Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

#930
Цитата: Sergik32 від 18 Березня 2023, 23:29:06коли їхав і провал був то брат сидів і дивився в телефон
От, про брата ти не каза нічого. А брат міг би і клацнути запис лога  - тож день вихідний, пива брату і катай поки не впіймаєте баг у лог. :rolleyes:
(можна в принципі і самому - записати один довгий та викласти сюди, але запам"ятати час по годиннику телефона коли був збій, що б можна було виділити саме цей кусок і підсунути прогу).
Цитата: Sergik32 від 18 Березня 2023, 23:29:06є в нас в клубі специ що можуть мозги пошаманити,
Якщо авто працює, то який смисл знімати мозги, і як потім з ними колупатись? ставити на своє авто?
тож СПОЧАТКУ ЛОГ зі збоєм!  :gvozd:
Може Контролер краще не смикать,  :dunno:  бо наприклад якщо десь проводка /контакт то може на деякий час покращитися, а потім знову єбл...Я.
Ось що дає хелп по "отсечкам"
Spoiler
ВыклTопл Выключение топливоподачи (суммарно)
Выключение топливоподачи может происходить
- отсечка по оборотам
- выключение двигателя по кл.15
- напряжение питания очень высокое
- продувка на пуске
- режим ЭПХХ (большие обороты на ХХ)
- блокировка по иммобилизации
- установка нуля шагового двигателя РХХ

*
Способ отсечки двигателя
Возможны слкдующие варианты ограничения
оборотов двигателя в режиме отсечки на старте.

1. Выключение форсунки в одном или нескольких цилиндрах
2. Выключение зажигания в одном или нескольких цилиндрах
3. Комбинация 1 и 2 способа.

*
Option3 'жесткая' отсечка по оборотам
'жесткая' отсечка по оборотам

При установке опции после достижения граничных оборотов
сразу выключается топливоподача. Если опция не
установлена, до выключения топливоподачи происходит
постепенное уменьшение УОЗ до 0°ПКВ.

*

Ограничитель оборотов прогретого двигателя

С0 - Верхняя граница ограничителя оборотов
С1 - Нижняя граница ограничителя оборотов

Определяют ограничитель оборотов прогретого двигателя.

Если обороты выше нижней границы, но ниже верхней, то уменьшается
УОЗ пропорционально превышению оборотов.
Если обороты выше верхней границы, то выключается топливоподача.
Таким образом организуется 'мягкий' ограничитель оборотов.

Мягкая отсечка может быть запрещена, в этом случае работает
только константа С0.

Для непрогретого двигателя рекомендуется устанавливать отсечку на
меньших оборотах см. С417.
*
Во время работы отсечки мощность двигателя понижается
путем выключения одного или нескольких цилиндров в зависимости
от превышения оборотов отсечки (при превышении на С247 1/мин
выключаются все цилиндры). Порядок отключения цилиндров
соответствует установкам фаз по порядку работы 1,3,2,4.
*
Ограничитель оборотов непрогретого двигателя

С417 - отсечка холодного двигателя
С419 - температура ОЖ холодной отсечки
С418 - температура ОЖ теплой отсечки

Константы определяют ограничитель оборотов для непрогретого
двигателя и температуру ОЖ холодного и прогретого двигателя.

*
C418 Температура ОЖ теплой отсечки
C419 Температура ОЖ холодной отсечки
*
[close]
До речі, зовсім недавно хтось тут замок колупав а тут такоє :rolleyes:  - выключение двигателя по кл.15

ПС - Також ось мав вибрики від температури ОР які я геть не зрозумів, але ж я там і форси підставляв не рідні, і параметри підсовував  з 1.2
Цитата: vladishtm від 19 Березня 2023, 12:38:59До 50 град наче ласточка.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Sergik32 від 18 Березня 2023, 23:29:06а оприділив я цю відключалку палива тим що коли їхав і провал був то брат сидів і дивився в телефон і каже що в момент провалу витрата палива була 0 ну по типу коли накатом на передачі їде, але це було не накат а в момент набору швидкості, і такі провали то не ті що 2 і 3 циліндри глючать, ну одним словом отака справа. ну я так от поняв що якщо іде відсічка палива на форсунки то тоді і не подається іскра. може я не так виражовуюсь, але ви все зрозуміли. Хлопці, а є в нас в клубі специ що можуть мозги пошаманити, я б зняв і відіслав.
Дивись в той момент положення дроселеля, може ДПДЗ глючить, чи іде замикання на масу чи просто обрив провода, і в тебе двигун переходить в режим примусового холостого.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Блін, хлопці, не знаю шо і сказати, курва глюки в більшості коли гаряча, і тоді коли заглушиш чи стоїш на світлофорі, починають оберти падати то рости. останній раз то дивився в телефон коли глючила то ніяких абсолютно збоїв не було, все як і до того коли робить, і навіть не вискочила помилка по пропусках. короче, попробую записати лог, бо хрін зна в чому граблі.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

User2108

Аліллуя!
Від вас цей лог вже 3 сторінки просять.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 20 Березня 2023, 11:11:49Блін, хлопці, не знаю шо і сказати, курва глюки в більшості коли гаряча, і тоді коли заглушиш чи стоїш на світлофорі, починають оберти падати то рости. останній раз то дивився в телефон коли глючила то ніяких абсолютно збоїв не було, все як і до того коли робить, і навіть не вискочила помилка по пропусках. короче, попробую записати лог, бо хрін зна в чому граблі.
Дивись на положення дроселя під час глюків, і на режими роботи двигуна, тобто чи світяться ознаки ХХ-холостий хід, та ПХХ-примусовий холостий. Попробуй зняти фішку з ДПДЗ і подивитись на реакцію двигуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion