Рулевая рейка/рулевое управление.

Автор zerber85, 24 Вересня 2008, 16:09:56

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: slavyta2007та вже робили так к ти говориш. Всі говорять колироблять розвал/сходження що зробили все по параметрам які задані в компютері
Без компа. Розвал переміряти при рівній підлозі по вертикалі будівним рівнеміром по кромкам доску стального (щоб від гуми на відстань відійти попросити когось поставити брусочки чогось однакового розміру до 0,05мм по висоті), записати і ексцентриковим гвинтом вивести в потрібну сторону одного колеса. Поставити асто з домкрату. Перевірити. Потім можна друге так само, а можна паралель країв дисків виміряти під авто навіть рулеткою там де по рівній достає від кромки диску до кромки диску. Вивести розбіг.
Сходження вивести як я писав спочатку пропорцією від крайніх положень до лонжеронів. Потім підправити і зліва і з права паралельність країв дисків по тій самій рулетці чи трубі. У мене труба  а на теї насаджена більшого діаметру трубі, і вийшов як калібр шаблон. Відміряв одну кромку між дисками, поміряв з іншої сторони (всередині під ямою)  Прикинув скільки підправити, підкрутив тяги, зафіксував несильно. Перевірив. Затягнув. потім тільки баранку ставити. І ще можна перевернути шліці біля пездалей.
Ніразу в життя не їздив на розвали-сходження, все сам. НІякого піджерання коліс. Тим паче що в мене прави й бік битий, лонжерон варений і підсилений, гометрія кузова не дівоча.
Проблема може тільки бути якщо лонжерони у коліс більше ніж треба по ширині між крайніми точками - тоді буде зазор між гумою і лонжероном замалий а може і терти. Я так дума, поки не почав регулювання. При покупці терла, думав не виведу. Зараз не знаю цю проблему ні з кривизною керма ні з затиранням.
Якщо треба можу схему прикинути щоб було розуміння мєї писанини.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drago4818

помогите пожалуйста у меня большая проблема
у меня таврия движочек 1.2 обороты большие а машина не едит
в чём может быть причина????

Володимир

Цитата: drago4818помогите пожалуйста у меня большая проблема
у меня таврия движочек 1.2 обороты большие а машина не едит
в чём может быть причина????
Диск зчеплення стерся, можливо буде достатньо тільки збільшити вільний хід педалі зчеплення, підозрюю що його там нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Юра

Цитата: drago4818помогите пожалуйста у меня большая проблема
у меня таврия движочек 1.2 обороты большие а машина не едит
в чём может быть причина????
Если пробег на сцепе больше 30 тиков то тогда однозначно замена.
Продаю деревяные кровати из натурального бука, производитель Эстелла.

Валерий

Цитата: ВКБ
Цитата: slavyta2007та вже робили так к ти говориш. Всі говорять колироблять розвал/сходження що зробили все по параметрам які задані в компютері
Без компа. Розвал переміряти при рівній підлозі по вертикалі будівним рівнеміром по кромкам доску стального (щоб від гуми на відстань відійти попросити когось поставити брусочки чогось однакового розміру до 0,05мм по висоті), записати і ексцентриковим гвинтом вивести в потрібну сторону одного колеса. Поставити асто з домкрату. Перевірити. Потім можна друге так само, а можна паралель країв дисків виміряти під авто навіть рулеткою там де по рівній достає від кромки диску до кромки диску. Вивести розбіг.
Сходження вивести як я писав спочатку пропорцією від крайніх положень до лонжеронів. Потім підправити і зліва і з права паралельність країв дисків по тій самій рулетці чи трубі. У мене труба  а на теї насаджена більшого діаметру трубі, і вийшов як калібр шаблон. Відміряв одну кромку між дисками, поміряв з іншої сторони (всередині під ямою)  Прикинув скільки підправити, підкрутив тяги, зафіксував несильно. Перевірив. Затягнув. потім тільки баранку ставити. І ще можна перевернути шліці біля пездалей.
Ніразу в життя не їздив на розвали-сходження, все сам. НІякого піджерання коліс. Тим паче що в мене прави й бік битий, лонжерон варений і підсилений, гометрія кузова не дівоча.
Проблема може тільки бути якщо лонжерони у коліс більше ніж треба по ширині між крайніми точками - тоді буде зазор між гумою і лонжероном замалий а може і терти. Я так дума, поки не почав регулювання. При покупці терла, думав не виведу. Зараз не знаю цю проблему ні з кривизною керма ні з затиранням.
Якщо треба можу схему прикинути щоб було розуміння мєї писанини.
Костя для ясности  кидани рисунок себе надо будет проверить .начал ковырятся . Уже и развал посмотрю
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

ВКБ

Цитата: ВалерийКостя для ясности  кидани рисунок себе надо будет проверить .начал ковырятся . Уже и развал посмотрю

Ок!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Space

Кто-то пробовал найти аналоги подшипников рулевой рейки? Или может кто знает \"номер\" подшипников ?

Сволочь

Что его искать? Подшипник 6102.Зарубежный аналог 7002 CXGA/P4A
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Олег

Сегодня у друга выменял на зеркала 2 рулевых рейки...
Разобрал заводскую как бы все понятно по стандарту. Подшипники чуть хрумтят, и втулка элипс выбит на глаз заметно чучуть.... Ну понятно машина прошла 8 лет и 80 т. км.
Вторую начал разбирать и вот я понял что не все тот рай... Человек проехал на ней всего 1 зиму и 2-3 т км. Парни это пиздец. Я все руки изрезал. на запчасти не сделано не 1 фаски. А самое большее что меня убило это сухари.


А это втулочка что держит подшипник:




А теперь вопрос как вытащить нижний подшипник без сверления?

Володимир

Цитата: Олег від 10 Серпня 2015, 22:11:45
А теперь вопрос как вытащить нижний подшипник без сверления?
Постукай по дерев"яшці, або резиновим молотком чи кияткою по корпусу в місці засовування підшипнкика.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Коля



Наш человек читает инструкцию только тогда, когда точно понял, что поломал.
п.с. я еще не маг, но учусь.

Володимир

Цитата: Коля від 17 Листопада 2015, 17:38:03
Парни, присматриваюсь на подобную вещь http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=6870&category_id=7&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26 никто не в курсе, отзывы, качество?
Я не ставив, але неозброєним оком видно що довжина тяг різна, про яку покращену керованість можна говорити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

Не думаю что длина может быть разной, место крепления к рулевой рейки ведь не изменено. А длины рулевых тяг внутренние и внешние могут создавать такой визуальных эффект. Главное чтоб эта хрень не начала больше разбивать рулевую рейку - возможно там нет резиновых демпферов.

Володимир

Цитата: KOT від 18 Листопада 2015, 20:45:37
Не думаю что длина может быть разной, место крепления к рулевой рейки ведь не изменено. А длины рулевых тяг внутренние и внешние могут создавать такой визуальных эффект. Главное чтоб эта хрень не начала больше разбивать рулевую рейку - возможно там нет резиновых демпферов.
Цитата: KOT від 18 Листопада 2015, 20:45:37
Не думаю что длина может быть разной, место крепления к рулевой рейки ведь не изменено. А длины рулевых тяг внутренние и внешние могут создавать такой визуальных эффект. Главное чтоб эта хрень не начала больше разбивать рулевую рейку - возможно там нет резиновых демпферов.
Кріплення рулювих тяг якраз таки і зміщено, варто тільки глянути на дві нижні фотки. На першій фотці, центр тяг знаходиться на рівні болта що стягує скобу, а на другій центр тяг зміщений в сторону відносно того самого болта сантиметрів на 5, і знаходиться між двома отворами до яких кріпляться тяги, там ще наклейка автозазу наклеєна.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

Цитата: Володимир від 19 Листопада 2015, 09:38:49
Кріплення рулювих тяг якраз таки і зміщено, варто тільки глянути на дві нижні фотки. На першій фотці, центр тяг знаходиться на рівні болта що стягує скобу, а на другій центр тяг зміщений в сторону відносто ного самого болта сантиметрів на 5, і знаходиться між двома отворами до яких кріпляться тяги, там ще наклейка автозазу наклеєна.
Согласен, но если эти тяги смещены, то выйдет так, что машина в одну сторону будет поворачивать больше чем в другую))
Цитата: Salek
Какая цель.
Для гражданской езды на Таврии нормальная управляемость.
у меня нет цели замены, про управляемость я тоже не верю, а вот износостойкость может и увеличится, при разной высоте колеса по разному выламывает салентблоки рулевых наконечников. А эта хрень я так понял на шариках, т.е меньше будет вертикальной нагрузки на рулевую рейку, остается только горизонтальная.