Порада що робити коли на ходу відкривається ляда багажника і зношений замок

Автор ВКБ, 03 Квітня 2020, 13:34:02

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Ділюсь своїм досвідом.

Зупиняємось. Знімаємо защелки одного або ще краже з двох амортизаторів ляди з боку до кінця авто, відкидаємо один або краще два амортизатора в бік, кладемо їх край біля динаміків, а іншу частину амортизатора можна не відчипляти, і закриваємо ляду, їдемо і забуваємо про проблему до заміни замка, з якою можна і не квапитись. Не губимо фіксатори...їх бажано пристігнути на шток..зай болтаються. Ви відразу помітите яка ляда на Славуті важка, буде купа подивів що де ж тут тонкий метал...важуча, і під своєю вагою вона спокійно закрита і навіть не ворушиться на ямах. Іноді підскакує якщо відстігнути лише один амортизатор. При двух - забули про відкривання до ремонту замка. Звісно прийдеться з зусиллям відкривати ляду, але тримати не треба, відкрили..аморт приєднали (можна поки без фіксаторов якщо треба поїздити так ще) або один потім другий...зробили справу...зняли амортизатори, закрили, поїхали. Не треба нічого підматувати...наматувати ...тощо. навіть вору який поліще через багажник плюне і не пойме чого така важка ляда і не пілнімається адним пальцем. Кожен раз якщо забудете про замок - важка ляда вам нагадає :))


Ну звісно якщо почала відкриватись на ходу ляда багажника...тобто багажник - причини дві...або разрегулювався, або зношений критично замок. Звісно не економити тут а купити новий (на авто ви вже зекономили коли не купили пежо :))), відрегулювати належне закриття і перевірити відсутність перекосу внутрішньої сторони зацепу і петлі методом перевірки п.ятна контакту зацепу і петлі , намазавши маркер  і де кілька разів відкривати...щоб маркер витирався по всій ділянці а не збоку, щоб не їло при вібрації набікрень замок.

Додам...аато бите..є відхилення від заводського невеликі...варена..підсилена..думка що варенс швами мічніше за завод, і не ьреба боятись варених, боятись треба непідготовленому теорією і морально її ремонтувати. Тому битий кузов і відновлений максимально...про 1-2мм як і кількість в 20-30 волос на голові нідо чого не призводить - не впливає на якість закриття замка. Якщо він зносивмя - це не погані запчастини можуть бути, це ви активно користужтесь авто і юзаєте як треба, гаджет себе виправдовує і ненапрасно витрачені кошти..і ви її любите. Тому витирайте її в порох наздоров.я...

Якщо новийзамок не працює - питання до власної голови і рук.

Як подивлюсь на смарткар мерседес, його ціну, розмір його багажника, кількість пасажиромісткості, ціни на запчастини , немає куди балон вставить- знову люблю свою жужу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Я домкрата прив'язував до ляди. Можна було й запаску примотати. Гумові розтяжки з гачками мають бути в багажнику завжди.

А потім купив нового гака до замка, правильно його підпиляв по настанові NumberOne, встановив і взагалі забув про проблему ляди.

Цього року від бруківки розкрутилась нижня защіпка, на заправці виявив, що ляда не закривається. Встановив на місце, а вдома закрутив гайки на синій різьбовий герметик. Так і катаюсь, поки що нічого не відкручується.

Олександр 1968

Різні люди,різні вподобання.Комусь результат,комусь в кайф сам процес.Після останньої поїздки(три роки назад),коли на відстані в 300 км задовбав замок багажника,після того як по феньшую було попиляно,підрізано,відрегульовано на китайськомі базарному гімні,КАРДИНАЛЬНА хірургічна операція по заміні штатного на ланосячий вирішила цю проблему раз і на довго.За три роки два рази трохи підтягнув кріплення.Електрозамок працює як швейцарський годинник.Мабуть таких тем про пиляння і довбання заднього замка буде продубльовано ще багато.

ВКБ

Тема про те що в дорозі треба зняти (відстігнути один край) амортизатори і під вагою кришки їздити і не зупинятись від відкривання на ходу ляди до ремонту. Ось в чому основна суть.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

Ага.По тій перекошеній дорозі що я їду в село,що всього в 20-ти кілометрах від обласного центру на ямах є перспектива перетворити ліфт бек на кабріолет.За той час до речі я зміг покласти задню сідуху і прив,язати верхню частину до нижньої мотузочком і погнав далі.Ущільнювач ціліший буде

ВКБ

Ви ляду спробуйте без амортизаторів - важуча. Прив.язування і шльопання по дорозі гірше ніж під власною вагою лежати їй - навіть не підстрибує на ямах.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Сломался заводской язычок. После замены на новый начал открываться багажник. Когда поехал по трассе и он начал открываться чуть ли не каждые 500м, то полез к инструментам. ЕМНИП с третьей корректировки планки он перестал открываться.
Тщательно обработать напильником©
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Не мучайтесь кожні 500м поки не поремонтуєте. Знімайте амортизатори багажника тимчасово і вага нелкгкої кришки зробе свою справу для економії нервів
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2020, 16:29:46
Ви ляду спробуйте без амортизаторів - важуча. Прив.язування і шльопання по дорозі гірше ніж під власною вагою лежати їй - навіть не підстрибує на ямах.
Спробував, підтведжую важуча.  :wacko: :facepalm: }-) Нагнувсь , засунув голову а в цей момент вискочив з свого роздолбаного гнізда  один амортизатор  :hysterics: Епт !!!!Я думав хтось мене дубинякою по потилиці!!! :wacko:  Не зразу дойшло що то дійсно ляда така важуча. Не дай бог дитині дістанется -убъє сука. Так що є малі -дивіться за тими амортизаторами, за малими все рівно не услідиш..
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Владіштм ...ржу  :rofl: А Ви два зніміть :)) Хто полізе в багажник красти, як зачасту тудою лізуть, не залізе, або не вилізе без мата  :rofl:

В принципі кліпса-скоба надійна  фіксує по голівці шаровій.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.