ZAZ 11030840 Slavuta 1,3 Li 2003 -> Lanos SE 1.5i 16/SOHC 2011

Автор Ivan1988, 23 Травня 2018, 14:21:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Зніми стаотер, подивись чи крутить шестерню, бендекс. Можливо ричажок реле злетів і не виводить уперед. Можливо поремонтуеш, а можливо новий бендекс купуватимеш. Там все дегко розбирається. Заодно видаоиш ягщо є пригар на контактах реле стартера.Фотографуй усе перед кожним кроком щоб легше було збирати. ПЕРШИЙ ШАГ ЗНІМИ ПЛЮС З АКУМА потім вже лізь до стартера
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеЗніми стаотер, подивись чи крутить шестерню, бендекс. Можливо ричажок реле злетів і не виводить уперед. Можливо поремонтуеш, а можливо новий бендекс купуватимеш.
Подивився вранці, капець як глибоко засунули стартера в моєму Ланосі. Внизу, важко долізти, все заважає. Мабуть прийдеться знімати акумулятор з площадкою, модуль запалювання, редуктор ГБО з фільтром і клапаном. Можливо ще переднє ліве колесо. І це все на морозі на вулиці, на снігу.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 22 Січня 2024, 14:18:33
Цитувати виділенеЗніми стаотер, подивись чи крутить шестерню, бендекс. Можливо ричажок реле злетів і не виводить уперед. Можливо поремонтуеш, а можливо новий бендекс купуватимеш.
Подивився вранці, капець як глибоко засунули стартера в моєму Ланосі. Внизу, важко долізти, все заважає. Мабуть прийдеться знімати акумулятор з площадкою, модуль запалювання, редуктор ГБО з фільтром і клапаном. Можливо ще переднє ліве колесо. І це все на морозі на вулиці, на снігу.
То не далеко, в мене на дачії був десь ззаду двигуна, я його навіть і не бачив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 22 Січня 2024, 14:18:33
Цитувати виділенеЗніми стаотер, подивись чи крутить шестерню, бендекс. Можливо ричажок реле злетів і не виводить уперед. Можливо поремонтуеш, а можливо новий бендекс купуватимеш.
Подивився вранці, капець як глибоко засунули стартера в моєму Ланосі. Внизу, важко долізти, все заважає. Мабуть прийдеться знімати акумулятор з площадкою, модуль запалювання, редуктор ГБО з фільтром і клапаном. Можливо ще переднє ліве колесо. І це все на морозі на вулиці, на снігу.
То можливо знизу на естакаді/ямі простіше? В мене на мотоблоці був зіскакував той ричаг.

Цитата: Ivan1988 від 21 Січня 2024, 20:25:05х, вдома в гаражі залишився запасний стартер,який мені віддав попередній власний автомобіля.
Скоріш за все попередник мав проблему, можливо поправив і вирішив не міняти. Бо нахіба зазвичай запасний стартер?. Обмотки там горять рідко, в тебе сам єлектродвигун крутив, так що все скоріш механічне...можливо тягове реле - то його теж можна купити окремо, там тільки наче різниця по формі зачеп для ричага...
Можеш коротнути на  нейтральці два силових контакти, повинно добре клацнути і крутнути. Можливо підгоріли внутрі площадки  силових контакті,.... може йти перекос... Тонкий управляючий провід від замка,  він якби дає начальне підтягування реле, і це замикає силові контакти всередині реле, вони беруть на себе живлення напряму іфд акума і тоді вже йде повне втягування і прокрут. Так шо більше за все в тебе вказує на ричаг. Може смазка на осі загуста? погрій феном  :gvozd: для експеременту.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеТо можливо знизу на естакаді/ямі простіше?
Можливо, але не маю.
Цитувати виділенеСкоріш за все попередник мав проблему, можливо поправив і вирішив не міняти. Бо нахіба зазвичай запасний стартер?
У попередника лопнув чи злетів патрубок системи охолодження, залило антифризом стартер і він перестав робити. Чоловік поїхав на СТО, йому сказали треба тільки новий купувати. Поставили новий, а рідний він мені з автомобілем віддав. Я того рідного стартера вдома знайомому електрику дав подивитися. Він його розібрав, прочистив все і сказав, що він тепер повністю справний. Лежав у мене в гаражі прозапас. Новий оригінальний зараз коштує 5-6 тис грн
Цитувати виділенеМоже смазка на осі загуста? погрій феном  :gvozd: для експеременту.
Фен з гаражом теж вдома залишилися, боюсь на приузбічній парковці не вийде знайти 220 В, навіть якщо візьму фен. Тим паче проблема проявилася на прогрітому двигуні.

Сьогодні після роботи пішов до авто. Думаю спробую запустити. І двигун запустився, але чути як стартер працює не так як завжди, видає якісь сторонні шуми. Коли вже двигун запустився і відпускаєш ключ запалення то чути як він ще декілька секунд крутиться в холосту, по звуку як буд-то підшипник зношений. Так як вже темніло то зняв акумулятор та поніс у квартиру, невідомо ще скільки буде авто стояти. Можливо на вихідних, якщо погода дозволить, то буду пробувати розбирати все, щоб долізти до стартера. Бо навіть зі знятим акумулятором рукою не зміг дістати навіть ближнього болта кріплення

Ivan1988

Зняв я стартер. Щоб до нього дістатися прийшлось демонтувати акумулятор з площадкою, редуктор ГБО з газовими шлангами та фільтром, проводку трішки прибрати та розшрювальний бачок. Довго комбінував подовжувачами, шарнірними головками та важелями, але все таки відкрутив. Заніс в квартиру, розібрав, нічого критичного не знайшов. Почистив, змастив, зібрав. Підкинув живлення від знятого акумулятора. Працює добре, втягуюче реле клацає, шестерня бендикса "вистрелює", крутить добре. Поставив все на місце. Пробую запустити і не має навіть маленького натяку на прокручування колінчастого валу. Просто чуть як клацає реле і крутить в холосту.  Коли стартер був знятий, пробував намацати маховик, то на дотик зуби на ньому в нормі.  Не знаю що робити, це якийсь капець.

romuald

Перевірте якість контакту на клемах акумулятора (між самою клемою та дротом)...і взагалі перебрати всі контакти від акумулятора і до стартера...
Там ще у втягуючому дві обмотки. Одна для спрацювання (шунтується контактами втягуючого), а друга для утримання. Хоча...якщо вже сам стартер крутить, то більш за все щось із бендиксом...

Ivan1988

Цитувати виділенебільш за все щось із бендиксом
А що може бути з ним? Рукою в одну сторону крутиться в іншу не крутиться. При спробі запуску не тріщить.

Ivan1988

Цитувати виділенеХоча...якщо вже сам стартер крутить, то більш за все щось із бендиксом
Мабуть Ви праві.Начитавшись в інтернеті про ймовірний знос вінця на маховику був дуже пригнічений, бо не маю зараз коштів на дороговартісний ремонт, а сам на вулиці звісно не зроблю цю роботу. Психонув і пішов знову знімати стартер. На другий раз вже набагато швидше, зняв десь хвилин за 20-25.
Роздивився маховик у посадочному отворі під стартер. Вінець на місці, зносу на зубах майже не має, можливо я не розбираюся, але здається мені, що не в ньому діло. Взяв в руки стартер, покрутив шестерню, а вона крутиться в обидві сторони. Потім, щось клацнуло і перестало крутитися в одну із сторін. Але я так розумію що так не повинно бути. Скоріш за все бендикс вийшов з ладу. Якщо не так поправте. Бо деталь також не дешева, ще й замовляти потрібно

Володимир

Бендикс потрібно міняти, він руками може і не крутитись в одну сторону, але під навантаженням буксувати. В мене на таврії в якийсь момент перестав запускати двигуна, але потім його попустило і він далі працював, я купив новий, коли зняв старий, то він крутився в обидві сторони без будь яких зусиль, навіть не розумію як він запускав двигуна.

Якщо з грошима напряг, можна попробувати розколупати корпус муфти і зробити ревізію і завальцювати назад, можливо пружинки лопнули, а можливо змазка набрала пилюки і ролики в холод клинять.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеЯкщо з грошима напряг, можна попробувати розколупати корпус муфти і зробити ревізію і завальцювати назад, можливо пружинки лопнули, а можливо змазка набрала пилюки і ролики в холод клинять.
Бачив відео, як бендикс вкривають. Але якщо проблема в ньому, то краще все таки міняти на новий. Якщо брати не оригінал, то вийде десь до 500 грн з доставкою.

Зробив я повторний розтин стартера та більш детальний огляд. Виявляється на планетарці редуктора з'їло всі зуби. Вони пластикові, а шестерні металеві. Тому мабуть то не муфта бендикс прокручувалася, а сам редуктор. Може це бути причиною того, що стартер крутить в холосту?

Ivan1988


vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2