Гідрокомпенсатори на таврію... Реально?

Автор Stick2, 20 Грудня 2020, 09:49:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 22 Грудня 2020, 10:13:53Щодо хватки чи не хватки туману то цікаво як експерименти без змазування показали . Як же ш то воно арбайтен.  Може в сенсах поз'їдало лапки коромисла та гідрик висугувся і компенсує.  :psih:. Або забули, або немає тепер там змащення. Я б на їх місці зробив. Або роликовий треба.
Не знаю, я маю реальний приклад, двигун з реекспортної таврії з Польщі, весь капот був знизу побклеєний наклейками з масла ельф, але на розподільчому валі один кулачок був з"їджений. Деталей я за стільки років вже не пам"ятаю, та й не вникав тоді, можливо було не відцентроване коромисло, бо одне мало зміщення і в центр клапана не попадало.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Тоді дійсно нема потреби. У мене рвуться
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kudrik

Смотрите внимательно. На рокере с гидриком... есть маленькое отверстие. Сверху, там где скошенная часть коромысла. Из этого отверстия бесконечно идет сброс/дренаж масла с воздухом. Это обязательно для работы гидрика, чтобы не завоздушился.
Этой струи хватает для смазки кулачка р/вала. Струйка сбегает вниз самотеком по коромыслу

ВКБ

Цитата: Kudrik від 22 Грудня 2020, 12:48:52
Струйка сбегает вниз самотеком по коромыслу
Кут той що треба?
Кудрік, там кут края вершини зі скосом як раз в іншу сторону дивиться, не туди плює. Надія лише на бризки. Я на холостому як відкручую горловину то бризкає в різні боки киди тільки можна, тобто промащення наче є. Але заз не напоасно там отвір робив.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 22 Грудня 2020, 10:13:53
Та то забєй Володя, проттє що я писав, то я прикалуюсь, люди просто тобі довіряють тут більше всього  :-D.

Щодо хватки чи не хватки туману то цікаво як експерименти без змазування показали . Як же ш то воно арбайтен.  Може в сенсах поз'їдало лапки коромисла та гідрик висугувся і компенсує.  :psih:. Або забули, або немає тепер там змащення. Я б на їх місці зробив. Або роликовий треба.

А щодо нехватки зазорів, тощо, то при розширенні клапани приинагріві гібрик в безударному стані плунжер спокійно провалюється і зазор завжди нуль, і провалюється від штоку клапану стільки скільки треба. Зазар завжди нуль і підпертий рокер пружиною плунжеру. Він навіть пальцями заштовхується поступово потроху утічками плунжерна пара (рокер плунжер в  ікоромислі). А от при різкому ударі відбувається гідроурар де утічки за короткий удар не відбувається і мастило як нестискаєвий жорсткий елемент чаве на клапан безударно бо нульовий зазор, оише плотне ковзання. Саме удар на ділянці під'єму кулачка. При збільшенні теплового розширення шток на діоянці ковзання кулачка без під'єму чаве потроху плушжерну пату та утічками втискає плунжери  . На під'ємі знову удар і жорский поштовх. Тобто там все автокомпенсується. Ніяких зазорів немає взагалі . Фактично безударна безметалева робота кулачкового механізму . Тиск скаче в плундерній парі лише в момент під'єму профілю кулачку.
так можливо на якихось продуманих гідриках все так як ви і описали, але на Вазі так не працює, поки що, сподіваюсь що притруться і все буде ок, але зараз зазор недостатній, хоча Я можу і помилятись.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: Kudrik від 22 Грудня 2020, 12:48:52
Смотрите внимательно. На рокере с гидриком... есть маленькое отверстие. Сверху, там где скошенная часть коромысла. Из этого отверстия бесконечно идет сброс/дренаж масла с воздухом. Это обязательно для работы гидрика, чтобы не завоздушился.
Этой струи хватает для смазки кулачка р/вала. Струйка сбегает вниз самотеком по коромыслу
Ці отвори що на скосі?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kudrik


ВКБ

Да, той шановний Кудрік мав на увазі. Вони як вільний канал , то не загуженений отвір,з нього чвиркає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kudrik

Цитата: ВКБ від 22 Грудня 2020, 13:44:54не туди плює
Важен сам факт наличия отверстия.  А уж далее все равно  течет вниз.
Делать еще одно отверстие, в том же месте....это не хватит давления на гидрик

Vitaliy.

Цитата: Володимир від 21 Грудня 2020, 15:41:19Патент не автозазу
Там обычно гидрики стоят в головке, в специально сделанных колодцах.
А те хитрые гидрики, что в коромыслах, они ведь постоянно как сумашедшие будут телёпаться, и сами себя этим споганят. А неподвижные гидрики в головке это намного правильное их расположение.
Цитата: Володимир від 21 Грудня 2020, 16:45:35Щось маю підозру що в тих коромислах забули висверлити один отвір для змазки розподільчого валу
Там не показана правая часть коромысла, в котором должно быть отверстие.
А вот дренажное отверстие 9 будет уменьшать давление в головке, что будет очень нехорошо. Вот если бы эту дренажку да на кулачёк распредвала, это будет очень грамотно.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Цитата: Kudrik від 22 Грудня 2020, 14:26:00
Цитата: ВКБ від 22 Грудня 2020, 13:44:54не туди плює
Важен сам факт наличия отверстия.  А уж далее все равно  течет вниз.
Делать еще одно отверстие, в том же месте....это не хватит давления на гидрик
А якщо там під лапку діам. 1,5мм як і було, а в гідрік діам.4мм. Бо з вершити плює на пружини клапанів.
На останок - працюєє ж, значить випробувано. Але є вже креслю з роликом для кулачку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: Kudrik від 22 Грудня 2020, 12:48:52Этой струи хватает для смазки кулачка р/вала
Эта дренажка смотрит в клапанную крышку, и находится в пол метре от кулачка.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Але горловину відкрутіть і через 10 сек з тонкої горловини летіть краплі. Це каже про те що там баня дощова з мастила. Х.з. може і норм, бо навантаження там одне, лише оберти і постійна сила пружини, яка трохи зменшується при піднятті температури.

Натискаються одночасно за один такт  два клапана і вприск іде на два. Якщо дати і на гідрик і на кулачек одночасно мастила, то треба їх підживити підправкою отвору в дроселі маслоканалу між голівкою і блоком циліндру, а ще краще підкрутить жиклер на насосі і дати трохан більше тиску. Також можна розфазувати кутом отвору в вісі щоб мастило порцювалось скрізь при певних кутах лише по два одночасних натискаючих клапана. А на лапку впроміжковий період.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Kudrik від 22 Грудня 2020, 14:26:00
Цитата: ВКБ від 22 Грудня 2020, 13:44:54не туди плює
Важен сам факт наличия отверстия.  А уж далее все равно  течет вниз.
Делать еще одно отверстие, в том же месте....это не хватит давления на гидрик
Тоді я не розумію як з того скосу масло має попасти на РВ. шлях там далекий.

Цитата: Vitaliy. від 22 Грудня 2020, 14:56:29Там не показана правая часть коромысла, в котором должно быть отверстие.
А вот дренажное отверстие 9 будет уменьшать давление в головке, что будет очень нехорошо. Вот если бы эту дренажку да на кулачёк распредвала, это будет очень грамотно.
Бачиш отвір, я ні.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion