микас 10.3 без плюса двухрежимка????

Автор VAZ 21053, 08 Лютого 2020, 13:50:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

как Вы считаете, через разнообразные манипуляции блок подниметься без перепайки процессора???

Да, через официальную прогу...
0 (0%)
Да, при помощи молотка кувалды и какой - то там матери.
0 (0%)
Да, если долго мучиться на столе.
1 (100%)
Да, через бут пин.
0 (0%)
Нет, но если да то мой вариант такой...............(ваше мнение в личку)....
0 (0%)

Всього голосів: 1

Голосування закінчилося: 31 Серпня 2021, 16:01:34

vladishtm

А взагалі, і це мені і всим одна з причин недопуску до проходження до ТО буде "чіп-тюнінг"
Spoiler
:-D :-D :-D :-D :lol: :lol: :lol: :hysterics: :hysterics: :hysterics: :hysterics: :hysterics:
Такщо можна мені починати вчитися їздити на орігінальній прошивці з заглохами  :wacko:   :fool: НУ не пі....РИ а  }-)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

_Oleksandr_

Цитата: vladishtm від 01 Лютого 2022, 12:22:45Такщо можна мені починати вчитися їздити на орігінальній прошивці з заглохами  :wacko:   :fool: НУ не пі....РИ а  }-)
Пи.ары, это те, кто сочинаяет такие новости, пытаясь хайпонуть на шумихе вокруг ТО. Скриншот, якобы от auto ria, по-моему мнению, нарисован в фотошопе т.к. на самом сайте auto ria последняя новость про техосмотр датируется еще ноябрем https://auto.ria.com/uk/news/tag/tekhosmotr-avtomobilya/

vladishtm

Ну поживемо, побачимо. Я старий і вже увірував в "способності" нашої влади  :lol:
В принципі там немає якихось вже вимог щоб дуже не правильних. Просто, якщо виходити з рамок існуючих законів то наприклад про  чиптюнінг чи лампочки на панелі законів немає. Якщо просто прочитати версію прошивки  -це буде ні про що.  І Взагалі, яка стоїть прошивка? та хоч ніяка, аби вихлоп "СО" (а він наче по закону) був в нормі. Бо прошивки можуть корегусватися під знос двигуна -і що то вже тюнінг чи ще ні? А встановлення ГБО і друга таблиця -то вже тюнінг? Короче поживемо.....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 01 Лютого 2022, 14:31:58
Ну поживемо, побачимо. Я старий і вже увірував в "способності" нашої влади  :lol:
В принципі там немає якихось вже вимог щоб дуже не правильних. Просто, якщо виходити з рамок існуючих законів то наприклад про  чиптюнінг чи лампочки на панелі законів немає. Якщо просто прочитати версію прошивки  -це буде ні про що.  І Взагалі, яка стоїть прошивка? та хоч ніяка, аби вихлоп "СО" (а він наче по закону) був в нормі. Бо прошивки можуть корегусватися під знос двигуна -і що то вже тюнінг чи ще ні? А встановлення ГБО і друга таблиця -то вже тюнінг? Короче поживемо.....
Наші довбодятли нажаль поки хабар не получать будуть і за неправильно прикручений ковпачок недопускати до ТО, Я не раз відбивався від мусорят при досить спірних ситуаціях, нажаль толку нуль ось думаю багато хто бачив мою торічну розбірку :
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 01 Лютого 2022, 12:22:45Такщо можна мені починати вчитися їздити на орігінальній прошивці з заглохами  :wacko:   :fool: НУ не пі....РИ а  }-)
Пи.ары, это те, кто сочинаяет такие новости, пытаясь хайпонуть на шумихе вокруг ТО. Скриншот, якобы от auto ria, по-моему мнению, нарисован в фотошопе т.к. на самом сайте auto ria последняя новость про техосмотр датируется еще ноябрем https://auto.ria.com/uk/news/tag/tekhosmotr-avtomobilya/

[/quote]
Видно шо Ви ще досить молода людини раз не знаєте які є  довбодятли. І нажаль вони  поки хабар не получать будуть і за неправильно прикручений ковпачок недопускати до ТО подивіться відосік де Я відбивався від євакуаторників
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 01 Лютого 2022, 12:22:45
А взагалі, і це мені і всим одна з причин недопуску до проходження до ТО буде "чіп-тюнінг"
Spoiler
:-D :-D :-D :-D :lol: :lol: :lol: :hysterics: :hysterics: :hysterics: :hysterics: :hysterics:
Такщо можна мені починати вчитися їздити на орігінальній прошивці з заглохами  :wacko:   :fool: НУ не пі....РИ а  }-)
:-D :-D :-D, згоден але так можна і почуття гумору втратити.... :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

vladishtm

Цитата: VAZ 21053 від 01 Лютого 2022, 18:58:10Цитата: vladishtm от Сегодня в 12:22
Ви не правильно цитували, https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=16976.msg559236#msg559236
ваша відповідь получилась на мене  :rolleyes:, а хотіли мабуть на мого зему _Aleksandr_ 
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 01 Лютого 2022, 08:52:53
Цитата: VAZ 21053 від 31 Січня 2022, 22:30:31
Цитата: vladishtm від 31 Січня 2022, 10:56:39Цитата: VAZ 21053 от Сегодня в 00:06
убитим контролером, який Я зібрався розпаяти
Не зрозуміло як САМЕ перепрошивкою можна ФІЗИЧНО убити ЄБУ?. Максімум можна залізти не область керуючої программи і ЄБУ просто перестане запускатися. Теоретично повинна існувати можливість перезаливки "повного" з перерахунком контрольної суми -керуючого ПЗ та FLASH прогою яка використовує свій бутлодер (загрузчик)
"...если в процессе
Щоб Ви не мучились ось відзняв

Дивне на відео прохання про допомогу, щось пишіть, але коментарі вимкнені.
Зрозумівло, зараз розблокую, але тепер потрібно буде зробити так щоб відео бачили всі (тобто не тільки члени форуму для яких Я відзняв), спробую змінити налаштування конфіденційності і щоб можна було коментувати, адже на ютубі є саме такі обмеження...
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

vladishtm

Цитата: VAZ 21053 від 01 Лютого 2022, 19:05:34щоб відео
Спробував дивитись - толком нічого не видно. Треба писати відео прогой  - захватом Екрана.
Я завжди в бутлодері ставлю всі три нижні галочки в настройках.
Швидкість ком порта в лодері і в вінде (оборудование ) ставити однаковою (і точно в вінде не нижче)
Починати в  лоадері треба з "тест к-лайн адаптера" - отримати впевнено кілька разів відповідь  "Ок"
Потім не переводячи мікаса нікуда з режиму "діагностіки№ і не загружаючи файл прошивки в буфер, спочатку робити "считать флеш" декілька разів щоб бачити впевнений зіязок. Результатом буде поява в буфері файла прошиіки.

А вже тільки  тоді , впевнившись що у вас добре тримається звязок,  можна  нажати "установить связь",  получити підтвердження (сповіщення буде на екрані + в авто загориться чекінжин) від проги що мікас в режимі програмування, потім нажимати "загрузити флеш" . Результатом буде читання і поява файла в буфері.
Після цього нажимаєте обовязково "перевести в режим діагностики"  - почуете і сброс мікаса (паливний насос і пропаде чек інжин) + підтведження на екрані (але тут засада це підтверждження може збрехати і мікас зависне в режимі програмування - в авто це буде зрозуміло що не пройшло бо не почуєте паливного насоса і чекінж не скине) тоді виходите ч лодера.
Це все справедливо для працюючого.
Але перше це добитись читання ( з опцієй зчитування бутлодера)
На відео я не бачив щоб мікас переходив в режим програмування "встановити звязок" В мене іноді буває, що цю команду треба подати декілька разів, щоб мікас перевівся (це в авто)
Роз"еми 10.3 та 10.3+ співпадають. Теоретично ви б могли і в авто єксперементувати. Якщо в вас в авто стоїть і працює то висмикнути працюючий мікас і підставити цей. Може ви щось з підключенням на столі  мутите?  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 01 Лютого 2022, 19:51:05
Цитата: VAZ 21053 від 01 Лютого 2022, 19:05:34щоб відео
Спробував дивитись - толком нічого не видно. Треба писати відео прогой  - захватом Екрана.
Я завжди в бутлодері ставлю всі три нижні галочки в настройках.
Швидкість ком порта в лодері і в вінде (оборудование ) ставити однаковою (і точно в вінде не нижче)
Починати в  лоадері треба з "тест к-лайн адаптера" - отримати впевнено кілька разів відповідь  "Ок"
Потім не переводячи мікаса нікуда з режиму "діагностіки№ і не загружаючи файл прошивки в буфер, спочатку робити "считать флеш" декілька разів щоб бачити впевнений зіязок. Результатом буде поява в буфері файла прошиіки.

