Автопідвід ЗАЗ ручника клинового типу на весь строк служби задніх колодок

Автор ВКБ, 31 Травня 2020, 10:15:14

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потрібен Славуті надійний і простий автопідвід ручного гальма (задніх)?

Так
11 (78.6%)
Ні
3 (21.4%)

Всього голосів: 14

Голосування закінчилося: 01 Червня 2021, 06:57:55

Володимир

Якщо вже дійшло діло до зварки, то можна поставити на торець шайбу, а в середину отвору капнути зваркою.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, яу угодно, аби витримати ідентичний ланцюг розмірів і надійність. Я бачу краще з обногр боку впродовж клина, на боковій. Я придивляюсь може штамп робити, як для товарного. Я так люблю. Для прототипа або собі любий надійний метод те що треба.
Чим краще підтянутмй речник на меншому зазорі планці, або штучно з салону підведений,  тим ефективніші задні , і прекрасно трохи запаздують і менш ефективніші ніж передні що добре до підгруженого задка. Тобто їх слабість і менша ефективність від передніх іде на користь при екстреному гальмуванні.
Автопідвод дасть стабілтність роботи задех на всіх режимах. На порожій  при екстреному гаьмуванні все одно передок важче на 60-70% тому юза всього авто взимку не повинно бути і курсова при гальмуванні задком триматиметься. Ну іюзом це вже край і форсмажер, а не норма для водія.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KRM

Ну що, вже хтось реалізував автопідвід колодок від фольца? В мене зараз від Ланоса, але цей варіант цікавіший...

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KRM

Я маю на увазі тут на форумі. Ви з Володимиром живо обговорювали цю тему. Я думав хтось з вас вже собі переробив...

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Купив три вида пружин середньої жорсткості під клин.
Хочу показати вже все в зборі. Поки все виходе.
Скажу тільки що нічого варити не треба буде, лише один отвір в колодці д.6мм  просвердлити по вже  готовій деталі як шаблон, кріплення двома М6 балтам і опора на радіус колодки, доволі надійно. Єдине що доопрацьовка штатної планки вручну, пропил треба чітко в ліній розмір з похибкою місця під опору клина +-0,2мм, в принципі реально.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Клиновий автопідвід заз барабану.
Можливі варіанти з корекцією клина чи планки для зношеного барабана (новий діаметр 180мм.)
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Крайнє положення клина в заз барабані при повному зносі колодок (0,5..1мм)
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Отак воно сидить на нашому барабані. Деталі мої.
Доопрацьовка мінімальна планки, болгаркою по розмітці і підгинанням хвоста. В колодках два отвори д.6. В подальшому організую спецпланку готову, з вже врахованими доопрацьовками і зворотня сторона штатна. Сидить налійно. Пружина заводська.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Тестуй, якщо тести пройдуть добре то візьму комплект. А клин зверху хвостика має щоби при максимальному зносі не випав?

І якось би ще придумати систему початкової установки, тобто ставиш клин на мінімум, регулюєш трос ручника на три кліки, а дасі спускаєш курок щоби працювали клини, хоча доки не натиснув на педаль тормоза то клини рухатись не повинні, і це треба врахувати під час установки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 29 Листопада 2020, 18:49:32
Тестуй, якщо тести пройдуть добре то візьму комплект. А клин зверху хвостика має щоби при максимальному зносі не випав?

І якось би ще придумати систему початкової установки, тобто ставиш клин на мінімум, регулюєш трос ручника на три кліки, а дасі спускаєш курок щоби працювали клини, хоча доки не натиснув на педаль тормоза то клини рухатись не повинні, і це треба врахувати під час установки.
Так, вусики обмежують. Не подобається що требв фіксувати зваркою, думаю як надійно впресовувати чи виштамповку зробити.
Лінійний ланцюг при почотковій установці і клину зверху точно відповідає положенню стокової планки, так як її базові розміри (планки) незмінені і є початковими.
Налаштовувати як завжди, аналогічно глибшому пвзу планки. На автопідводі планка тепер має один паз. Виставити кількість щолчків стільки скільки зручно для експлуатації, оскільки по їх досягненні йде блокування коліс. При згошуванні колодок блокування коліс буде в тій самій зоні налаштування ручника по щолчкам як і на початку. Налаштовується кількість щолчків під авто на скобі урівноваження. Налаштовується один раз і до зносу колодок. Критерієм крайнього положення клина, тобто поза межами компенсації діапазону автопідводу та повного граничного  стирання колодок - початок збільшення кількості щолчків.
Спостерігаю.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

тестуй, річ потрібна і хороша, в пасцаті в малого таке саме було, зручно
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

KRM


ВКБ

Цитата: KRM від 03 Грудня 2020, 09:11:52
А вільний хід колодок як реалізований? Інакше -  натиснув на педаль - клин впав і залишився заблокувавши колеса, а треба щоб колодки на якийсь міліметр зійшлись назад.
Пружина стягування колодок в рази жорскіша !! (їх базово дві, верхня і нижня, на фото їх немає) і дає відступ на долі мм що дає вільний хід колесу, 0,1мм від колодки і барабану вже є рух колеса.
Процес складний, при натисканні відбувається знос, клин провалюється, при відпусканні стяжна  пружина фіксує планку, але тут вступає в дію жорсткість системи, яка за гістерезісом повертає деталі від навантаження в ісходне положення, і утворюється той стабільний 0,1..0,5мм зазор між колодкою і барабаном, якого вистачає.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.