Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

да хрін його зна, може внутрянка і така, тра мірнути, я щось не міряв. думав може є у кого б/у без діла лежить пилиться то чогоб не спитати. У мен є 2 фари і в двох рефлектор ржавий, а ввечері хренувато світить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

arhangel

У дедушек на рынке посмотрите

Number One

Цитата: Sergik32зняв кожух ремня ГРМ, і тепер питання, який повинен бути натяг на ремні, бо він вашпє там від руки легко прогинається і совається по верхньому шківку, як натягнути ролика?
Натягивается за счёт пружины натяжного ролика. Открутить болы фиксации ролика, поддомкратить правое колесо, пятую, прокрутить вперёд пару оборотов и затянуть болты. Никаких монтировок, ломов и т.д. :)  Ну, можно рукой ещё подтянуть, но не сильно. Ремень не должен быть натянут как струна.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Андрій

У москвичі отражатєль фари такй й же!

Sergik32

Дякую хлопці за пораду щодо натяжки ремня, буду пробувати. А на рахунок фари то треба буде пройтись по ринку і подивитись,
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Коллєги привєт, сьогодні приділив увагу своїй славці, ремонтував рульове. Стук про який я був писав раніше був у зєднаннях кронштейна рульової рейки і рульових тяг. я тільки не можу зрозуміти, ті 2 болти М8 що кріплять сам кронштейн з рульовими тягами, вони повинні бути зажаті сильно чи так собі, бо крутились від руки без зусилля. і ще момент такий, розконтрив пробку рульової рейки і вона так легко крутилася, так повинно бути чи ні, я її трошки підтягнув легенько і знов законтрив, а заодно налив у рейку графітки з маслом. але після всіх операцій я проїхався і бачу руль сам погано вертається в центральне положення, може я перетягнув пробку?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

TOXAT

Цитата: Sergik32Коллєги привєт, сьогодні приділив увагу своїй славці, ремонтував рульове. Стук про який я був писав раніше був у зєднаннях кронштейна рульової рейки і рульових тяг. я тільки не можу зрозуміти, ті 2 болти М8 що кріплять сам кронштейн з рульовими тягами, вони повинні бути зажаті сильно чи так собі, бо крутились від руки без зусилля. і ще момент такий, розконтрив пробку рульової рейки і вона так легко крутилася, так повинно бути чи ні, я її трошки підтягнув легенько і знов законтрив, а заодно налив у рейку графітки з маслом. але після всіх операцій я проїхався і бачу руль сам погано вертається в центральне положення, може я перетягнув пробку?
Болты М8 на кронштейне должны быть затянуты очень хорошо, а то что руль не возвращается в центр, так да, перетянута рейка. Расконтри и сделай 1/4 оборота назад.
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

Sergik32

ясно, відкручу і відпущу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32Коллєги привєт, сьогодні приділив увагу своїй славці, ремонтував рульове. Стук про який я був писав раніше був у зєднаннях кронштейна рульової рейки і рульових тяг. я тільки не можу зрозуміти, ті 2 болти М8 що кріплять сам кронштейн з рульовими тягами, вони повинні бути зажаті сильно чи так собі, бо крутились від руки без зусилля. і ще момент такий, розконтрив пробку рульової рейки і вона так легко крутилася, так повинно бути чи ні, я її трошки підтягнув легенько і знов законтрив, а заодно налив у рейку графітки з маслом. але після всіх операцій я проїхався і бачу руль сам погано вертається в центральне положення, може я перетягнув пробку?
Пробку потрібно крутити на знятій рейці, так зразу не вгадаєш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

от я лоханувся, навіщо було її чіпати, люфту не було, руками смикав усі тяги то вроді все без люфтів, а виявилось що в бочонках діло, не затянуті, а рейку здуру взяв підтягнув, а тепер точно не вгадаю як назад регульнути.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Number One

Та наметь положение гайки, открути её на оборот, потом подожми, немного не докрутив до метки. А там дальше смотри, если будет туговато руль крутится, так же само наметь, открути и не доходя до метки подожми, если стучать начнёт и люфт большой, подтяни на чуть, ещё люфт, ещё чуть подтяни. :)
Так и найдёшь оптимальное положение гайки :)
Всё гениальное просто :D

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Sergik32

данке шон, точно що все геніальне просто.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Ребята, я писав що перетягнув рейку трошки пробкою, вчора їздив не багато но 50 км накрутив по місту, і зараз став руль легше крутитися, і майже повертається сам в нейтральне положення. залив майже 20кубиків змазки, треба ще чи хватить, і що скажете, відпускати пробку ще чи ні
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32Ребята, я писав що перетягнув рейку трошки пробкою, вчора їздив не багато но 50 км накрутив по місту, і зараз став руль легше крутитися, і майже повертається сам в нейтральне положення. залив майже 20кубиків змазки, треба ще чи хватить, і що скажете, відпускати пробку ще чи ні
Руль легше став крутитись бо змазка розішлась до частин що труться. В мене після підтягування пробки також руль крутився туго, після додавання змазки через кілька кілометрів став крутитись легко. Змазки потрібно більше, якщо не зраджує пам\"ять то книжка рекомендує об\"єм 100 мл, в мене влізло десь 50 мл, з тим розрахунком що було щось ще з заводу, більше не влізло, бо виганяло через сапун.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

в мене тоже бульки шли через сопун, але раз треба більше то буду лити більше. хіба може щоб хтось крутив руля і тоді лити то можна налити більше
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0