Шаровая опора

Автор Андрей, 02 Квітня 2010, 20:31:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

#630
Заказав токарю гайку М8 серії високої з шестигранника сталь 35.Довжиною 10мм. По госту максимальні 12мм. Але там ще гровер (пружинна шайба). Важаю що на мілку різь там достатньо пласку шайбу..не викрутиться. Рве різь болта міцністтю 10.9...гайка короткувати комплектна.
Лижа, всі подушки на подовжених саморобних подовжених  гайках.
Міцна клема і зволиться туго. Я буду клеїти наступного разу як полізу.

Володя, ти як її брав в руку шарову, шарнір люфив ?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 28 Травня 2020, 10:44:01
Володя, ти як її брав в руку шарову, шарнір люфив ?
В руках ні, але вже дуже легко переміщався в шаровій. Не виключено що якщо доїздитись до люфту в руках, то тоді починається розбивання клемового з"єднання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Не бачив з 10різних авто жодної такої щоб сфера люфтила і пильник цілий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 28 Травня 2020, 13:01:59
Не бачив з 10різних авто жодної такої щоб сфера люфтила і пильник цілий.
В мене пильники цілі на обох, пружина ще трихи прижамає, то в руках не люфтят, але палець рухається дуже легко.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 28 Травня 2020, 14:10:57
Цитата: ВКБ від 28 Травня 2020, 13:01:59
Не бачив з 10різних авто жодної такої щоб сфера люфтила і пильник цілий.
В мене пильники цілі на обох, пружина ще трихи прижамає, то в руках не люфтят, але палець рухається дуже легко.
То не показник. Даванути літолу і знову зиугішає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Володя, моя думка,  оскільки на зминання і міцність контактних поверхонь запас багатократний з.єднання  колемного, то проблема в жорсткій клемі, не зводиться плотно якщо вісь стала з невеликим зазором і саме від пилу і вісьового руху в клемі іде абразивне витерття, потім рух в різні боки бо вигризає отвір і жере вісь, так як частота ямок за поїздку і кількість рухів буде що верстат притирочний.
Тому або плотно забивати з натягом та затискати як дозволяє, також клеїти, або пушсалом провазувати як консервацію клемного. Але бажано проклехти, тоді немає пилу і вісьових рухів.
Еагадаю, розхитування радіально  і викрашування чавуну малоймовірно, мічне, а от на тертя абразиву і тисячі циклів вісьових зсувів - то да....може еавіть грітись від того. Достатньо 0.3мм руху щоб процес йшов  в клемі до 1 мм амплітуда може бути.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 28 Травня 2020, 19:16:06
Цитата: Володимир від 28 Травня 2020, 14:10:57
Цитата: ВКБ від 28 Травня 2020, 13:01:59
Не бачив з 10різних авто жодної такої щоб сфера люфтила і пильник цілий.
В мене пильники цілі на обох, пружина ще трихи прижамає, то в руках не люфтят, але палець рухається дуже легко.
То не показник. Даванути літолу і знову зиугішає.

Та що заводська, я її один раз знімав, додавав літолу і підгинав ковпачок, хватило не на довго.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 29 Травня 2020, 12:01:09
Цитата: ВКБ від 28 Травня 2020, 19:16:06
Цитата: Володимир від 28 Травня 2020, 14:10:57
Цитата: ВКБ від 28 Травня 2020, 13:01:59
Не бачив з 10різних авто жодної такої щоб сфера люфтила і пильник цілий.
В мене пильники цілі на обох, пружина ще трихи прижамає, то в руках не люфтят, але палець рухається дуже легко.
То не показник. Даванути літолу і знову зиугішає.

Та що заводська, я її один раз знімав, додавав літолу і підгинав ковпачок, хватило не на довго.
Невже літол був з піском. Невже люфт вісьовий з.явився?
Книга пише допускається люфт до 0.7мм , це означає що ні слухових ні видимих пробоем з шаровою не виникає в сфері-корпусі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Ну, если на бровку с таким люфтом заезжать, то будет слышно стук. А так по средней дороге если ехать ничего не слышно.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Цитата: Romka від 29 Травня 2020, 13:56:32
Ну, если на бровку с таким люфтом заезжать, то будет слышно стук. А так по средней дороге если ехать ничего не слышно.
У мене рульові наконєчники не старі і по бурковці горбатій з накаченими 2кг шинами тарабане трохи при сильних бокових. Трогаю - пружина в шаровій норм, тобто рух у вісьовому напрямку є. Нову натисниш теж є...тугіше. По рівній дорозі не чути. І не чути навіть болтанки в клемі 1мм на нижній)))
Тобто шупи при дорозі не по ГОСТ допускаються бо інакше 10% зносу і бігти міняти.
Тут треба здається більше по літературі орієнтуватись.
Написано допускається 0.7мм, а як це в русі...непонятно.
Але по тормозним дискам написано мінімальна товщина 8мм а новий 10. Тому поради літератури мабуть можна взяти до уваги. Диски мої 7.7мм, і при дотиранні колодок  30% лишилось..десь 10-15тис ....і на чермет. Диску будуть 7.5мм до того часу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.