Термостат ланос 1.4

Автор Володимир, 26 Грудня 2016, 12:35:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексчук

 А зачем сажать на эпоксидку. если можно посадить на резьбу?

Володимир

Цитата: Алексчук від 26 Грудня 2016, 14:01:22
А зачем сажать на эпоксидку. если можно посадить на резьбу?
Труба від лижної палки має стінку 2 мм, якщо я наріжу різьбу то вона обломиться, тим білше що це не алюміній чистий а дюраль. Тут хіба тільки конусну різьбу різати, але для цього треба мати відповідне обладнання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

#4
Цитата: Игорь від 26 Грудня 2016, 14:07:47
Цитата: Володимир від 26 Грудня 2016, 12:35:41
Створив http://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=13532.new#new
Вот, начало уже есть  :thank_you: Хотелось бы ещё и с конкретными комментариями к фотографиям, что необходимо приобрести для переделки(комплект для инжекторного авто) и последовательность установки каждой детали.
Купити потрібно такі деталі http://zapchastizaz.com.ua/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&product_id=1778&flypage=shop.flypage&category_id=6


Плюс потрібно дві шпильки довгі, в карбовій машині вони кріплять корпус трамблера, в інжевій корпус датчика фаз.

Також потрібно трійник на тосольні шланги.


Я брав водяний трійник


і крутив в нього штуцера під патрубки


Так внутрішні отвора трійника вийшли товстішими.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Володя, а ти врізав вихід з корпуса в патрубок з розшир.бачка чи в обратку пічки, бо по тройнику бачу що отвори гарні, якраз під шланги пічки.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

для роботи дивився Володимира передєлку і оцього чоловіка, вродіби все зрозуміло, тільки залишилось стати і зробити
https://www.drive2.ru/l/7909542/
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 26 Грудня 2016, 14:47:39
Володя, а ти врізав вихід з корпуса в патрубок з розшир.бачка чи в обратку пічки, бо по тройнику бачу що отвори гарні, якраз під шланги пічки.
Від розширювального бачка іде S-подібний патрубок, розрізав по середині, утворилось два Г-подібних патрубка, той кусок що від бачка врізав в обратку від пічки, там в мене було готове з"єднання бо міняв місцями патрубки пічки, а інший кусок патрубка що іде до флейти, пустив до приклеєного відростка, правда кусочок кривого патрубка довелось наростити. Зараз на тому малому крузі в мене висить газовий редуктор.
Цитата: Sergik32 від 26 Грудня 2016, 15:56:46
для роботи дивився Володимира передєлку і оцього чоловіка, вродіби все зрозуміло, тільки залишилось стати і зробити
https://www.drive2.ru/l/7909542/
Дивись, може там можна врізатись в проставку знизу, щоби не робити великий шланг на малий круг.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я і хочу врізатись в трубку з бачка, головне щоб місця хватило гагорнути шланга і вмостити тройніка того пластикового, що йшов в комплекті, бо місця там дуже маловато. штуцерок вийшов з отвором як у того тройнічка 6мм, а шланга взяв на роботі кисневого, думаю не розліцеться від тосолу.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Григорий

В мене там врізаний, поставив ще один трійник і шланг 10 мм. всередині, вже декілька років служить, 8 мм. тоже буде достатньо.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Алекс

Эпоксидка в зоне кавитации  ненадежна .
Даже металлонаполненная 
Разве что как временное решение

Да,и лыжная палка -немоторный материал .Я бы дал токарю наряд выточить из чего надо ,нарезать резьбу..
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Sergik32

#11
ну я мірнув трійник той шо дали з корпусом то там наружка 10мм  а внутрянка 6мм, для протоку рідини вистачить. В ланосі взагалі немає ніякого штуцера і працює.
ще пару слоф за термос
https://www.drive2.ru/l/9622239/
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 26 Грудня 2016, 21:02:59
ну я і хочу врізатись в трубку з бачка, головне щоб місця хватило гагорнути шланга і вмостити тройніка того пластикового, що йшов в комплекті, бо місця там дуже маловато. штуцерок вийшов з отвором як у того тройнічка 6мм, а шланга взяв на роботі кисневого, думаю не розліцеться від тосолу.
Малий круг з проставки має йти прямо в сопілку, а бачок врізаєш в обратку пічки. Потім попробую зробити додаткові фотки.
Цитата: Sergik32 від 26 Грудня 2016, 22:23:55
ну я мірнув трійник той шо дали з корпусом то там наружка 10мм  а внутрянка 6мм, для протоку рідини вистачить. В ланосі взагалі немає ніякого штуцера і працює.
ще пару слоф за термос
https://www.drive2.ru/l/9622239/
За посиланням не ходив, але в ланосі малий круг іде через пічку, бо там не передбачено для пічки кран, якщо не робити врізку в проставку, то малого круга якщо закрити пічку не буде.
Цитата: Алекс від 26 Грудня 2016, 21:19:10
Эпоксидка в зоне кавитации  ненадежна .
Даже металлонаполненная 
Разве что как временное решение

Да,и лыжная палка -немоторный материал .Я бы дал токарю наряд выточить из чего надо ,нарезать резьбу..
Це не епоксидка, а спеціальний клей для герметизації системи охолодження двигунів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Я січас ходив і дивився шо там да куди, можна навіть з корпуса цей штуцер заживити і дросельку, а той штуцер що йде з блока до дроселя просто заглушити і тоді не прийдеться нічого різати і врізати в бачок. але зараза там мало місця.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Грудня 2016, 21:10:56
Я січас ходив і дивився шо там да куди, можна навіть з корпуса цей штуцер заживити і дросельку, а той штуцер що йде з блока до дроселя просто заглушити і тоді не прийдеться нічого різати і врізати в бачок. але зараза там мало місця.
А в тебе що дросель обігрівається тосолом?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion