Гідрокомпенсатори на таврію... Реально?

Автор Stick2, 20 Грудня 2020, 09:49:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Stick2

Доброго дня шановні форумчани, знайшов випадково в мережі що на мемз 245 можна поставити "заводські" гідрокомпенсатори від сенса, це реально чи там конструктивна особливість осі коромисел чи головки? Дякую!

Kudrik

Цитата: Stick2 від 20 Грудня 2020, 09:49:27...знайшов випадково в мережі ....

Эскиз компонентов гбц, или фото гбц там было??
Или только голый текст....

Stick2

Цитата: Kudrik від 20 Грудня 2020, 11:07:56
Цитата: Stick2 від 20 Грудня 2020, 09:49:27...знайшов випадково в мережі ....

Эскиз компонентов гбц, или фото гбц там было??
Или только голый текст....

Все що маю

Stick2

Цитата: Stick2 від 20 Грудня 2020, 11:36:59
Цитата: Kudrik від 20 Грудня 2020, 11:07:56
Цитата: Stick2 від 20 Грудня 2020, 09:49:27...знайшов випадково в мережі ....

Эскиз компонентов гбц, или фото гбц там было??
Или только голый текст....

Все що маю

До речі телефонував на цей сайт то така голова є в наявності, і як я правильно зрозумів то вона стає без проблем на звичайний пеньок але з карбом потрібно поміняти шпильки які йдуть на розділювач бо в інжні дліна більша, а в принципі певно можна і не міняти примудрувавши якусь проставку, дуже загорівся ідеєю  переведення на гідрокомпенсатори свою славуту так як тобі на мій погляд двигун повинен стати менш шумним. Зы: цікаво тепер де знайти токаря який зробить постіль для осі коромисел, бо як пояснив продавець ось компенсаторів ставиться зверху до речі тим самим не потрібно знімати головку для їхньої заміни. Коротше гідрокомпенсатори на таврію реально, якщо купити голову в зборі, а якщо перероблювати голову то певно ще потрібно знайти людину хто за це візьметься

Kudrik

Я почему и спрашивал фото.  Потому что те гидрики, которые на твоем фото....это гидрики взяли  типа опель/ланос 16ти клапанные .

ВКБ

Так ці гідрікі є окремо в продажу на Мемз голову?

Це він https://avtozapchasti-zaz.uaprom.net/p909834104-originalnyj-gidrokompensator-46214.html

304,7 грн штука. Ітого 304,7грн×8=2437,6грн і доставка 50грн. Хочу такі собі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Stick2 від 20 Грудня 2020, 09:49:27
Доброго дня шановні форумчани, знайшов випадково в мережі що на мемз 245 можна поставити "заводські" гідрокомпенсатори від сенса, це реально чи там конструктивна особливість осі коромисел чи головки? Дякую!
Підходе. Ідея бімба.
Схоже (висновок лише по кресленню з книги) що кришку клапанів потрібно іншу, вищу і все . Або зі зміненою пластиною під збір парів мастила.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Stick2

Цитата: ВКБ від 20 Грудня 2020, 16:08:22
Цитата: Stick2 від 20 Грудня 2020, 09:49:27
Доброго дня шановні форумчани, знайшов випадково в мережі що на мемз 245 можна поставити "заводські" гідрокомпенсатори від сенса, це реально чи там конструктивна особливість осі коромисел чи головки? Дякую!
Підходе. Ідея бімба.
Схоже (висновок лише по кресленню з книги) що кришку клапанів потрібно іншу, вищу і все . Або зі зміненою пластиною під збір парів мастила.
Дякую, випадково натрапив, я думаю по кришці клапанів змін не потрібно, потрібно купувати рокера вони 700 грн і певно що доробляти постіль коромислів робити різьбу в отворах де мусять стоять болти що тримають вісь, хто помітив що між рокерами немає пружин видно на осі емають бути посадочні для компенсаторних рокерів. Имхо потрібно знайти майстера хто зробить головку типу з розкритою постілью вісі рокерів і впринципі все питання часу і грошей і гідрики на таврії, але ж майстру потрібен якись зразок, але де його взяти

Stick2


ВКБ

Стоїть звичайна м'яка багааато років  і гайка саморобна М10×1 подовжена з шестигранника Сталь 35.

По поводу гідрокомпенсатора, то він високий і є ймовірність що вищою точкою може вператись в кришку . Якщо ні - то це джек пот.По логіці коромисла стають і мають ту ж ширину і підперті пружинами по осі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Stick2

Цитата: ВКБ від 20 Грудня 2020, 18:32:25о поводу гідрокомпенсатора, то він високий і є ймовірність що вищою точкою може вператись в кришку . Якщо ні - то це джек пот.По логіці коромисла ст
Я думаю що кришка там за уніфікації залишилася така сама, питання зараз головне де знайти людину і образец щоб старого зразка головку зробити під ось коромисел з гідриками, як видно з фото ось коромисел кородша від старої комлектації так як все було певно зроблено для того щоб міняти її без зайвих проблем, коротше, якщо купляти повністю голову то це 14 тон буде+прокладки туди сюди, а якщо свою переробляти то десь тис 7 коштує + робота майстра по токарці, а так як знімати голову то і всі нюанси передивлюватися клапана, сальніки і тд

Сволочь

Токаря найти не проблема. Нужен образец или нормальный чертёж.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Stick2

Цитата: Сволочь від 20 Грудня 2020, 19:06:26
Токаря найти не проблема. Нужен образец или нормальный чертёж.
От тільки де знайти образец чи чертеж. Треба подумати, дуже хотілося щоб ця тема не вмерла а принесла славутоводам користь в доробці свого залізного друга, чомусь мені здається оце поставити на мемз 245 компенсатори і предварем зібравши мотор на нормальних запчастинах він буде служити вірою і правдою, він так  не вмирущий двигун, головне можливо міняти мастило раніше вказаного щоб не лакувати ті самі гідрики і тд ИМХО, незнаю чомусь є любов до славути хоч всі говорять що бляшанка

ВКБ

Не токар, фрезерувальник. Є такий.
В мене таке враження що нічого там не треба доробляти. То вісь і кришка просто інша версія конструктиву.  Гужен там є і тримає від провороту .
Замість прудин бокових там вставки у вигляді втулок. При втулках не немає зсуву в сторону коромисля для вивільнення п'ятачка. Але при класичній схемі теж стають і прудинами підпирає в сторони. Просто відмовились від пружин і додали легкий з'єм як шашлик з мангалу, щоб не нашпиляти ..і все. Відмовились від вух. Тому можна спробувати на класичні деталі нанпигнути.
.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Stick2

Цитата: ВКБ від 20 Грудня 2020, 19:20:07
Не токар, фрезерувальник. Є такий.
В мене таке враження що нічого там не треба доробляти. То вісь і кришка просто інша версія конструктиву.  Гужен там є і тримає від провороту .
Можливо, але здається що вісь потрібно купляти іншу, обдивився весь сайт з приводу кришки клапанів то не знайшов якоїсь іншої кришки щоб ставала під головку з компенсаторами одну тільки вісь, так що з впевненості можу сказати що кришку клапанів міняти не потрібно