Довіреності повертаються!

Автор Kritik, 25 Квітня 2012, 23:00:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

Депутаты хотят вернуть доверенности на право управление транспортными средствами. Правда, теперь они будут называться по иному – разрешения на владение и использование ТС.

Возвращение к практике использования разрешений на право управления транспортными средствами предлагается «свежим» законопроектом №10371 от 19 апреля 2012 года «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно усовершенствования регулирования отношений в сфере обеспечения безопасности дорожного движения». Инициатором данного документа является член депутатской фракции Партии Регионов Игорь Савченко.

Главное ноу-хау данного документа – введение так называемых разрешений на владение и использование ТС, без которых водителю не разрешается управлять чужим транспортным средством.  Для этого предлагается внести соответствующие изменения в закон Украины «О дорожном движении», включив разрешения в перечень документов, необходимых водителю для управления ТС. А чтобы водителям не было повадно, игнорировать использование разрешений, народные избранники сразу же предусмотрели и административную ответственность за отсутствие данного документа – немаленький, как для рядовых украинских автомобилистов штраф – от 765 до 935 грн. Причем, право определять, сколько же именно должен будет заплатить водитель, не имеющий разрешения, возложено на работников ГАИ.

http://www.autocentre.ua/news/Law/45726.html

єдиний хороший закон теперішньої влади, про відміну доручень, хочуть відмінити....
афігеть!
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Саша

Воно і не дивно, такими темпами і ТО повернуть скоро.
Tavria 1.4L Ice + LPG2
VAZ 21104 8v 1.6 +LPG4

Игорь

У нотариусов видно доходы упали. Теперь трудно раз в год жипп новый покупать :\'( . Вот они и забашляли в ВР, что бы вернули доверенности.
Amamos la vida!

Володимир

\"Редиски\", одним словом, весь світ намагається все упростити, в Грузії взагалі можна без документів їздити, а в нас завжди як не в людей. Нашій країні потрібен диктатор, типу Гітлера.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Дмитрий

Сколько раз вам можно повторять, доверенности никто не отменял и не отменит...
Учитесь выражать мысли правильно.
Доверенности и сейчас берут \"хозяйственные\" покупатели. Вот возить её с собой и предъявлять инспектору совсем необязательно.
А у нотариусов работы всегда хватало, и сейчас хватает, поверьте мне.
Slavutа 1.2L

Василь

ПРОЕКТ
вноситься
народним депутатом України
Савченком І.В.

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо вдосконалення регулювання відносин
у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху

Верховна Рада України  п о с т а н о в л я є:

І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради Української РСР (ВВР) 1984, додаток до № 51, ст.1122):
1) Кодекс доповнити статтями 14-2, 124-3:
«Стаття 14-2 «Відповідальність власників (співвласників) транспортних засобів.
Право володіння та користування транспортним засобом належить лише власнику (співвласнику) транспортного засобу або особі, яка має від власника (співвласника) транспортного засобу дозвіл на володіння та користування транспортним засобом за формою встановленою МВС України, який складається власноруч власником (співвласником) транспортного засобу в двох примірниках, має містити дату і час передачі у володіння та користування (повернення із володіння та користування) транспортного засобу і не може передбачати права передачі транспортного засобу у володіння та користування третім особам.
До адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису, притягаються власники (співвласники) транспортних засобів або особи, які мають від власника (співвласника) транспортного засобу дозвіл на володіння та користування транспортним засобом відповідно до частини першої цієї статті, або особи, внаслідок протиправних дій яких транспортний засіб вибув із володіння власника (співвласника).
Власник (співвласник) транспортного засобу, працівник підприємства, установи, організації, який відповідає за експлуатацію і технічний стан транспортних засобів, що належать підприємству, установі, організації (за відсутності такого працівника – керівник підприємства, установи, організації) зобов'язаний надати на запит підрозділу Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України з контролю фіксації правопорушень спеціальними технічними засобами інформацію про особу водія транспортного засобу, у володінні та користуванні якої перебував транспортний засіб на момент вчинення адміністративного правопорушення.
Власник (співвласник) транспортного засобу звільняється від адміністративної відповідальності у разі надання протягом десяти днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу органу (посадовій особі), що виніс постанову про накладення адміністративного стягнення, дозволу на володіння та користування транспортним засобом, що підтверджує, що в момент фіксації адміністративного правопорушення працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото – і кінозйомки, відеозапису, його транспортний засіб знаходився у володінні та користуванні іншої особи або у разі повідомлення власником (співвласником) про обставини, за яких транспортний засіб вибув з його володіння внаслідок протиправних дій інших осіб тощо.
У разі відсутності у дозволі на володіння та користування транспортним засобом дати та часу повернення транспортного засобу його власнику (співвласнику) особою, якій транспортний засіб був наданий за таким дозволом, вважається, що під час вчинення адміністративного правопорушення транспортний засіб знаходився у володінні та користуванні такої особи.».
«Стаття 124-3 Ненадання інформації про особу водія транспортного засобу, у володінні та користуванні якої перебував транспортний засіб на момент вчинення адміністративного правопорушення.
Ненадання власником (співвласником) транспортного засобу або працівником підприємства, установи, організації, який відповідає за експлуатацію і технічний стан транспортних засобів, що належать підприємству, установі, організації (за відсутності такого працівника – керівником підприємства, установи, організації) на запит підрозділу Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України з контролю фіксації інформації про особу водія транспортного засобу, у володінні та користуванні якої перебував транспортний засіб на момент вчинення адміністративного правопорушення,
тягне за собою накладення штрафу від п\'ятдесяти до шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»;