А вже тільки  тоді , впевнившись що у вас добре тримається звязок,  можна  нажати "установить связь",  получити підтвердження (сповіщення буде на екрані + в авто загориться чекінжин) від проги що мікас в режимі програмування, потім нажимати "загрузити флеш" . Результатом буде читання і поява файла в буфері.
Після цього нажимаєте обовязково "перевести в режим діагностики"  - почуете і сброс мікаса (паливний насос і пропаде чек інжин) + підтведження на екрані (але тут засада це підтверждження може збрехати і мікас зависне в режимі програмування - в авто це буде зрозуміло що не пройшло бо не почуєте паливного насоса і чекінж не скине) тоді виходите ч лодера.
Це все справедливо для працюючого.
Але перше це добитись читання ( з опцієй зчитування бутлодера)
На відео я не бачив щоб мікас переходив в режим програмування "встановити звязок" В мене іноді буває, що цю команду треба подати декілька разів, щоб мікас перевівся (це в авто)
Роз"еми 10.3 та 10.3+ співпадають. Теоретично ви б могли і в авто єксперементувати. Якщо в вас в авто стоїть і працює то висмикнути працюючий мікас і підставити цей. Може ви щось з підключенням на столі  мутите?  :dunno:
давайте Я Вам відправлю данну іграшку, а Ви результати своїх досліджень будете викладати на форум , думаю у Вас досвіду більше, тому і народу буде цікавіше, тільки бажано Укр поштою, що скажите?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 01 Лютого 2022, 19:51:05Може ви щось з підключенням на столі  мутите? 
незнаю Я так шив 10.3+ і все зашилось причому у два режима під газ і під бенз, зараз їжджу на данному Мікасі і все норм, тому думаю раз все працює значить все норм з підключенням :dunno:
Обидва блоки використовувались на мому авто, але цей 103й блок Я один раз дав людині як підмінний, після цього випадку він і заглючив
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

vladishtm

Цитата: VAZ 21053 від 02 Лютого 2022, 01:27:30після цього випадку він і заглючив
Якщо там здохла елементна база - то пробувати паяти наугад це дуже сумнівна, нервова і т.п.  справа.
Загрузчик, це програмка яку записують в мікас з адреси "0". ЦЯ підпрграмка все ініціалізує і запускає.
Деякі проги-лоадери прошивок використовують свій загрузчик, який запихують в мікас і такий блок після цього можливо не буде грузити прошивку з іншою прогою-лодером, а може наче і не працювати . Тому я завжди рідний загрузчик мікаса вичитував, порівнював коди зони загрузчика в редакторах і загружав прошивки з рідним загрузчиком. Бо загрузчик мікаса це підпрограмка на нульових адресах, яка запускає, звязок-запис-читання, і саму керуючу прогу мікаса. А перепробував я собі і 096 і різні 111ті версії прошивок. Читав-писав тільки чиплоадером 1.97.7 вінда 7ма на 57600  і завжди з опцією перерахунку контрольної сумми.
Пару раз завішував мікаса, але тому шо не контролював після загрузки, що по команді "перевести в реж двагностики"  мікас дійсно виходив з режиму програмування.
В випадках зависання мікас вже ні на що не реагував. Прошивав я завжди прямо в авто, тому лікувавв мікаса замиканням вручну головного реле під капотом.
Ці зависання і дали зрозуміти, що вихід з режиму програмування це обовязково шум паливного насоса, тухне чекінж і тоді можна вірити тому що написала прога на екрані, бо вона може написати що ок,  а по факту мікас не вийшов з програмування.

Що мікас важко угробити прото перепрошикою (сбоєм процесу сказано в хелпі чіплоадера
Spoiler
Однако, если в процессе записи прошивки возникает какой-то сбой (например, пропадание питания), то ЭБУ после этого повторно может не выйти на связь, а также не будет отвечать на команды диагностики.
Вопрос: При записи прошивки возникла ошибка и процесс прервался, что делать?
Ответ: Нажмите повторно кнопку "Запись FLASH" (при этом не нажимайте больше никаких кнопок и не выполняйте других команд) и дождитесь окончания процесса записи.
[close]

І про загрузчики в хелпі
Spoiler
В ситуации, когда ЭБУ не выходит на связь и не отвечает на команды диагностики, необходимо осуществить запись оригинальной прошивки с данного ЭБУ при помощи второго способа
Внимание! Для того, чтобы сделать чтение прошивки ЭБУ более безопасным рекомендуется выключить опцию "Вычитывать BootLoader ЭБУ Микас-10.3+" окна настроек программы. В данном случае область в вычитанной из ЭБУ прошивке, содержащая бутлоадер будет пустой. Запись такой прошивки обратно в ЭБУ с помощью загрузчика ChipLoader не приведет к очистке области бутлоадера, хранящемся в ЭБУ. Однако, при записи данной прошивки в ЭБУ с помощью программ-загрузчиков других производителей может привести к полному выходу ЭБУ из строя.
[close]
Контрольну сумму не перераховувати,якщо записуем прошивку, яка стояла,  працювала в цьому блоку і була з нього зчитана і зберігалась  як робоча, зразкова і ми хочемо, щоб те що запишемо не відрізнялося від того що зберегли.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 02 Лютого 2022, 11:55:56прошивки в ЭБУ с помощью программ-загрузчиков других производителей может привести к полному выходу ЭБУ из строя.
Контрольну сумму не перераховувати,якщо записуем прошивку, яка стояла,  працювала в цьому блоку і була з нього зчитана і зберігалась  як робоча, зразкова і ми хочемо, щоб те що запишемо не відрізнялося від того що зберегли
Так воно напевне і трапилось, блок завис при прошивці Овпен флешом, відповідно мабуть область бутлодера та що на Мікасі неправильно прописалась, і тепер що саме цікаво  болк зєднується через лоадер 1.97 як блок 10.3 + хоча блок 103й  :wacko: :dunno:  :psih:
А далі глючить при стиранні флеша помилка 8(350)
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

vladishtm

Цитата: VAZ 21053 від 02 Лютого 2022, 18:22:19саме цікаво  болк зєднується через лоадер
Як ви це бачите? На відео з ютуба я такого не побачив (наведіть сриншот не помилки, а саме що ви вважаєте за з"єднуется?)). Крім того це вже якась надія на живе.
Цитата: VAZ 21053 від 02 Лютого 2022, 18:22:19А далі глючить при стиранні флеша помилка 8(350)
Мабуть не зря в чиплодері окремі вкладки для 10.3 та 10.3+ Можливо адреса ьлоків памяті все ж відрізняется. Якщо блок дійсно 10.3 то не треба і намагатися пхатись в нього як до 10.3+. Інакше навішо б разраби чіплодера робили окремі вкладки для цих варіантів.
З хелпу чиплодера
"Внимание! Название Микас-10.3+ - условное. Аппаратно ЭБУ Микас-10.3+ отличается от Микас-10.3 отсутствием внешней FLASH памяти. В ЭБУ Микас-10.3+ для хранения прошивки используется внутренняя FLASH память процессора."


Цитата: VAZ 21053 від 02 Лютого 2022, 18:22:19А далі глючить при стиранні флеша помилка 8(350)
- варіанти - це може бути дає і сама прога чіплодер або код помилки від адаптера а не від мікаса. Знайти коди помилок від чиплодера мені не вдалося.
Spoiler

Можливо якщо це те що нижче  -то там наче таймаут
Spoiler
// Device ID invalid
#define ERR_DEVICE_NOT_CONNECTED 0x08

// Timeout.
// PassThruReadMsg: No message available to read or could not read the specified number of
// messages. The actual number of messages read is placed in <NumMsgs>
// PassThruWriteMsg: Device could not write the specified number of messages. The actual number of
// messages sent on the vehicle network is placed in <NumMsgs>.
[close]

Або ось цікаві речі для саморозвитку
Spoiler

Також треба звернути увагу на це особливо правильно зрозумій третій пункт
Spoiler
--------------------------------------------------------------------------------

Внимание! Не следует выполнять тест К-Лайн адаптера, если ЭБУ нему подключен ЭБУ. В этом случае данные, посылаемые с компьютера для теста К-Лайн адаптера могут интерпретироваться ЭБУ как некая команда, что может привести к непредсказуемым последствиям.
-------------------------------------------------------------------------------
Внимание! Перед тем, как отобразить все доступные COM порта в выпадающем списке окна, программа определяет их доступность. При использовании в системе BlueTooth адаптеров время для определения доступности COM портов может достигать порядка минуты, и может показаться, что программа зависла, однако это не так, и при использовании BlueTooth адаптеров данная ситуация вполне нормальная.
--------------------------------------------------------------------------------
Внимание! После перевода ЭБУ в режим программирования (команда "Установить связь"), изменения в опциях по изменению скорости обмена порта и автоопределению типа ЭБУ - не работоспособны. Поэтому, после их изменения потребуется повторно перевести ЭБУ в режим программирования.
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Цитата: vladishtm від 02 Лютого 2022, 20:08:10Внимание! Название Микас-10.3+ - условное. Аппаратно ЭБУ Микас-10.3+ отличается от Микас-10.3 отсутствием внешней FLASH памяти. В ЭБУ Микас-10.3+ для хранения прошивки используется внутренняя FLASH память процессора."
Це правда, адже тому Я і хочу спробувати перепаяти  память, тим більше що мені це простіше ніж перечитати міліон форумів і потім думати що робити зі своєю одною і то зломаною звивиною, тіпа як мій мікас програма записалася на програму і він заглючив, мій мозок не сильно розвинений можуть бути ускладнення і ще гірші :-D :rolleyes: :-D
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured