Славута стандарт 1,2Si инжекторная

Автор liubechbad, 07 Лютого 2016, 20:06:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

ну я силовий дріт не розривав бо там тоді однієї кнопки мало буде, тра ще релюху ставити щоб для безпеки і собі і машині. це хоріша річ коли ти уходиш і шоб ніхто не вкрав не завів. ну коли є газіровка то можна і на газу завести. я зараз не відключаю, їжжу з включеним, не люблю щоб джекічан світився.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Джикічан реально даве на нервову мозолю.
Я буду розривати сигналкою котушку.  Ебн після реле через реле на кнопку через клапан ГБО.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я от думаю, може мені тра було провід розірвати після реле, просто до цього був доступ кращий от я і розірвав. можна було і через електроклапан гбо, але  тако думаю, а нафіга
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Там 30..50Вт навантаження і пусковий стрибочок короткочасний, тому 50W/14В= 3,57А. Тобто треба щось 5А шоб на вєрочку кнопка. Або люба кнопка через реле.
Коли газ таво, вмикається ебн з запізненням звісно, але ж вмикається. Як на газу катаєшся...то ебн мовчить. Чи гарно це для бензосистеми...тю...а як в гаражі стоїть. 
Затримка звісно суттєва..3..5 сек. Тому може й доречно під рукою кнопкою і як почне пирхати то встигнути в микнути ебн.
У меневесь час працює. Вирубаю коли без ременя генератора їду.
На газу чисто у мене ніразу не завелась.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 22 Липня 2020, 09:38:03
я от думаю, може мені тра було провід розірвати після реле, просто до цього був доступ кращий от я і розірвав. можна було і через електроклапан гбо, але  тако думаю, а нафіга
Постав паралельно контактам вимикача опір 100 ом, так щоби мікас думав що релюшка справна, але сили струму на спрацювання релюшки не вистарчало.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 22 Липня 2020, 10:57:06
Цитата: Sergik32 від 22 Липня 2020, 09:38:03
я от думаю, може мені тра було провід розірвати після реле, просто до цього був доступ кращий от я і розірвав. можна було і через електроклапан гбо, але  тако думаю, а нафіга
Постав паралельно контактам вимикача опір 100 ом, так щоби мікас думав що релюшка справна, але сили струму на спрацювання релюшки не вистарчало.
Через парне реле або/або? Один контакт реле на ебн, а один на опір?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Дивись схему, можливий такий варіант що коли авто запущено то при розмиканні контактів релюшка може не відпустити, то тоді треба поступово збільшувати опір.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Сопротивление обмотки автомобильного реле 100ом +/-чуть-чуть. Оно сделано так, чтобы оставаться в сработке при снижении напряжения до около 6В. Поэтому вводимое сопротивление должно быть порядка 240...300ом.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Sergik32

а що якщо я не буду вимикати ЕБН і він собі миється бензином і їздить без проблем, ну редуктор на рейці трошки менше проходить свого життєвого ресурсу. Я спочатку зробив, ви мене всі відмовляли, хай собі працює, от тепер і думаю, хай працює чи всетаки його вирубувати. якщо я виключаю то тільки джекічан мене трооооошки нервує, зато я бачу що то із-за насіса. от ще таке скажіть, отой провід що йде в реле з мікаса, на ньому нічого більше не висить з споживачів, лямбда на ньому не заживлена?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Штатно мікас напряму на ебн заживлений і в мікасі силовий ключик?
Тобто це ланцюг мікас-кнопка-реле(обмотка) для вмикання сили +12реле(контакти високотокові) -ебн?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 22 Липня 2020, 11:36:35
а що якщо я не буду вимикати ЕБН і він собі миється бензином і їздить без проблем, ну редуктор на рейці трошки менше проходить свого життєвого ресурсу. Я спочатку зробив, ви мене всі відмовляли, хай собі працює, от тепер і думаю, хай працює чи всетаки його вирубувати. якщо я виключаю то тільки джекічан мене трооооошки нервує, зато я бачу що то із-за насіса. от ще таке скажіть, отой провід що йде в реле з мікаса, на ньому нічого більше не висить з споживачів, лямбда на ньому не заживлена?
В мене постійно працює, так бензинові форсунки не перегріваються.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

При русі бензу озолодження ефективне і приємні  перехідні моменти.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

перехідних моментів немає, з бензу на газ і навпаки переходить нічого не відчувається ніякого провалу і зміни обертів, виключно чутно як щолкне клапан в баку і на редукторі ну і пиздкне зумер під панелькою
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 22 Липня 2020, 12:45:15
перехідних моментів немає, з бензу на газ і навпаки переходить нічого не відчувається ніякого провалу і зміни обертів, виключно чутно як щолкне клапан в баку і на редукторі ну і пиздкне зумер під панелькою
Значить супер пупер трупер шмупер налагодив.

Я про перехідні коли ебн вимкнений і вмикаєм ручним втикнути.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ще раз, бо шось не пойняв. ну якщо ебн вимкнений і робить на газу то яка різниця чи вимкнений чи ні
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0