троит при холодном пуске

Автор vovaviola, 01 Березня 2012, 00:43:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Промив паливоподачу, форснки чистесенькі, візуально бачив як мікас цвиркає, знявши і задерши рампу. Рампа без сміття. Трубки не розкислі. Тиск прекрасний. Розхід насосу без тиску 1,8 л/хв.

Грішу на катушку запалення здвоену. Повторюсь,Начитався, наспілкувався, хто не знає, є два вида МОДУЛЬ і КАТУШКА. У модуля транзистори в корпусі, катушка без них, транзистори в Мікасі всередені.

Більше троїти , провалюватись, тягшути за задні бампер, пригати як бик на кориді - нема чому - катушка!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Провода при -20 - м.які. При прогрітій не так. Іскра гуд. Тестером  дзвонив, звинять.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: vitalkaЗвенеть будет по разному. А вообще то они не колокольчик.
А ти знав, що в повній темноті свічки світяться, тобто видно вибух через ізолятор?
Про провода ти правий, всі чотири мають різний опір, але вважаючи що інжектор іскрить попарно 1_4, 2_3, одночасно, не плутати з роботою газовзриву циліндрів, то опір сумарно по цим парам буде рівно 9ком, незважаючи що по окремості різні у кожного проводу. Реально по свічінню і опору я собі відкрив америку. Нути був правий, троїло із-за проводів, світились, але причина неправильний зазор в свічках. Доцього прощало, поки свічки не здохли, добре що катушка ціла, недобив (але не факт). Як тільки виставив як по книзі 1мм, заробив двс як часіки, не смикається, плавно розганяється, робе рівно. Авто невпізнати. Ну ще датчик заслонки вмер, і там було проблема.

Все одно готую катушку і провода на заміну. Було раз зимою довго, то буде і два. Три місяця мучати катушку, думаю вона вже ненадійна, десь шьє мабуть. Поки покатаюсь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Вилічила заміна катушки 58.3705. чотири контакти

Параметры: 4 отв диаметром 7мм разнос 52х90мм.
три контакти.
Сопротивление первички: 1,6  (Ом)    ( в старой так же)
                           вторички: 10,4 (кОм). (в старой 4,2 кОм)
діаметр ковпачків під ВВ 18мм.



http://detali.zp.ua/catalog/92700-modul_zazhiganija_16_21112114_FSO_analog_46013705/
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Max 55

воще сопротивления катушки что ты меряешь информации вообще не несет, а вот если индуктивность замеряешь - вот это будет предметный разговор
когда есть КЗ витки в катушке, то индуктивность сильно изменяется

Володимир

Цитата: ВКБВилічила заміна катушки 58.3705. чотири контакти

Параметры: 4 отв диаметром 7мм разнос 52х90мм.
три контакти.
Сопротивление первички: 1,6  (Ом)    ( в старой так же)
                           вторички: 10,4 (кОм). (в старой 4,2 кОм)
діаметр ковпачків під ВВ 18мм.



http://detali.zp.ua/catalog/92700-modul_zazhiganija_16_21112114_FSO_analog_46013705/
Стара котушка напевне була намотана міддю, а нова алюмінієм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

$lavka

Вилічила заміна катушки 58.3705. чотири контакти

Первые морозы покажут помогло или нет .

ВКБ

Про морози тех подумав, але троїло вже зараз.
По міді вскрию боларкою подивлюсь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

$lavka

Ну если при пуске в \" - \" троить не будет , тож так сделаю .

ВКБ

Не хо зиму торопить, но как спортивный интерес жду. Прильём потом пивом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.