Про заряд акумуляторів

Автор Володимир, 16 Грудня 2019, 17:56:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Василь1983 від 05 Грудня 2022, 14:02:36і вже ніяким "законним" способом підняти її невдається.
Було б цікаво, якби ви уточнили всі варіанти перепробуваних способів (напругу, струм, час), а також дійсно скільки напруги видає гена-РН на ХХ та при навантажені  дальнім+пічка+обігрів заднього+ магнітола. Схоже зарядний струм менше 3,5-4ампери скоріш за все ніколи не підніме заряд до 100%. Та й навряд чи генератор при любих варіантах поїздок підніме. Не його це царсьа справа.  Чому і рекомендації -мінімум два рази в рік "тренування" АКБ зарядним - струм 10% емності на 3 години. А дивлячись на сьогодняшне "гівно" АКБ ( з бюджетних), то мабуть прийдеться і частіше проводить "тренування".
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Василь1983

Цитата: Romka від 05 Грудня 2022, 15:38:59Передбачаю, що РН на генераторі стоїть ще рідний з максимальною РЕАЛЬНОЮ напругою на АКБ 13.8
Ви праві , на генераторі стоїть РН 9432.3702 і воно видає 13.9-14 вольт і виробник каже що це в нормі тобто вкладається в "14.2+/-0.3В". Ще я додатково раз на 2-3 місяці проводжу контрольний заряд з фінішним кипінням 2 години на 16 вольтах . Справа в тому що така картина зі поступовим пониженням густини електроліту в процесі експлуатації спостерігається мною вже не один рік в різних батареях за котрими доглядають - в наших селах майже в кожного є ареометр і 2-3 зарядні пристрої різних видів , і в кожного своя філософія "як полегшити життя акумулятора взимку", і всі сходяться на думці що реальний строк життя стартерної акумуляторної батареї =3 роки

Володимир

Відктури пробки і заглянь в середину, якщо є на пластинах білий наліт, то потрібно провести десульфацію щоби розчинити сульфат. Коли він розчиниться, щільність електроліту підніметься.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Василь1983 від 05 Грудня 2022, 17:42:41Ви праві , на генераторі стоїть РН 9432.3702
https://www.vtnauto.com/ru/assort_reg_14.html
Я собі замінив на такий 9402.3702-02 ---14,3В --- під генератори 94.3701, 9402.3701, 3202.3771, 977.3701, 97Т.3701, 97S.3701, 3212.3771, 3282.3771  поки все ок
Млжливо б можна було найти і на трохи вищу напругу 14,4-14,6В, але чи підійде під наш генератор?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#64
Мені здається треба послухати
Доволі багато інфи /слов. Дивлюсь, мотаю на вуса
Ще "підручний" спосіб
Spoiler
[close]

Попадалось колись в одному зі збірників радіолюбителів схема зарядного одночасно з десульфататором.
Струм заряду давався імпульсом (можливо керованим сінусоїдою мережі) і за цим імпульсом зразу розрядний імпульс (мінус синусоїди) довжиною наче 30% від зарядного і . Це видавалось/повторювалось % амплітуди зарядного - і продовжувалось поки струм заряда не падав до якоїсь малої величини.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

drone

Сменил реле-регулятор на своем генераторе 97т.3701 с 9432.3702-01 на 911.3702и2 т.к. зимой с зарядкой короткими ночными поездками все плохо. Родной конденсатор отсоединил. Чтоб заработала ламопчка зарядки выломал защиту на клемме D+ на пластиковой крышке генератора и переместил туда провод с клеммы D которой нет на новом регуляторе.
                                Было(В)  Стало(В)
ХХ                                14      14,5
Ближний                           13,6    14,3
Ближний+дальний                   13,2    14
Ближний+дальний+печка             13,1    13,8
Ближний+дальний+печка+дворник     13      13,7


Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

vladishtm

Цитата: drone від 17 Грудня 2022, 16:20:25на 911.3702и2
Воно на 14,4 по паспорту -мабуть трохи плюсує мультвметр. Я собі теж хотів таке, але у продавана було тільки 9402.3702-02 на 14,3В
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

drone

Цитата: vladishtm від 17 Грудня 2022, 20:07:42
Цитата: drone від 17 Грудня 2022, 16:20:25на 911.3702и2
Воно на 14,4 по паспорту -мабуть трохи плюсує мультвметр. Я собі теж хотів таке, але у продавана було тільки 9402.3702-02 на 14,3В
По паспорту 14.4+-0.15 при 25°С. Термокомпенсация этих -25 дает еще +0.1
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Василь1983

 Інформація для роздумів по густині електроліту . Метод "підзарядки" батареї малими струмами в комбінації з кипінням на 16 вольтах реально працює на деяких батареях - на одній навіть витягнув густину до 1.31 хоча більше року вона не хотіла рости більше 1.26 . Майже не працює такий метод на посипаних батареях - тих що вже мають дуже темний електроліт при кипінні .
 Поетапно робив наступним чином :
1. Звичайний зарядний цикл струмом 1/20 від ємності до росту напруги 14.8 вольт і обмежую напругу на цьому рівні 2-3 години до падіння струму менше 1 ампера.
2. Відстій 10-12 годин без зарядки.
3. Знову даю струм максимум 1/20 від ємності і напругу обмежую на 16-16.5 вольт і спостерігаю як булькає в банках впродовж 2 годин.
4. Відстій впродовж 1-2 доби до падіння напруги на клемах менше 13 вольт.
5. Даю струм 1/200 від ємності і обмежую напругу на рівні 13.5 - в такому "бустерному" режимі тримаю батарею декілька днів.
6. Повторюю пункти 3 та 4 перевіряю густину по банкам і якщо потрібно "дотиснути" густину знову пункт 5.
 Часу ця вся процедура з самою вдалою батареєю забрала близько тижня , а самі невдалі мучив більше 2 тижнів і бажаного результату майже не отримав.

vladishtm

Цитата: Василь1983 від 22 Липня 2023, 14:55:38а самі невдалі мучив більше 2 тижнів і бажаного результату майже не отримав.
Та ото ж  :sad:
Цитата: Василь1983 від 22 Липня 2023, 14:55:38а одній навіть витягнув густину до 1.31
Спишимо на похибку ...бо щось вже занадто, а тим біль для літа (може хтось кислоти доливав  :dunno: )
Spoiler
[close]
Зараз таке Г.. роблять  :hysterics: тим паче ще й зі вторинного свинцю... :sad:, ще й недоважують і той.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

romuald

Акумулятору три роки. Перед війною взимку знімав для профілактики. Зарядки він майже не взяв і густина електроліту була 1,27. Коли (і чи треба) робити йому профілактику по десульфатації..?

Skiper

Цитата: romuald від 23 Вересня 2023, 21:20:17йому профілактику по десульфатації..?
Профілактичний заряд як правило, проводжу 2 рази на рік (залежить від часу та періодичністю поїздок). Славута у мене використовується у більшості випадків, як машина вихідного дня для її прогулок в стилі "Олд Скул".
Проведення профілактики ще нікому не завадило.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Сергей

Якщо АКБ стоїть без діла, то конжні пів року треба ставити на заряд. А якщо він працє в авто, то перед зимою теж потрібно його підзарядити хоча ніби то він і в нормі.

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Володимир

Цитата: romuald від 23 Вересня 2023, 21:20:17Акумулятору три роки. Перед війною взимку знімав для профілактики. Зарядки він майже не взяв і густина електроліту була 1,27. Коли (і чи треба) робити йому профілактику по десульфатації..?
Як мінімум потрібно підзарядити і в кінці дати трохи покипіти щоби перемішати елетроліт, бо з часом кислота сідає на дно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion