо знайду - викладу.

Володимир

Цитата: Numone
Цитувати виділенеВ мене також на місці, тільки в спущеному вигляді.
Толку то, дело не в резине а в диске, на краш тесте видно диск даже не погнулся. Диск добавляет проблем а не резина...От того, что резину спустил ну кг 100 снимет силы удара, но это не критично...
Диск тому і не погнувся, що резина накачана, і як не крути, але накачана резина, це плюс 2 см в салон.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Юрій

Якщо так розсуждати, то треба зняти ще бампер. Ще менше в салоні.
Ще фари, радіатор, а потім, як фінал цієї філософії, треба викинути мотор!!!

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

Все залежить від сили удару,  є колесо чи нема, всеодно таврольота зплющить і капот скло розтрощить, ну слабенька вона і все, думали на заводі про зменшення витрат і собівартості виготовлення, от і видумали, лонжерони треба було хоч з 1,5мм або 2мм робити, а вони взагалі  кусками зварені, нема до чого фаркопа гарно вчепити.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Юрій

Цитата: RomkaЭто уже перегиб...

Чо ето?  o_O  
Попередня муть з колесом - нормально?  *WALL*

Romka

логика с колесом есть - удар доходящий до линии начала колеса передается практически таким же на другой край колеса, за вычетом потерь на удар об стакан, т. е. место ударных сил переносятся сразу на 50 см (диаметр колеса) к моторному отсеку. При отсутствии запаски место удара с ударными силами иду вдоль сминаемых частей автомобиля (крылу, часть брызговика до стакана, стакан, брызговик за стаканом, нижняя часть авто) при это теряя энергию на сминание металла до удара об моторный щит.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Юрій

Логіка залізна!  :D  
Колесо має вагу і рухається в тому ж напрямі, що і машина. Удар рийдеться спочатку на мотор, радіатор, які, якщо продовжувати логіку, передають удар ще скоріше, бо стоять більше допереду, ніж колесо...
Тим більше вони металеві, а не резинові. Ніякої амортизації не буде!
Треба їх викинути!
Або поставити ззаду, як було в Запорожця!
І уповати на то, що моторний щит нас спасе!!!
Тим більше, що він набагато товстіший, ніж в Запорожця. Метал ж тепер грубший і міцніший!
Якщо дальше йти цією логікою, то подушки безпеки - взагалі смертельно небезпечні!
Адже вони вистрілюють проти руху авто! Просто в лице!

Краш-тест проведено московськими \"спецами\" спеціально. Це все пропаганда. Ще краща, ніж Геббелівська.
На чорне казати біле і навпаки.
Де ж ці \"специ\" були раніше, а всплили аж тепер? Адже \"Таврію\" розробляли ще при СРСР! А в ті часи за технікою безпеки слідкували.

Якщо не брати до уваги ті іномарки, де при ударі мотор зміщується вниз, де є додаткові ребра жорсткості і т.д., то чим більше в підкапотному просторі всього - тим краще при лобовому ударі.