Термостат ланос 1.4

Автор Володимир, 26 Грудня 2016, 12:35:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

і явних тріщон не бачу, на просвіт то видно що поперечні біленькі тріщинки видно іменно де йде формовка під хомут, знизу, а от чогось під бачком була колюжа і аж по крилу є потьоки.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

1/2автомата не має, а електродом то не то. буду висвердлювати і по можливості залишати ту що є різьбу, бо шпильки вже купив, але якщо і прийдеться нарізами М9 чи М10 то зробити чпілку нема проблеми, любе голубе навіть і латунну можу.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2017, 13:50:17
і явних тріщон не бачу, на просвіт то видно що поперечні біленькі тріщинки видно іменно де йде формовка під хомут, знизу, а от чогось під бачком була колюжа і аж по крилу є потьоки.
В бачку якийсь мудак придумав ребро жорсткості, можливо коли проектували таврію то кріплення мало бути іншим, але потім зробити те що є. Тому коли його роздуває і дно бачка іде вниз, то на тому ребрі розриває пластмасу.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да-да-да, іменно там, концентратор напруження іменно в тому місці. я вже думав в якусь форму зробити відливок щоб туди вставити бачок і тоді не буде розпирати
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Лютого 2017, 14:28:34
да-да-да, іменно там, концентратор напруження іменно в тому місці. я вже думав в якусь форму зробити відливок щоб туди вставити бачок і тоді не буде розпирати
Треба закрыпити бачок так, щоби верх і низ були закріплені наметрво, тоді не буде деформаці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Сірога, як справи зі шпильками ????
Варив чи не варив, сверлив чи не сверлив.
Розказуй.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

Розказую, як в суботу залишив так вона і стоїть. прижджаю вже другий день підряд після 20-00 додому, немає бажання йти в гараж, бо далеко і вже пізно. Хочу свердло знайти ліве на 6,7мм і ще хочу зичнути отаку хрінь, вона коротка і нею можна туди долізти я думаю
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Сволочь

А почему именно левое сверло? :o
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Sergik32

ну ліве тому що я так придумав, буває сверлиш і заодно і викрутиться шпилька. я так думаю(с)
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

краще свердло знайти, а може і не треба, візьму звичайним правим пройдусь.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Коллеги, имею спросить за герметик на корпус термостата и прокладки. Кто что скажет?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

данке шон, буду  заглянути на ціну
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Я промазав лише прокладку між ГБЦ та проставкою під термос з обох боків. Мазав Казанським герметиком.
В місці стиковки проставки та лійки ущільнюється за допомогою гумової резинки.

З.І. Так що там зі шпильками ?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

зичнув сьогодні оту хрінь що на фотці вище, кутова насадка на дрельку, і всеодно вакуумний заважає, прийдеться знов знімати бокову подушку і мотора нахиляти до правого крила, от жеж сука в ботах, я ту подушку ледь туди поставив то тепер знов знімати, щоб хоч вийти на пряму вісь між свердлом і шпилькою. шож я бля такий везучий з тими метизами. то недавно масу на рульовому валу хотів поправити зламав одного з трьох шпильок , мусив знімати того перехідника і робити нового гвинта і варити, ну промодохався але вже знаю що там да як і зробив на совість і маса тереп ще з додатковим проводком між валами, але всеодно сигнал пропадає. А тут з цим термосом і ржавою охлаждайкою то вже гемор інший. Буду на вихідних шось мудрити, може і раніше.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 01 Березня 2017, 22:02:09
зичнув сьогодні оту хрінь що на фотці вище, кутова насадка на дрельку, і всеодно вакуумний заважає, прийдеться знов знімати бокову подушку і мотора нахиляти до правого крила, от жеж сука в ботах, я ту подушку ледь туди поставив то тепер знов знімати, щоб хоч вийти на пряму вісь між свердлом і шпилькою. шож я бля такий везучий з тими метизами. то недавно масу на рульовому валу хотів поправити зламав одного з трьох шпильок , мусив знімати того перехідника і робити нового гвинта і варити, ну промодохався але вже знаю що там да як і зробив на совість і маса тереп ще з додатковим проводком між валами, але всеодно сигнал пропадає. А тут з цим термосом і ржавою охлаждайкою то вже гемор інший. Буду на вихідних шось мудрити, може і раніше.
Попробуй для початку від"єднати ГТЦ та відкрутити ВУТ як я писав вище, якщо мені влізла здорова дрелька, то думаю та твоя приблуда також має влізти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion