Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

та до цього не було такого, значить десь сверловка фланця ступиці не правильна, може і диск має овальніість
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32та до цього не було такого, значить десь сверловка фланця ступиці не правильна, може і диск має овальніість
Я в таких випадках завжди постукуванням молотком по диску ценрую його відносно фланця.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

так я тоже так робив, вроді відцентрував, всі 6 болтиків з шайбами М10 закрутились гарно і рівно, а проблема вилізла, сьогодні буду калдувати і ставити все на місце, вже навіть в мислях було індикаторну головку примастирити щоб побачити величину радіального биття, але поки виставлю на \"око\" так точніше
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Посидів і вирішив піти на такий крік, виточив 2 болта для центровки барабана на фланці ступиці, бо по іншому хрен відцентруєш, от ще подумую взяти і зняти фаски заходні в барабані алюмінієвому, хоч трошки і потім технологічними болтиками відцентрувати і затягнути вже тими що є з шайобочками

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Якщо отвори в дисках висверлені криво, то не відцентруєш. В мене на одному колесі ідеально диск центрується відносно фланці, а на другому ніяк.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Number One

Цитата: Sergik32такий крік
Машина без крику не розуміє? :D

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Sergik32

крік це по азіровськи крок. Коротше вчора пробував центрувати, то поміг порадєц Володимира, взяв молоток і зробив усе гарно і шовковисто, зараз вже не тре. Балбєс карочє я, тож візьми було зразу так зроби. Ну як говориться, не помиляється той хто нічого не робить, і правильно робить, шо нічого не робить. Вік живи-вік учись, а всеодно дурнем помреш. З колесами розібрався, тепер убираю ржавчину з крила. Зимою виїжав з гаража то до колеса примерз башмак відкатний, і падло разом з колесом крутився пока не вперся в підкрилок з крилом, і пробило підкрилок і погнуло обілок крила, зараза не замітно а краска лопнула і появився ржавчин, а для мене це смерті подобно, мотор і ходовка може не працювати нормально то це фігня, но ржавчина мене убиває і бажання пропадає підходити до машини.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Andrew1.2Li

По поводу ржавчины,это так наверное у многих.У меня тоже начались очаги корозии,ну что ... будем бороться,так что не падай духом!Главное что б Мир был,а там усё решаемо!=)



[url=http:

Sergik32

стопіццот процентів, головне МИР і СПОКІЙ і не ржава СЛАВУТА - от головні цінності в житті.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Вчора коли було вже темно, відкрив капот машини, то був здивований, машина прошла всього 18600км, а вже є колечки\"ауді\", світяться юбки колпачків на свічках, і деякі провода тоже мерехтять. хто підкаже, які зараз нормальні є провода і колпачки?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Сьогодні виїхав з гаража, а під правим переднім колесом калюжа, попробував на смак - тосол, відкрив капот, а там красота, розшир бачок потік зпід низу. рівень охлаждайки чуть вище нижньої мітки, біля одсорбера калюжа. Обідно, грошей фанарь і тут така картина тосолом. Напевно здам бутилки і буду купляти б/у з фольца, той шарик надійніший. Хто що порадить?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Два года мучился с утечкой тосола, а найти не мог от куда, все время как с бачка течет открываеш капот а камутатор в тосоле, от бачка до камутатора уже высохло.
А потом через два года, прилетаю в гараж, да шота залить хотел може воду, короче открываю капот сразу после остановки а у меня с верха бачка фантан пол метра  ???, сатрю плять трещина походу от старости уже.
Тосол тек только на горячей машине когда давление поднимается, на холоную хрен увидешь от куда.

Сажусь и погнал на автобазар, купил бачек за 15грн такой-же  :D, откатал после того 3года, тосал не доливал уровень не менялся вообще, так и продал.

Так шо не парь мозги, купи заводской, я так ДУмаю  :D




Рубик-джан. Ты только не обижайся, но я тебе один умный вещь скажу: твой машина стоит в соседнем дворе. Я так думаю. (С)



Володимир

Я недавно міняв, то підложив під бачок кусок фанери і добре затягнув зверху, бо знизу між бачком і кузовок є простір, коли його роздуває то стінку рве на ребрі жорсткості що біля стакана.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Цитата: Володимир від 21 Серпня 2015, 08:17:08
Я недавно міняв, то підложив під бачок кусок фанери і добре затягнув зверху, бо знизу між бачком і кузовок є простір, коли його роздуває то стінку рве на ребрі жорсткості що біля стакана.

можна еще резину помягче и потолще подложить, но я нече не подлаживал.
Как по мне тот бачек как радиатор его может от старости разъедать тосол, он не такой дорого даже если его менять рас в 3 года...

Sergik32

Данке шон за поради, ну тосол то я 2 роки назад міняв, правда він уже не зелений громекс а якийсь жовтий став як масло.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0