Переход с карбюратора на инжектор!

Автор Саня, 21 Листопада 2011, 22:54:38

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

igo61

За різницю в отворах під ДПКВ я дійсно не знав, але ж пропонував майже те ж саме:
Цитувати виділенеПрограмные зубья можно нащупать через отверстие ДПКВ - в отличие от "стартерных" (с острыми вершинами), програмные должны быть с плоскими вершинами.
Стартерных зубьев на маховике 114, програмных 58. В одном, строго определённом месте два зуба спилены (своеобразная метка). Поэтому и называется "60-2".
Важко було пальцем в отворі помацати?
Цитувати виділенеОо.. Попа)
Це датчик стоїть над вінцем стартера?)
Саме так.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: igo61 від 12 Липня 2018, 08:09:36
За різницю в отворах під ДПКВ я дійсно не знав
Така проблема була ще до того як появився інжектор на таврії, люди ставили на машину МПСЗ, але не на всі можна було поставити, бо на перших машинах був тільки один отвір. В мене була таврія 93 рв, то було вже два, один на вінець, а другий на штифт на маховику біля вінця.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Цитата: Володимир від 12 Липня 2018, 08:19:41
В мене була таврія 93 рв, то було вже два, один на вінець, а другий на штифт на маховику біля вінця.
В мене зараз на переробці Таврон 94 р.в. - на коробці один отвір під ДПКВ. Розміщений над зубами стартерного вінця.
На "Славці" для встановлення МПСЗ, щоб не морочитись з маховиком, поставив шків колінвала с "Ланоса".
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: igo61 від 12 Липня 2018, 08:33:35
В мене зараз на переробці Таврон 94 р.в. - на коробці один отвір під ДПКВ. Розміщений над зубами стартерного вінця.
Можливо коробка не рідна.
Цитата: igo61 від 12 Липня 2018, 08:33:35На "Славці" для встановлення МПСЗ, щоб не морочитись з маховиком, поставив шків колінвала с "Ланоса".
А які проблеми з маховиком? Ставиться два датчика, один на вінець, другий на штифт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

А чисто для інтереса. Як інжектор без ДФ визначає на якому такті який циліндр?
Колінвал обнулився через зубці, але може ж знаходитися на будь якій з фас газорозподілення?
____


А, ще питання
Інжектору обов'язкове знаходження ДПКВ на певному рівні?
Якщо просвердлити там вище чи нижче, не буде погрішностей в кутах визначення положення КВ??





[img]http://s

igo61

Цитата: Володимир від 12 Липня 2018, 09:39:23
Можливо коробка не рідна.

А які проблеми з маховиком? Ставиться два датчика, один на вінець, другий на штифт.
Мабудь, не рідна коробка. Ну, зараз це вже немає значення.

На "Славці" на КПП лише один отвір для датчика над гладкою частиною маховика. Сам маховик без маркерного штіфта - з заводу. До того ж немає а ні гаража, а ні ями. Лише тельфєр сумнівної важкопід`ємності. Роблю усе на роботі, в слюсарному боксі. Зняти коробас для заміни маховика - проблема. Тому й вірішив поставити шків з ланоса. Проточив його на тонкіший на 5мм й поставив самотужки без проблем - ніде нічого не чіпляє, не тре. Вже рік, як на "Славці" політ нормальний на МПСЗ.
Цитата: Андрій від 12 Липня 2018, 10:21:18
Як інжектор без ДФ визначає на якому такті який циліндр?

Інжектору обов'язкове знаходження ДПКВ на певному рівні?
Якщо просвердлити там вище чи нижче, не буде погрішностей в кутах визначення положення КВ??
Без датчика фаз працює попарно-паралельний режим запалювання і впорскування. Моменти запалювання і впорскування ЕБУ вираховує по програмним зубам і частинам між ними.
Інжу обов'язкове знаходження ДПКВ на певному місці. А саме, під центром ДПКВ повинна знаходитись середина площини 20-го зуба. Рахуючи від "вібитих" зубів по напрямку обертання колінвалу.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: Андрій від 12 Липня 2018, 10:21:18
А чисто для інтереса. Як інжектор без ДФ визначає на якому такті який циліндр?
Колінвал обнулився через зубці, але може ж знаходитися на будь якій з фас газорозподілення?
Там іде попарний вприск і запалювання, і він не знає, в якому з двох циліндрів відбувся стиск суміші, в тому вона і запалюється.

Цитата: Андрій від 12 Липня 2018, 10:21:18____


А, ще питання
Інжектору обов'язкове знаходження ДПКВ на певному рівні?
Якщо просвердлити там вище чи нижче, не буде погрішностей в кутах визначення положення КВ??

Обов"язкове. Може простіше поміняти шківа, на шків від двигуна 1.4

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

О, Володимире, в мене таке стоїть, як на твоїй фотці. Тіки шків зі сторони зубів сточений на 5мм - стало, як рідненьке.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Андрій

ааа.. Це в гаражних умовах точно навряд просвердлиш.....


[img]http://s

Vadim_K

Цитата: Андрій від 12 Липня 2018, 11:03:14
ааа.. Це в гаражних умовах точно навряд просвердлиш.....
Та все можна зробити. В ідеалі аби поруч була КПП з отвором, щоб точно зняти розміри місця майбутнього отвору.
Я ось планую ставити двигун 1,3 з рідною КПП зі Славки 2002р.в. в якій також відсутній отвір під ДПКВ. Буду свердлити. Але в мене буде під рукою так би мовити шаблон(КПП де є отвір під ДПКВ) .

З.І. Взагалі якось не розумію логіки МЕМЗа стосовно даних отворів. В старіших КПП є отвори(у мене таврія 1992 р.в.), а також є якийсь датчик ще з трьома не під"єднаними  проводами. А в новіших, як вказував вище - немає. Невже не думали інж ставити в майбутньому?
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Андрій від 12 Липня 2018, 11:03:14
ааа.. Це в гаражних умовах точно навряд просвердлиш.....
Візьми кусок цупкого паперу і на своїй коробці зроби шаблон під отвори, потім будеш ним користуватися як будеш сверлити.
Цитата: Vadim_K від 12 Липня 2018, 14:28:55
З.І. Взагалі якось не розумію логіки МЕМЗа стосовно даних отворів. В старіших КПП є отвори(у мене таврія 1992 р.в.), а також є якийсь датчик ще з трьома не під"єднаними  проводами. А в новіших, як вказував вище - немає. Невже не думали інж ставити в майбутньому?
На перших машинах там стояли датчики для настройки двигуна, а біля насоса омивача був кнонштейн з діагностичим роз"ємом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 13 Липня 2018, 08:33:03
Цитата: Андрій від 12 Липня 2018, 11:03:14
ааа.. Це в гаражних умовах точно навряд просвердлиш.....
Візьми кусок цупкого паперу і на своїй коробці зроби шаблон під отвори, потім будеш ним користуватися як будеш сверлити.
До речі це гарний варіант, дякую за підказку. Якось до такого і не додумався :rolleyes:
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49