Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

Давно тут не писав. Нарешті вчора, не покладая рук і не моя ног, дійшли руки до задніх гальм моєй сірої кОлєсніци.










 Розібрав-продув всі елементи, злив тормозуху і зняв циліндрика, на виглєндок він як новий, але попередній раз, коли міняв колодки то він був всередині чистий, просто я не до кінця вийняв пильника, а тепер бачу ту чистоту, скатінка ржавчина прихватила, от всетаки тих 6 років стоячки в гаражі в попереднього власника дали про себе знати



тепер поставив новенькі-гарненькі і надіюсь що робочі ФЕНОХИ, і промазав їх діарейною субстанцією






далі знов поставив усе на свої місця, ржавчину на кожуху і фланець цапфи пшикнув ХАДОвським мовільчиком МЛ, хароша штука, не пропускає ржавчини. Але барабана назад одіти так і не зміг, шо за нах не пайму. По колодкам діаметр 182мм це найбільший, по краям відповідно менше, і чого не налазить то ХЗ. Ну і сам барабан також має 182мм в плюсі, колодки зводив геть то вже в планку вперлися і не налазить барабан, хоча ж не міняв нічого і зняа барабана легко. Напевно зі злості лоханувся з планкою, не тим раком-боком поставив. Ну сігодня засарю обратно, може дійсно шось прошляпив. Там на фотках видно що барабан має не рівність, бо слід від колодок не рівномірний, але штангелем тих пару соток хрін вловиш, але коли гальмуєш то чутно як шорхає і смикає, думаю дати батькові щоб проточив трошки чи ХЗ, що скажете?
Сьогодні зберу цю сторону і буду іншу майструвати, а потім прокачка, так як нема кому потискати на пєндаль, то знов буду тим самим методом


Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Барабан не точи, він потім притреться, якщо ти замітив то недотирання є в місцях де шпильки, в мене таких плям нема, але якщо вивісити колесо, то воно зразу крутьися без шоркань, а якщо відпустити гайки кріплення колеса, то появляються шаркання. Не знаю, чи то барабани зараз м\"які роблять, чи то диски такі що при затягуванні гнуть барабани.

Судячи з фоток старих циліндриків, може зробити припущення що в результаті корозії залипають стопорні кільця в циліндрику створюючи додаткову нагрузку на поршні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

напевно шо то так і є, от не можу барабана надіти, шо за хрінь така, тож зняв легко без напряга. От мені цікаво, дійсно ця олія консервант чи чого нею мажуть, бо окрім поносу я про неї не знаю
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32напевно шо то так і є, от не можу барабана надіти, шо за хрінь така, тож зняв легко без напряга.
Попробуй сильніше циліндрики втопити.

Цитата: Sergik32От мені цікаво, дійсно ця олія консервант чи чого нею мажуть, бо окрім поносу я про неї не знаю
Просто хороша змазка яка не роз\"їдає резину. Колись шукав інформацію про неї в неті, то пишуть що має якість там унікальні всластивості, і її використовують навіть в літакобудуванні. А ще по телику чув що це єдиний засіб який стопроцентно знищує грибкову цвіль.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

афігєть, тепер грибка не буде в циліндриках. данке шон, а от на рахунок звести поршеньки то вже і так по максимуму, колодки в планку вперті повністю, навіть до поршенька я так поняв не достають
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32афігєть, тепер грибка не буде в циліндриках. данке шон, а от на рахунок звести поршеньки то вже і так по максимуму, колодки в планку вперті повністю, навіть до поршенька я так поняв не достають
Значить таки неправильно поставив планки, раз рініше все влазило.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

а может ручник нужно отпустить?

Sergik32

ну ручник то я першим ділом відпустив, а от планку походу промахнув, я редром жорсткості поставим наружу, а походу тра навпаки, хоча вроді і все по впадинам зійшлося. от і не спав цілу ніч, все думав чого не налазить. Ну сьогодні поправлю
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Ты точно должен знать, нафига на компрессоре ота ручка между манометрами?
я у себя крутил крутил ниче не происходит  *DONT_KNOW*

Sergik32

Вчора таки побачив що не тією стороною поставив розпірну планку, поміняв і барабан плотно але наліз. От тільки маразм з регулюванням люфту в підшипнику, ну який йолбодоб таку конструкцію придумав, ну зробиж було так як на передку хочаби, щоб фланець ступиці торчав, а до нього вже прикрутити барабана, і не треба булоб при кожній заміні колодок сипати ту стружку в підшипники. Гавняшка повна, мало того, то при тому що барабан плотненько сів на колодки то і хрен регульнеш і поймеш чи є люфт чи ні
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32Вчора таки побачив що не тією стороною поставив розпірну планку, поміняв і барабан плотно але наліз. От тільки маразм з регулюванням люфту в підшипнику, ну який йолбодоб таку конструкцію придумав, ну зробиж було так як на передку хочаби, щоб фланець ступиці торчав, а до нього вже прикрутити барабана, і не треба булоб при кожній заміні колодок сипати ту стружку в підшипники. Гавняшка повна, мало того, то при тому що барабан плотненько сів на колодки то і хрен регульнеш і поймеш чи є люфт чи ні
Затяжка подшипников еще тот кизяк, я как сам затяну там больше 20тис не проезжал.
Потом понял что лучше маленький люфт чем перетянут  :D

Sergik32

Та ручка на компресорі то є редуктор, він регулює тиск на виході, там 2 штуцери, з одного йде з тим тиском що є в ресивері, з іншого той тиск який виставиш. Регулюється просто, встав шланг і нажми на ричажок і крути ручну вліво, тоєсть зменшуй тиск на виході, коли будеш крутити то побачиш як стрілка манометра падає.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32Вчора таки побачив що не тією стороною поставив розпірну планку, поміняв і барабан плотно але наліз. От тільки маразм з регулюванням люфту в підшипнику, ну який йолбодоб таку конструкцію придумав, ну зробиж було так як на передку хочаби, щоб фланець ступиці торчав, а до нього вже прикрутити барабана, і не треба булоб при кожній заміні колодок сипати ту стружку в підшипники. Гавняшка повна, мало того, то при тому що барабан плотненько сів на колодки то і хрен регульнеш і поймеш чи є люфт чи ні
Постав на барабан що ти кажеш що він кривий інше колесо, з переду чи з запаски. В тебе на тому колесі скоріш за все вуха де шпильки криві, тобто загнуті в середини, через що при затягуванні гайок гнеться барабан.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да він не кривий, точніше коли поставив барабан і затягнув то він рівномірно шуршить по колодкам, навіть без колеса, колеса в мене рівні вродіби. ну пока поїжжу там побачу, притреться з часом
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32да він не кривий, точніше коли поставив барабан і затягнув то він рівномірно шуршить по колодкам, навіть без колеса, колеса в мене рівні вродіби. ну пока поїжжу там побачу, притреться з часом
Колеса рівні, але вуха в середині що налазять на шпильки, можуть бути чуть загнуті до вередини, при затягуванні гайок буде деформація диску.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion