Про заряд акумуляторів

Автор Володимир, 16 Грудня 2019, 17:56:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Как правильно зарядить необслуживаемый кальциевый аккумулятор (АКБ). Согластно ГОСТу
Spoiler
[close]

Как зарядить АКБ полностью. Расслоение электролита АКБ.
Spoiler
[close]
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

 :psih:Я перемішую електроліт в своєму акб під час руху по колдойобинах.Попередній кальцієвий  акум інжі--акю(український)відходив майже 7років при напрузі 14 вольт.Причому я купив його разом з авто.Купив новий теж кальцій-кальцій,поставив релє на 14.5.Заплатив 1370грн.І ложив я великий болт на теорію яку тонким слоєм гімна розмащують по інтернету та продають розумні зарядки,які скоро будуть розмовляти з господарем.Мені просто цікаво коли на просторах здохшого совка перестануть представляти акумулятор чимось сакральним,а не банальною запчастиною.Проста арифметика.1400 гривень ділима хоча б на 36 місяців(3роки)=39 гривень на місяць.В мене сральної бумаги йде більше на сім,ю.Невже я буду совати 17 кілограм на зарядку заради якогось перемішування.Вибачаюсь за різкість,але коли по роботі спілкуюсь з продаванами-теоретиками акб,потім ще інтернет,плюс клієнти з роду homo ютубус,то вже занадто.

Володимир

Цитата: Salek від 16 Грудня 2019, 19:17:29
Расслоение это частный случай.
О общем случае пиздёшь!
Якщо їздити не кожен день, то думаю має місце.
Цитата: Олександр 1968 від 16 Грудня 2019, 19:31:38
:psih:Я перемішую електроліт в своєму акб під час руху по колдойобинах.
Не факт що він там добре перемішується, є такі змивки для макіяжу, що складаються з двох рідин, то коли вони розслоїлись, то верх при рухах банки в сторони добре калатається, а от низ вже не так весело, плюс щільність пластин в банках дають добрий спротив таким рухам.
Цитата: Олександр 1968 від 16 Грудня 2019, 19:31:38Попередній кальцієвий  акум інжі--акю(український)відходив майже 7років при напрузі 14 вольт.Причому я купив його разом з авто.Купив новий теж кальцій-кальцій,поставив релє на 14.5.Заплатив 1370грн.І ложив я великий болт на теорію яку тонким слоєм гімна розмащують по інтернету та продають розумні зарядки,які скоро будуть розмовляти з господарем.Мені просто цікаво коли на просторах здохшого совка перестануть представляти акумулятор чимось сакральним,а не банальною запчастиною.Проста арифметика.1400 гривень ділима хоча б на 36 місяців(3роки)=39 гривень на місяць.В мене сральної бумаги йде більше на сім,ю.Невже я буду совати 17 кілограм на зарядку заради якогось перемішування.Вибачаюсь за різкість,але коли по роботі спілкуюсь з продаванами-теоретиками акб,потім ще інтернет,плюс клієнти з роду homo ютубус,то вже занадто.
В мене кальцієва веста вже 9-ий рік працює, але так як їзджу не кожен день, то доводиться 1-2 рази на рік проводити десульфацію, щільність в ній піднімається тільки тоді коли через тиждень постійної зарадки/десульфації напруга на клемах піднімається більше 15 в і банки починають трохи булькати. Тому я з автором відео в плані розслоєння електроліту погоджуюсь, тому що були випадки коли малим струмом зарядив акумулятор що напруга на клемах тиждень трималась більше 13 в, а щільності в банках не було.

Зараз свій акумулятор перевів в режим постійної зарядки, зробив слабенький блок живлення на 13,4 в, і коли машина в гаражі, втикаю зарадку в гніздо прикурювача, тепер завжди крутить добре, бо до цього 5 днів машина простояла і напруга впала до 12,2 в, при запуску двигуна, лампочки на панелі вже добряче мигали.

Цитата: Salek від 16 Грудня 2019, 19:50:05
Цитата: Олександр 1968 від 16 Грудня 2019, 19:31:38
:psih:Я перемішую електроліт в своєму акб під час руху по колдойобинах
Точно в дырочку,также любой разгон,торможение,поворот способствует перемешиванию.
Хіба що зверху над пластинами.

Цитата: Salek від 16 Грудня 2019, 19:50:05К тому же при заряде по любому выделяется газ и перемешивает.
Кальцій добре кипить при 16-ти вольтах, при десульфації десь при 15,5 в на тестері.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Залип вчора на його відео. Чувак в теорії дупля не в'яже, але практикою перекриває гарно. Передивився купку відео. Сподобались відео про десульфатацію з дистилятом.

Хтось із наших проводив десульфатацію на дистиляті?

Володимир

Цитата: Salek від 17 Грудня 2019, 10:27:45На долбилке и при 16.2v(максимум что видел на кальции) не кипит(лёгкое выделение газов).Долбилкой "оживил" уже не один десяток АКБ,но процесс довольно длительный(5-10 суток).
Тестер цифровий чи стрілочний, бо в себе на цифровому більше 15,6 в не бачив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Salek від 16 Грудня 2019, 19:50:05
Да самое "тяжелое" это снять-установить.Но "долбилка" раз в пол года очень хорошо стимулирует АКБ.
Это если кто в городе проживает.
А у кого свой гараж зачем снимать и устанавливать? Я прям на авто подзаряжаю.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Salek від 17 Грудня 2019, 11:06:51
"Зеркалка" и "цифра" одинаково.
Сам поначалу был удивлён  :wacko: Как так 16v и не кипит.На разных АКБ максимальное напряжение колеблется от 15.5v  до16.2v.Плотность 1,27-1,30.
Значить залежить від кількості кальцію в пластинах.
Цитата: Vadim_K від 17 Грудня 2019, 11:22:40
Это если кто в городе проживает.
А у кого свой гараж зачем снимать и устанавливать? Я прям на авто подзаряжаю.
Ну то якщо звичайною зарадкою, а в моїй іде постійно розрад конденсаторів заряджених до 180 в.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Пробував ставити свій акумулятор на постійну зарядку. Взяв мікросхему 7812 і між другою ногою та землею підлючив послідовно два діоди, на виході вийшло 13,4в. Вихід в прикурювач, так мережа авто підживлювалась від додаткового блока живлення. В перші дні було все добре, стартер почав шустріше крутити двигуна, але з моїми не частими виїздами з гаража, тижні через три стартер почав крутити двигун повільно, хоча перед запуском напруга на клемах була 12,84в. Коли відкрив пробки, то плюсові пластини були знову білі від сульфату.

Замічено що якщо перед десульфацією на клеми акумулятора дати багато ампер щоби всі банки кілька хвилин покипіли (в моєму випадку було порядка 8А), то процес десульфації проходить швидше, через кілька годин десульфації на клемах напруга піднялась до 15,4в, а вже наступного дня плюсові пластини зверху вже відсотків на 50 без нальоту.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

#8
А моєму АКБ в серпні було 11 років, за рік наїжджаю 8-10тис. км і він живий поки що і крутить гарно. Оце поки ремонтував машину, то він пів дня стояв на зарядці на малих струмах; поставив на машину то не відчув різниці в обертах. 12,5В в спокійному стані, коли геник працюває, то 14,3-14,4В тримає.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

# Акумулятор точно можна відновити за цим методом. Перевірено неодноразово. # десульфатаціі Ч.1
Spoiler
[close]
Пример и последовательность восстановления #аккумулятора. #Десульфатация Ч.2
Spoiler
[close]
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Как ПРАВИЛЬНО зарядить АКБ? 14.4 или 16.2? Что из этого ПОЛЕЗНО? Не ошибитесь !
Spoiler
[close]
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Продовження до попереднього відео.
Spoiler
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Вчора залип на відео, які виклав Володимир. Потім залип на відео, які викладаю нижче під спойлером.
Відео довгі, дивився при збільшеній швидкості 1,25х.

Spoiler


[close]

Відчув силу богатирську. Зарядку маю. Шукаю дохлі акумулятори. :-D

vladishtm

А це було?
Там мова про акум взагалі то ще не  вбитий, а просто засульфатований.
Ну і я собі вчора поміняв реле регулятор на 9111.3702И2 14,4в з кондером. Стояло  9432.3702 14,0в с "функцией индикации повышенного и пониженного напряжения бортовой сети автомобиля, а также низкого фазного напряжения генератора." https://www.vtnauto.com/ru/9432_01.html   Не знаю, те нове реле наче так само лампочкою в панелі світить. Інших варіантів від старого не бачив. Прийшлось демонтувати кондер на генераторі (спочатку хотів залишити) бо мішав стати новому реле (внього свій кондер теж. Побачемо чи не буде закіпати акум, але в мене довгих поїздок не буває, думаю в мене явний недозаряд, бо було 13,8- 13,6-13,2  та ще й акум старенький
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

З кип"ятінням не понятно, додні кажуть можна і треба, інші кажуть категорично ні.


#Аккумулятор. Начало эксплуатации. Нужно ли делать первый заряд. Как правильно обслужить.
Spoiler
[close]
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion