Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

#825
Так, стоіть 30 л бак, виїжжав до вимкнення ГБО, задувалось 27 л.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

завтра попробую втикнути передачі. ну балон 30 може то так у мене мультик настроєний, я напевно дав угла не 30 градусів при установці балона, я тако абсарєв на онний і прикинув від фонаря що шов балона буде знизу то горловина походу матиме тих 30 градусів, може я занадто його підняв і тепер заливається не повних 29,99 літрофф :-D
ну скажу тако, я переглякнув відео з варіаторами то вроді тако і річ потрібна, на низах краще бере і резвіша машинка стає, а нарахунок прогару клапанів то вони горять на високих обертах і то все пездіж шо ізза того кута так сильно догорає в колекторі і клапани горять. час гріння бензину і пропану майже однаковий, там геть мізерна різниця, ото тільки зараз мене трошки харить провал при натисканні різко педалі, але ше попробую на гарячу, коли газ уже гарно прогрітий
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Провал або паливоподача або множник, а також коеф температури треба. І у мене не вимтавлено коеф ро темп, треба пошаманить.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: Sergik32 від 08 Липня 2020, 22:57:22w
Більше 27 -28 не надуеш балон, це в цілях безпеки.

Провал при різкому натискані у мене теж був, я його поборов так. Запустив прогу для гбо і подивився в якому діапазоні часу вприску газу і оборотів йде затик.
Побачив, що в діапазоні 500 - 2000 об і час вприску ледижить за межами роботи форсунок (поза кривою). То взяв перейшов на вкладу довприск бенза і в цих діапазонах виставив від 45 до 70% бензину. (45 для часу кінця гарантованої роботи газ-форсунок). І тепер пушка-ракета :)
Розхід газу зменшився трошки, а бензину не побачив збільшення. Їжжу спокійно, то тільки газ, а коли інколи тре топнуть газюльку, то є підхват і не глохне. :dancer:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

А провал на гарячу чи на етапі 40-87? Як себе веде після 87 градусів ?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Провал був і на гарячу і на холодну.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Тоді сто пудов паливоподачу вище. Це навіть не температурний.
Звилиночку, а провал на бензі чиина газу?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Костя, пробував втикати 5-ту коли хрюкає то трошки звук міняється
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 12 Липня 2020, 22:46:14
Костя, пробував втикати 5-ту коли хрюкає то трошки звук міняється
Це доказує що бринчить 5-та із за віляння фередо. Конструктив не зовсім при ділах бо не на всіх сцепах бринчить. Тому мабуть виною навпаки тугі тарільчасти пружини тугі що погано плавають і в
Увлєкає за собою вал ексцентричними рухами (тіліпає ним) і створює при зазорах в підшипниках вібрації і через весь первинний отак бренчить.
У мене теж підхрюкує на нейтралі, тому що суховаті підшипники без руху, бо промазка валу вторинного і первинного при русі лише брисками колеса головної передачі.

Що поліче? - мабуть вдале щеплення чи що. І мінімальна  зазори первинного підшипників 70%, та і всіх деталей вторинного 30%
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

значить вилічить те хрюкання заміна нового зчеплення тоді коли зноситься це що поставив, хрюкає то хай хрюкає, матьйогозаногу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 13 Липня 2020, 11:15:31
значить вилічить те хрюкання заміна нового зчеплення тоді коли зноситься це що поставив, хрюкає то хай хрюкає, матьйогозаногу
Так отож. І сядь на сторону пасажира, от побач, вже не чутно, бо статус пасажира вже не дозволяє чути, тіпа меніпофіг шо тарабанить головне мене везуть ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

так і є, зі сторони пасажира нічого не хрюкає окрім водія
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ від 13 Липня 2020, 08:51:56Це доказує що бринчить 5-та із за віляння фередо.
Якби б не була порішена соосність, то як би фередо не виляло, шліци всерівно були б в центрі маховика і нічого б не хрюкало. Демпферні пружини настільки жорстркі що на холостому думаю не зжимаються.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

там скоріш за все ота внутрішня частинка фереда брязкає, от і хрюкання чутно, то не 5-та і не 6-та, то сцепа
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Буду в гаражі побряскаю в руках заводськаю 70 тис пройшла, скажу. Вона теж хрюкала сильніше за валєо.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.