Компрессия вашего двигателя

Автор Camel Trophy, 09 Березня 2010, 23:01:29

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Листопада 2020, 10:47:51
Володя, так ота одиничка і корегується, тобто планка чере паливлподачі які вчіпляні коеф. До граф. А чистограф бідна і лежить поза регулюванням.
Те що ти одиничку відкоригував, то буде замітно на ХХ тільки до моменту доки не включився лямбдарегулятор, і в перехідних режимах до ХХ.

Домустимо двигун прогрівся лямбдарегулятор працює і ти собі G0xx підняв щоби KLZ був рівним 0,95. Глушиш двигун і запускаєш знову, деякий час KLZ=1 і ти маєш на форсунках +5% паливоподачі, але потім влючається регулятор і KLZ=0.95, і в результаті на виході в тебе -5% паливоподачі від тої що була зразу після запуску.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

А регуляток як знає де ж та 1? Де данні для мікасу планки в коеф 1? В калібровках таблиці? Чи табличні + надбудова яка збарігається?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Листопада 2020, 11:26:35
А регуляток як знає де ж та 1? Де данні для мікасу планки в коеф 1? В калібровках таблиці? Чи табличні + надбудова яка збарігається?

Почитай http://vlad5229.narod.ru/MIKAS/const/lz_p1.html як працює регулятор, багато питань відпадуть самі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Читав, де данні, звідки черпає мікас і які складові формули для математики паливоподачі для тримання вихлопу  кисню 0? ))
За спостереженнями що зміщуючі паливоподачу мікас вносе і корегування напруги від 1 лямбди . Може помиляюсь, але так він у мене себе веде, наче коеф прив'язаний до поливоподачі, і мікас тримає збагачену якщо я її корегую. І навіть не лише на прископеному і хх. Тобто вніс в заводську зміщення і так і тримає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Листопада 2020, 11:37:13
Читав, де данні, звідки черпає мікас і які складові формули для математики паливоподачі для тримання вихлопу  кисню 0? ))прископеному і хх. Тобто вніс в заводську зміщення і так і тримає.
Тільки заголовок, чи по діагоналі?  :-D
Цитата: ВКБ від 30 Листопада 2020, 11:37:13За спостереженнями що зміщуючі паливоподачу мікас вносе і корегування напруги від 1 лямбди . Може помиляюсь, але так він у мене себе веде, наче коеф прив'язаний до поливоподачі, і мікас тримає збагачену якщо я її корегую. І навіть не лише на прископеному і хх. Тобто вніс в заводську зміщення і так і тримає.
Датчик кисню настроєний на певну суміш, якщо регулятор по сигналу бачить що суміш багата, то зменує її до моменту коли сигнал з ДК поміняється на бідну, і навпаки. За тим посиланням навіть картинки є.


Цитувати виділенеКрасный график - напряжение
на датчике кислорода, желтый график - коэффициент регулятора.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Не вгадав, по колу ситав рроти годинникової  :-D
То якого ж математика як поставив то все збагачує чи збідняє і так приблизно і тримає?
Щодо лямбди то напруга відповідає стану суміні і коеф відповідає стану су міші по знакам. Це точно спостерігається як драконю стаг по газу і моніторю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Листопада 2020, 12:23:44
Не вгадав, по колу ситав рроти годинникової  :-D
То якого ж математика як поставив то все збагачує чи збідняє і так приблизно і тримає?
Щодо лямбди то напруга відповідає стану суміні і коеф відповідає стану су міші по знакам. Це точно спостерігається як драконю стаг по газу і моніторю.
І навіть час роботи форсунок міняється при зміні G0xx?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Василь1983

Коротеньке відео
, а потім прочитав описання до нього і я увесь в роздумах - скоро будемо діагностувати стан двигуна по пульсаціях з вихлопної :psih: Але новенький вакуометр для доїльного апарату на 100кпа є - можна вивести в салон трубку з ресиверу , а ще манометр із рампи -  і буде майже як  в літаку :-D

Toris

Цитата: Василь1983 від 08 Грудня 2020, 15:19:10Коротеньке відео, а потім прочитав описання до нього і я увесь в роздумах - скоро будемо діагностувати стан двигуна по пульсаціях з вихлопної :psih: Але новенький вакуометр для доїльного апарату на 100кпа є - можна вивести в салон трубку з ресиверу , а ще манометр із рампи -  і буде майже як  в літаку :-D
Овва! У мене на трамблер підходить вакуумна трубка. Це ж можна прямо туди підключитись? А манометр не погіршить роботу системи в цілому? Це ж збільшення робочого об'єму вакуумної трубки по суті.

Треба якогось електронного барометра, щоби мінімізувати інструментальне втручання вимірювання.

І до кожного циліндра по окремому барометру. І електронні "мізки", щоби усе це обраховувати.

Toris

Переглянув відео від Василя, а потім Ютуб підсунув мені ось таке:

Spoiler
Как проверить двигатель без сканера? Вакууметр ATP-2097

[close]

ВКБ

#476
У мене від тонометра
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.