Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

Я і на СОКАРІ заливав, там тіпа прибалтика і білорусь, да, машинка летить, але і гроші тоже, і в цілому виходить 1/1, но скажу чесно, виграш буде тільки на трасі, по місту і селу ніфіга не зрозумієш.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Хлопці, підкажіть. Після заміни вихлопної системи з інжика на карб, з'явились граблі в роботі. На холодну, коли заведу і вона на прогрівочних обертах то вроді робить рівно і чисто, тілки вже переходить на ХХ йде провальчик і з того провальчика виходить аж троїть, буває мушу газнути, не глохне але починає підтроювати. Раніше як стояв каталізатор то тоже був прова, але не троїла. Начитавшись форумів то восновному пишуть шо то вже від РХХ повіює ладаном, може це дійсно так? Знімав, промив там все чисто, люфт осьовий ледь помітний. Що скажете-підкажете.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 13 Липня 2016, 14:35:17
Хлопці, підкажіть. Після заміни вихлопної системи з інжика на карб, з'явились граблі в роботі. На холодну, коли заведу і вона на прогрівочних обертах то вроді робить рівно і чисто, тілки вже переходить на ХХ йде провальчик і з того провальчика виходить аж троїть, буває мушу газнути, не глохне але починає підтроювати. Раніше як стояв каталізатор то тоже був прова, але не троїла. Начитавшись форумів то восновному пишуть шо то вже від РХХ повіює ладаном, може це дійсно так? Знімав, промив там все чисто, люфт осьовий ледь помітний. Що скажете-підкажете.
В прошивці в певному діапазоні температур включено режим прогріву каталізатора, можливо тоді і відбуваються приколи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

може, просто раніше з катом цого так не відчувалося. Вихлоп конєшно на запах кращий ніж був раніше.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Василь

Цитата: Sergik32 від 13 Липня 2016, 14:35:17
Хлопці, підкажіть. Після заміни вихлопної системи з інжика на карб, з'явились граблі в роботі. На холодну, коли заведу і вона на прогрівочних обертах то вроді робить рівно і чисто, тілки вже переходить на ХХ йде провальчик і з того провальчика виходить аж троїть, буває мушу газнути, не глохне але починає підтроювати. Раніше як стояв каталізатор то тоже був прова, але не троїла. Начитавшись форумів то восновному пишуть шо то вже від РХХ повіює ладаном, може це дійсно так? Знімав, промив там все чисто, люфт осьовий ледь помітний. Що скажете-підкажете.
при прогреве сигнал с датчика кислорода до уваги не береться а коли ДК вступает в роботу то починает беднить смесь от и перебои в роботи.Можливо коли миняв резонатор то в розьеми ДК контакт порушився.але тоди б ЧЕК горив би по низькому ривню сигналу з ДК або обриву подогревателя.

Sergik32

я викручував лямбду не знімаючи з фішки бо до неї важко добиратися, рука не влазить, але викрутив і вкрутив шикарно без ніяких поломок, чек не горить, значить все ціле
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Василь від 13 Липня 2016, 23:02:07
Цитата: Sergik32 від 13 Липня 2016, 14:35:17
Хлопці, підкажіть. Після заміни вихлопної системи з інжика на карб, з'явились граблі в роботі. На холодну, коли заведу і вона на прогрівочних обертах то вроді робить рівно і чисто, тілки вже переходить на ХХ йде провальчик і з того провальчика виходить аж троїть, буває мушу газнути, не глохне але починає підтроювати. Раніше як стояв каталізатор то тоже був прова, але не троїла. Начитавшись форумів то восновному пишуть шо то вже від РХХ повіює ладаном, може це дійсно так? Знімав, промив там все чисто, люфт осьовий ледь помітний. Що скажете-підкажете.
при прогреве сигнал с датчика кислорода до уваги не береться а коли ДК вступает в роботу то починает беднить смесь от и перебои в роботи.Можливо коли миняв резонатор то в розьеми ДК контакт порушився.але тоди б ЧЕК горив би по низькому ривню сигналу з ДК або обриву подогревателя.
Лямбдарегулятор так швидко в роботу не втикається, навіть після закінчення прогріву якщо є чіткий сигнал з лямбди, то буде пауза перед повноцінним включенням, хоча в прошивці в тому температурному діапазоні де іде прогрів каталізатора ця пауза суттєво знижена.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Прикупив зараз січас масло для свого ролса і хвільтр. Поки пробіг 7 тисяч, але вже темнувате і 2 роки точно я його не міняв, а може і більше, дуже мало їжжу. Але треба буде поміняти. Відсмокнув грушею лишніх майже 300гр, бо було вище МАХ мітки, я коли заливав то більше залив, чого не помню.
Масло 480грн як для мене, а в магазах то по 590-600 з хреном. і фільтр AG 252 за 42грн. На банці з маслом ніде немає ні укр ні рос написів, маде ін з Іспанії. Хлопчина що продає вже добагато років з цими маслами має діло. Це не реклама, просто я його заливаю


Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Фильтр Украинский?
:lol:

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

коллєги, а які фільтра є високі щоб на наш мотор стали нормально, чи ви такими не користуєтесь?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 06 Вересня 2016, 12:05:54
коллєги, а які фільтра є високі щоб на наш мотор стали нормально, чи ви такими не користуєтесь?
Я завжди WIX беру.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

цей мій шо взяв то 3,6$ коштуває, він навіть на вольви ставиться і на 2108
А цей ВІХ він не високий? Хоча якщо прикинути з фотки то висата і діаметр майже однакові, значить це не низький
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 06 Вересня 2016, 12:36:36
цей мій шо взяв то 3,6$ коштуває, він навіть на вольви ставиться і на 2108
А цей ВІХ він не високий? Хоча якщо прикинути з фотки то висата і діаметр майже однакові, значить це не низький

Вони є різні, і низькі і високі. В мене на машині високий, діаметр стандартний, бо ключ до нього підійшов.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

в мене ключа немає, я рукою зажимаю. От високий то це харашо, я щось піздновато смиканув щоб замовити, вже коли привезли то згадав що треба було високого, він краще фільтрує
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0