Зі сталі КОРТЕН вставки в кузов, пороги, інші ржавіючі елементи кузова.

Автор ВКБ, 21 Липня 2021, 10:50:29

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Хто що думає про листову сталь КОРТЕН в ремонтні вставки кузова, глушника?.
Про сталь КОРТЕН читаємо в гугл перед тим як коментувати, основна умова теми. Приєднуйтесь до обговорення.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108


ВКБ

Нержавіюча і добре адгізує фарбу. Поєдеано властивості нержавійка з звичайною сталлю.
Дорожча лише в 2,3 рази від звичайної.
До нержавіючої фарба і нпаклівка відпадає як і по цинкованій як ти її не готуй.
Фактично отримуємо вічнмй кузов. Правда і щільність більша.
На нефарбованих поверхнях буже лише рижа і далі не ржавіє, оскфлтки між ржавчиною і металом образується автоматом фосфатна плівка. Вариться як звичайна сталь. Властивості механічні як сталь 20.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 21 Липня 2021, 13:27:21На нефарбованих поверхнях буже лише рижа і далі не ржавіє, оскфлтки між ржавчиною і металом образується автоматом фосфатна плівка.
Вікіпедія пише, що при несприятливих умовах іржавіє далі до повної деградації, як звичайнісінька сталюка. Як про мене, то варто спробувати. Котче благословляє на експеримент, якщо що.
:drinks:


ВКБ

Несприятливі це в кислоті соляній чи сірчаній травити під напругою  ))
Її мета декор раз уж стає руда  і нефарбувати ніколи, мостобудування, естакади, сайдінг, ферми під атмосферою. Якось так.
Куплю кусок полатаю кузов. І зроблю ворота на гараж.))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 21 Липня 2021, 13:58:20Несприятливі це в кислоті соляній чи сірчаній травити під напругою  ))
У російськомовній Вікіпедії діфарамби. У в україновомній - ось таке:

"При використанні у будівництві в несприятливих кліматичних умовах, корозія може продовжуватися нескінченно. Це призвело до передчасного старіння таких архітектурних об'єктів як арена Omni Coliseum в Атланті, яку замінили лише через 25 років після будівництва, та стадіону Aloha Stadium неподалік Гонолулу, який потребує дорогого ремонту."

User2108

Цитата: Toris від 21 Липня 2021, 14:15:50
Цитата: ВКБ від 21 Липня 2021, 13:58:20Несприятливі це в кислоті соляній чи сірчаній травити під напругою  ))
У російськомовній Вікіпедії діфарамби. У в україновомній - ось таке:

"При використанні у будівництві в несприятливих кліматичних умовах, корозія може продовжуватися нескінченно. Це призвело до передчасного старіння таких архітектурних об'єктів як арена Omni Coliseum в Атланті, яку замінили лише через 25 років після будівництва, та стадіону Aloha Stadium неподалік Гонолулу, який потребує дорогого ремонту."

В Атланті там цілі диряки в будівлі пішли, через які люди пролазили.

drone

Цитата: ВКБ від 21 Липня 2021, 13:27:21
Фактично отримуємо вічнмй кузов. Правда і щільність більша.
Вечный кузов разве что  у трабанта и сатурна. Обое пали жертвой капитализма. "Нержавеющая" черная сталь - этот тот еще развод.
И почему вы пишете про то, что нержавейку нельзя красить? Зашкурьте и красьте сколько влезет. Механическую адгезию никто не отменял.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

Додав гіперпосилання у своєму повідомленні в цитаті з архітектурними об'єктами.

ВКБ

Тоді пороги і дно лататиму нєржею. Я то сам вагаюсь. Сьогодні тримав її в руках. В стадії поставки світліша за сталь 3пс чи 3кп чи 3сп, там ст.8кп, пс, сп. Більше схожа на погану нєржу.

Щодо корозії наскрізної - не виключайте факт шахрайства та плутанини поставки. Дуже багато неінженерів і неуважних та недобросовісних працюють в будкомпаніях.
У неї щільність як у нєржи, тому ймовірність корозії мала подальшої.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 21 Липня 2021, 17:54:05Щодо корозії наскрізної - не виключайте факт шахрайства та плутанини поставки. Дуже багато неінженерів і неуважних та недобросовісних працюють в будкомпаніях.
В таких масштабах купують по тендерах, у виробника і т.п. Експертиза встановить усе. Але спочатку спрацює нагляд за будівництвом. Навіть не думайте в цю сторону. Якщо сказали офіційно, що такі умови склались - значить, так воно і є.

ВКБ

Про кортен то що скаже панство!? Мабуть варто латати нєржею та й все, або черняком стандарт.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, робіть Кортеном, воно цікаве щонайменше Вам та мені. Думаю, що буде не гірше, ніж звичайною сталюкою, якщо правильно пофарбуєте.

User2108

Цитата: ВКБ від 22 Липня 2021, 13:09:52
Про кортет то що!? Мабуть варто латати нєржею та й все, або черняком стандарт.
"Є дешевий/шаровий кортен/нерж - латайте, буде дослідна експлуатація, нема - то чорняга.

drone

Цитата: ВКБ від 22 Липня 2021, 13:09:52
Про кортен то що скаже панство!? Мабуть варто латати нєржею та й все, або черняком стандарт.
В свое время в жигулях поменяли лонжероны в багажнике на нержавейку. За 20 лет ничего не отвалилось.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"