2) статтю 126 доповнити частиною такого змісту:
«Керування транспортним засобом особою, яка не є його власником і не має при собі або не пред'явила для перевірки дозвіл на володіння та користування транспортним засобом за формою встановленою МВС України, а також передача третім особам права керування транспортним засобом особою, яка не є його власником (співвласником), а також керування транспортним засобом третьою особою без дозволу власника (співвласника) на володіння та користування транспортним засобом за формою встановленою МВС України, -
тягне за собою накладення штрафу від сорока п'яти до п'ятдесяти п'яти  неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»;
 
3) частину першу статті 221 після слів та цифр «частиною четвертою статті 122» доповнити словами та знаками «(крім адміністративних правопорушень, що були зафіксовані спеціальними технічними засобами, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису)»;

4) у частині другій статті 222:
пункт 3) після слів та цифр «частинами  першою,  другою  і  третьою статті 122» доповнити словами та знаками «(крім адміністративних правопорушень, що були зафіксовані спеціальними технічними засобами, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису)»;
частину другу доповнити пунктом 4) такого змісту:
«4) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею 122 цього Кодексу, що були зафіксовані спеціальними технічними засобами, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису, - працівники підрозділів Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України з контролю фіксації правопорушень спеціальними технічними засобами, які мають спеціальні звання.»;

5) у статті 258:
частину першу доповнити словами «в разі вчинення адміністративного  правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису»;
статтю доповнити частиною такого змісту:
«У разі фіксації адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису, постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Копії постанови у справі про  адміністративне правопорушення та матеріалів, зафіксованих за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції  фото - і кінозйомки, відеозапису надсилаються особі, яка притягається до адміністративної  відповідальності, протягом трьох днів з дня винесення такої постанови.»;

6) частини першу, третю статті 307 після слова «порушником» доповнити словами «або особою, яка сплачує штраф за порушника».

2. Абзац другий частини другої статті 16 Закону України «Про дорожній рух» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 31, ст.338) після слів «реєстраційний документ на транспортний засіб» доповнити словами «а у випадках володіння та користування транспортним засобом особою, яка не є його власником (співвласником), дозвіл на володіння та користування транспортним засобом за формою встановленою МВС України».

3. У абзаці третьому пункту 21) статті 11 Закону України «Про міліцію» ( Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, N 4, ст. 20) слова «використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото - і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху, » замінити словами «використовувати сертифіковані спеціальні технічні засоби, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису, для виявлення та фіксації порушень правил дорожнього руху,».

II. Прикінцеві положення:
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України:
щорічно, при розробці проекту державного бюджету на черговий рік, передбачати видатки на матеріально-технічне забезпечення підрозділів Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України з контролю фіксації правопорушень спеціальними технічними засобами - спеціальними технічними засобами, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису;
у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
- привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
- забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону;
- забезпечити прийняття центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, передбачених цим Законом.

Голова Верховної Ради
          України


Як я зрозумів, цей Закон направлений на наведення ладу при притягненні до адмінвідповідальності водіїв (чи власників), коли порушення зафіксовано приладами, працюючими в автоматичному режимі. Дозвіл на володіння та користування транспортним засобом повинен бути за формою, встановленою МВС України. Яким буде цей дозвіл, залишається тільки здогадуватися. Проект Закону, подання, пояснювальна записка, порівняльна таблиця тут: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=43207
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.