Гідрокомпенсатори на таврію... Реально?

Автор Stick2, 20 Грудня 2020, 09:49:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Stick2

Цитата: Vadim_K від 21 Грудня 2020, 10:37:51
Цитата: drone від 21 Грудня 2020, 10:33:39
На Сенс гидрокомпенсаторы идут в комплекте с электронной педалью газа. Эта педаль сглаживает работу на переходных режимах. Не скажется ли на их ресурсе обычная педаль в Славуте?
Електронна педаль взагалі до гідриків не має ніякого відношення.
Електронна педаль - це екологія(Євро якесь там).
Євро 5

Stick2

Цитата: ВКБ від 21 Грудня 2020, 12:32:32
Stik2, які рокера? Там гідрік зібраний до купи з коромислом і плунжером. Він де той рокер. Гідрік як вузол готовий на вісь садиться і все. Не пойму що за паніка. І тричі пишу що не треба пеперобка якщо нема бажання. Лише отвори у вісі 8 шт.діаметром 4мм
Оригинальное коромысло a-3075-1007140-01 с гидрокомпенсатором для двигателя МеМЗ-307 на Sens Евро-5 с 2017годаhttps://avtozapchasti-zaz.uaprom.net/p824247329-originalnoe-koromyslo-3075.html для переробки це потрібно

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Stick2 від 21 Грудня 2020, 12:19:15
Круто, це добре що переробка  реальна, але рокера потрібно інші, 700грн за шт
Як на мене то на фото трохи колгосп, можна було не різати головку, а просто просверлити отвори під головку болтів під шистегранний воторок чи зірочку.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: ВКБ від 21 Грудня 2020, 14:06:55
А тут менша ціна https://avtozapchasti-zaz.uaprom.net/p909834104-originalnyj-gidrokompensator-46214.html
Там де менша ціна, то сам гідрокомпенсатор без коромисла, а потрібно все в зборі, тому бюджет тюнінга буде 5600 грн, плюс вісь коромисл.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Ага. Ясно. 5600 так 5600, дрібниці які. Вісь можна ту саму, але з отвором під кожен гідрик.
Класна тема зарядити серію і трохи змінити, щоб не потрапити під патент їх.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Патент не автозазу, в когось позичили, цю картинку бачив за багато років як автозаз таке замутив.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Stick2

Цитата: Володимир від 21 Грудня 2020, 15:03:30
Цитата: ВКБ від 21 Грудня 2020, 14:06:55
А тут менша ціна https://avtozapchasti-zaz.uaprom.net/p909834104-originalnyj-gidrokompensator-46214.html
Там де менша ціна, то сам гідрокомпенсатор без коромисла, а потрібно все в зборі, тому бюджет тюнінга буде 5600 грн, плюс вісь коромисл.


Дякую Володимир що нас помирив, бо я ледь уже не здався думав що може я щось не розумію!

ВКБ

Володя, патент не винаходу (принципу), а промзразку, захист форми і розмірів оригінальних (компоновки). Я перевірю якось в базі. Мені ця тема сподобалась. Зроблю креслення.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Щось маю підозру що в тих коромислах забули висверлити один отвір для змазки розподільчого валу

На звичайних є.


А на коромислах з гідрокомпенсатором нема, тому появляється питання чи довго буде грати музика.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Stick2

Цитата: Володимир від 21 Грудня 2020, 16:45:35
Щось маю підозру що в тих коромислах забули висверлити один отвір для змазки розподільчого валу

На звичайних є.


А на коромислах з гідрокомпенсатором нема, тому появляється питання чи довго буде грати музика.

Добре що Ви звернули на це увагу

ВКБ

Я ж вище писав те саме, думав мене читають )) Я теж помітив, змазка ковзання кулачку в лапки коромисла. Братство каже що туману і брисків досить. Можливо.
Тобто не забули, а перенеправили потік в ваночку гідрокомпенсатора для захвату порції мастила. Не завадило меншого вдвічі діаметру просверлити як булр, а в гідрокомпенсатор подати більшого діаметру. Рис.27 сторінка 27 Фучаджи передбачала таки поливання кулачку.
Мені більше подобається з роликом помпоновка рено якогось двигуна.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: Vadim_K від 21 Грудня 2020, 08:38:21
Як про мене, то ідея не погана, але не стоіть виїденого яйця.
Ціна за все і з усим вийде як пів тавріїї(славути).
До речі гідрокомпенсатори не на всіх іно сучасних використовуються.
Придбавши субару 2012року був здивований, що гідриків там не має.
Я теж маю досвід але на газу двигун на гідриках працює хріново, походу зазори треба більщі а там все таровано під 0.15
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: ВКБ від 21 Грудня 2020, 17:36:00
Я ж вище писав те саме, думав мене читають ))
Вибачай, але якщо я почну все читати дослівно, то всесь мій робочий час піде на йорум.  :-D
Цитата: ВКБ від 21 Грудня 2020, 17:36:00Я теж помітив, змазка ковзання кулачку в лапки коромисла. Братство каже що туману і брисків досить. Можливо. Тобто не забули, а перенеправили потік в ваночку гідрокомпенсатора для захвату порції мастила. Не завадило меншого вдвічі діаметру просверлити як булр, а в гідрокомпенсатор подати більшого діаметру. Рис.27 сторінка 27 Фучаджи передбачала таки поливання кулачку.
Мені більше подобається з роликом помпоновка рено якогось двигуна.
Туману там точно не хватить, якщо забивається отвір на коромислі, то кулачок на РВ з"їдається, на моїй першій таврії був двигун з такою поломкою.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Та то забєй Володя, проттє що я писав, то я прикалуюсь, люди просто тобі довіряють тут більше всього  :-D.

Щодо хватки чи не хватки туману то цікаво як експерименти без змазування показали . Як же ш то воно арбайтен.  Може в сенсах поз'їдало лапки коромисла та гідрик висугувся і компенсує.  :psih:. Або забули, або немає тепер там змащення. Я б на їх місці зробив. Або роликовий треба.

А щодо нехватки зазорів, тощо, то при розширенні клапани приинагріві гібрик в безударному стані плунжер спокійно провалюється і зазор завжди нуль, і провалюється від штоку клапану стільки скільки треба. Зазар завжди нуль і підпертий рокер пружиною плунжеру. Він навіть пальцями заштовхується поступово потроху утічками плунжерна пара (рокер плунжер в  ікоромислі). А от при різкому ударі відбувається гідроурар де утічки за короткий удар не відбувається і мастило як нестискаєвий жорсткий елемент чаве на клапан безударно бо нульовий зазор, оише плотне ковзання. Саме удар на ділянці під'єму кулачка. При збільшенні теплового розширення шток на діоянці ковзання кулачка без під'єму чаве потроху плушжерну пату та утічками втискає плунжери  . На під'ємі знову удар і жорский поштовх. Тобто там все автокомпенсується. Ніяких зазорів немає взагалі . Фактично безударна безметалева робота кулачкового механізму . Тиск скаче в плундерній парі лише в момент під'єму профілю кулачку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.