Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Ivan1988 на фото, поз1,2,3, то що? Куди іде з поз2, звідки приходить в поз.1 і поз.3
Блок реле і запобіжників трохи перемістив і повернув?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 29 Вересня 2021, 10:15:43
Цитата: Володимир від 29 Вересня 2021, 09:13:10позиція 16 на малюнку.
вибачаюсь, це де? позиція 16 на малюнку.

В повідомленні є малюнок, якщо не видно, то ось посилання на нього http://autozaz.org.ua/css/images/tavrija1102/clip_image002_0026.jpg
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенена фото, поз1,2,3, то що? Куди іде з поз2, звідки приходить в поз.1 і поз.3
1 - фильтр тонкой очистки.Фото старое, сейчас там стоит фильтр с отстойником.
2 - MAP датчик
3 - газовый шланг от редуктора на форсунки.

На фото все не видно, но для удобства газовый шланг пустил в обводную через адсорбер. Тоесть газ идет по.3 - поз.1 - поз.2 - газовые форсунки

Цитувати виділенеБлок реле і запобіжників трохи перемістив і повернув?
Да, отпустил гайку крепления и повернул в другую сторону, чтобы не мешал редуктору.

ВКБ

Під капотом чистенько..я відюзав у мене срвч ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#544
Книжка мабуть?
Шунтувати не бажано бо вічномалий круг через редукціон заважає охолодженню літом , через радіатор частина не йде. Згоден що там краще, але і дросельнути вставкою треба чи краник для регулювання.
Я так поняв треба прибрати насосик омивайчика в інше місце, тоді туди реуктор стає норм.
Дачу що редуктор під запаску замість насоса омивайчика і відбір зробити дійсно від підігріву дросельної заслонки, спочатку на редуктор потім на заслонку. Там напор нівроку з насоса.
Глюканув термостат на 73 градуси більшемне гріє )) От пішло сипатись..Си може заліпуха і бруд. Систему виполоскав тричі вже два тижеі дисцилятом.
Клапана болтаютьчя грохот. На капремонт головки, скоріш вона ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 29 Вересня 2021, 13:27:44
Книжка мабуть?
Шунтувати не бажано бо вічномалий круг через редукціон заважає охолодженню літом , через радіатор частина не йде. Згоден що там краще, але і дросельнути вставкою треба чи краник для регулювання.
Радиатор у вас "дросселируется" независимо от места отбора ОЖ на редуктор если врезки одинакового диаметра. При этом внутренний диаметр врезки в  термостат ~10мм, а в печку - 14 мм.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 29 Вересня 2021, 12:11:24Да, отпустил гайку крепления и повернул в другую сторону, чтобы не мешал редуктору.
Хм :dunno: а у меня там четыре релюхи и три предохран. (наверное электроподогрев дрос узла)
А вообще смотрю адсорбер теоретически легко можна перенести вверх к бачку с ОЖ (крепить к передней стенке остсека), Тогда на его месте станет редуктор, т.е. он будетс еще ниже по отношению к бачку с ОЖ (как понял это лучше если ниже)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 29 Вересня 2021, 11:28:24В повідомленні є малюнок, якщо не видно, т
Не те що малюнка не бачу, навіть чомусь і ніякого посилання на малюнок в пості немаі   :dunno: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=15940.msg556502#msg556502
Цитата: Володимир від 29 Вересня 2021, 09:13:10і підключаєш редуктор в розріз парубка
Тоб то той патрубок гнутий ріжемо на дві частини, чи міняємо його  просто на дві трубки підходящі?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Від дроселя норм одбирати на редуктор. Два місця точно є, біля кпп, але перенести насосик омивайки, або перенести абсорбер. При дтп легкому і там і там буде розбитий.
На вихідних роблю віб дроселя, там кутики під кутом напорна розгалуження і дроселювання діаметром шлангів і нічого не видумувати з дроселя. Просто по налу ліпив з того набопу який куптв , а патрубки бкли товсті до редуктора, то й ріщав в розріз пічки.
Пічка в мотославути прочищена і вірно підключений редуктор жаре прекрасно навіть самотьоком в холу. І вентилятара штатного хватає, як і шуму від нього.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 30 Вересня 2021, 09:30:09Пічка в мотославути прочищена ....жаре прекрасно [/color]навіть самотьоком в холу
Та невже?  :)

Цитата: ВКБ від 30 Вересня 2021, 09:30:09але перенести насосик омивайки,
В мене насосик був колишнім власником примотаний до бачка. Я переставив його на штатне місце, воно геть далеко внизу, нижче тормозного циліндра вак.підсилювача. там ще є спец кронштейн для саморізів (придивись може і в тебе так), і не розумію як той насосик так низько може мішати редуктору
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 29 Вересня 2021, 20:32:28Тоб то той патрубок гнутий ріжемо на дві частини, чи міняємо його  просто на дві трубки підходящі?
Стоп, я трохи фігню написав, патрубок дійсно той гнутий, але замість того гнутого патрубка треба ставити трійник, або саме краще бачок розширювальний через трійник врізати в обратку пічки як в мене, а вихід з редуктора підключити до сопілки де був бачок. Бо я щось не врахував що через цей патрубок окрім малого круга іде ще й великий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

#551
Цитата: vladishtm від 30 Вересня 2021, 10:13:40Пічка в мотославути прочищена ....жаре прекрасно [/color]навіть самотьоком в холу
  Та невже?
Справна, нова пічка в Славуті добре жарить. Коли було нове авто, то в - 20 їхав по трасі Київ - Харків, то вже через 20 км (до К-Х проїхатись ще 20 км по селам) в салоні було жарко і це самоток, одежу просто накинули на себе.

Цитата: Володимир від 30 Вересня 2021, 10:15:45вихід з редуктора підключити до сопілки де був бачок
У мене так включено.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

Цитата: vladishtm від 30 Вересня 2021, 10:13:40Та невже? 
При справній, чистій системі пічка смалить чудово

ВКБ

Тоді тему допрацьовки пічки в смітник яку я замутив. Треба тему правильного пілключення редуктора в систему ож щоб не щабанить пічку і правила користування системою ож і її чистка ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Вересня 2021, 11:29:41
Тоді тему допрацьовки пічки в смітник яку я замутив. Треба тему правильного пілключення редуктора в систему ож щоб не щабанить пічку і правила користування системою ож і її чистка ))
Саме краще собе почуває редуктор на малому крузі системи охолодження, як зробити на штатній системі я описав вище.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion