Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Toris від 20 Вересня 2022, 13:51:22Не вистачає потужності мелітопольського двигуна 1.3л для таких гонок.
А що ти хотів, в колеги сузукі свіфт з двигуном 1.3, то в нього на 5-ій з 1500 обертів з повним салоном динаміка краща ніж в мене на славуті на 3-ій. Коли в нього поламався двигун і він дав мені в руки поршень з шатуном, то шатун з поршнем від мемз 1.1 на око в два рази важчий за пошень від сузукі, тому прикинь, скільки конячок треба віддати на вітер щоби ганяти важкі поршні з шатунами в двигуні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 20 Вересня 2022, 14:19:44Коли в нього поламався двигун і він дав мені в руки поршень з шатуном, то шатун з поршнем від мемз 1.1 на око в два рази важчий за пошень від сузукі, тому прикинь, скільки конячок треба віддати на вітер щоби ганяти важкі поршні з шатунами в двигуні.
Так не дарма ж авіатори-самопальщики облюбували мотор G13B... Ще у славуту хотів такого мотора впихнути, він навіть по масі легший нашого рідного, бо блок з алюмінію. А також крутиться добре на високих обертах.

Володимир

Цитата: Toris від 20 Вересня 2022, 14:43:08
Цитата: Володимир від 20 Вересня 2022, 14:19:44Коли в нього поламався двигун і він дав мені в руки поршень з шатуном, то шатун з поршнем від мемз 1.1 на око в два рази важчий за пошень від сузукі, тому прикинь, скільки конячок треба віддати на вітер щоби ганяти важкі поршні з шатунами в двигуні.
Так не дарма ж авіатори-самопальщики облюбували мотор G13B... Ще у славуту хотів такого мотора впихнути, він навіть по масі легший нашого рідного, бо блок з алюмінію. А також крутиться добре на високих обертах.
Не всі алюмінєві блоки тримають геометрію, плюс не всі можна точити в ремонт чи гільзувати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#708
Ну, подробиць не знаю, але знаю, що авіатори шаманять такі старі ще карбюраторні двигуни і залюбки з ними літають. Силова установка (двигун, карбюратор/інжектор, радіатор, стартер, генератор, впускна та вихлопна системи) без пропелера на базі такого старого двигуна вартує плюс-мінус 2000 доларів.

Володимир

Цитата: Toris від 20 Вересня 2022, 15:06:14Ну, подробиць не знаю, але знаю, що авіатори шаманять такі старі ще карбюраторні двигуни і залюбки з ними літають. Силова установка (двигун, карбюратор/інжектор, радіатор, стартер, генератор, впускна та вихлопна системи) без пропелера на базі такого старого двигуна вартує плюс-мінус 2000 доларів.
Ну, тут ключове слово старий двигун, тоді вони ще були надійні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#710
Позавчора, 19 вересня 2022 року, зняв сірий акумулятор Varta B20 на перше обслуговування. Встановив 4А на автоматичній зарядці. Кілька хвилин акумулятор пошипів, побулькав - і зарядка почала зменшувати напругу до буферної. Це означає, що довга поїздка до Києва підзарядила акум після коротких перескоків удома. За кілька годин буферна напруга на клемах була 13,62В. Вчора вранці напруга піднялась до 13,65В і сьогодні вранці така ж сама. Температура повітря у кімнаті 20°C.

Вчора вранці, 20 вересня 2022 року, встановив у Сенсовича новий червоний акумулятор Armada Red Premium. Перед цим звечора спробував його пошипіти зарядкою, але зарядка не дала таке зробити, акумулятор з магазину заряджений по саме годі і 18 днів відстою показали низький саморозряд. На клемах холоста напруга перед встановленням була 13,65В.

Вже другу добу Сенсович з новим акумулятором стартує справно. Маю надію, що з двома акумуляторами здоров'я обох буде краще, ніж коли один.

Вольтметр у прикурювачі занижує покази напруги на акумуляторі. Коли двигун запущений і генератор працює, то показує щось близьке до дійсності. Таки треба втулити вольтметра ближче до акумулятора, як ото Олександр 1968 втулив мені до Славутки.

Олександр 1968

Вище блока запобіжників(того що в ногах)в багатьох сенсах є висячий товстий червоний дріт який закінчується клемою"тато".Туди можна під'єднати вольтметр через реле  з управлінням від запалювання,наприклад з блока реле в лівій боковині за коректором фар(клема15на будь якому реле)

Toris

#712
1. Вранці (07:00) вимкнув автоматичну зарядку сірого акумулятора Varta B20: три доби стояла буферна напруга 13,65В, тож тепер перевіримо акумулятор на відстій.

2. Під час обідньої перерви провів заміри на клемах акумулятора при незапущеному та запущеному двигуні. Звірив покази із вольтметром зарядки у прикурювачі - зарядка показує стабільно менше на 0,3В.

3. Колега відремонтував мою автомагнітолу. Установив її на місце, послухав радіо та смартфон через AUX-кабель - усе добре, як і було раніше. Зловив чийогось FM-трансміттера на стоянці та 30 хвилин слухав молодіжну музику з глибокими басами, кнопки на магнітолі тиснув, ловив кайф від АЧХ (але сама музика все одно гімно, колись краще робили).

Володимир

Цитата: Toris від 22 Вересня 2022, 15:48:391. Вранці (07:00) вимкнув автоматичну зарядку сірого акумулятора Varta B20: три доби стояла буферна напруга 13,65В, тож тепер перевіримо акумулятор на відстій.
Якщо через добу напруга буде більше 12,9 в, то треба підключити зарядне і акумулятор перекип"ятити щоби перемішати електроліт, бо може бути таке що зарядка дає напругу нижчу за напругу газовиділення, то в районі пластин електроліт буде мати щільність більше 1,27, а під пластинами меншу. В мене було що на весті трималась напруга 13,1 в і не падала.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Саме краще перемішується електроліт на бездоріжжі, пардон, наших сільських дорогах. Перевірено
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

#715
Цитата: Володимир від 22 Вересня 2022, 16:28:57Якщо через добу напруга буде більше 12,9 в, то треба підключити зарядне і акумулятор перекип"ятити щоби перемішати електроліт, бо може бути таке що зарядка дає напругу нижчу за напругу газовиділення, то в районі пластин електроліт буде мати щільність більше 1,27, а під пластинами меншу.
Цитата: Romka від 22 Вересня 2022, 17:55:06Саме краще перемішується електроліт на бездоріжжі, пардон, наших сільських дорогах. Перевірено
Так ось чому стендовий акумулятор показує більшу напругу! З нетерпінням чекаю першу профілактику нового червоного акумулятора. Дороги наші вже трохи його погойдали. :)

Цитата: Toris від 22 Вересня 2022, 15:48:391. Вранці (07:00) вимкнув автоматичну зарядку сірого акумулятора Varta B20: три доби стояла буферна напруга 13,65В, тож тепер перевіримо акумулятор на відстій.
Станом на 19:00 (12 годин відстою) напруга на клемах була 12,92В.
23 вересня 2022 року станом на 07:00 (24 години відстою) напруга на клемах 12,90В.
Станом на 19:00 (36 години відстою) напруга на клемах 12,89В.
24 вересня 2022 року станом на 07:00 (2 доби відстою) напруга на клемах 12,86В.
25 вересня 2022 року станом на 07:00 (3 доби відстою) напруга на клемах 12,84В.
26 вересня 2022 року станом на 07:00 (4 доби відстою) напруга на клемах 12,83В.
27 вересня 2022 року станом на 07:00 (5 діб відстою) напруга на клемах 12,82В.
28 вересня 2022 року станом на 07:00 (6 діб відстою) напруга на клемах 12,81В.
29 вересня 2022 року станом на 07:00 (7 діб відстою) напруга на клемах 12,80В.
30 вересня 2022 року станом на 07:00 (8 діб відстою) напруга на клемах 12,80В.
01 жовтня 2022 року станом на 07:00 (9 діб відстою) напруга на клемах 12,78В. Перед замірюванням напруги погойдав з м'яким ударом по 5 разів на перед і по 5 разів назад. Покази напруги до та після погойдування не змінились.
02 жовтня 2022 року станом на 07:00 (10 діб відстою) напруга на клемах 12,77В.

Toris

#716
Не запустилось...

Сьогодні після роботи на стоянці не вдалось запустити двигун: стартер ледь-ледь маслав, а потім вже й не маслав. При цьому акумулятор показує "зелене око" (нормально заряджений), а вольтметр у спокої показує цілком пристойну напругу. Запустили двигун за допомогою ручного попихання на 2-й передачі, двигун завівся легенько.

Менше 10 хвилин їхали додому. У гаражі заглушився, подумав і стартанув - стартер легко запустив двигун, як ніби й нічого такого не було 10 хвилин тому. Зняв я того червоного акумулятора і припер додому. Зараз стоять поруч сіра Варта на 6-й добі відстою (показує 12,82В) та червоний Армада на 6-й годині відстою після 10 хвилин автомобільного генератора (показує 12,63В).

У четвер встановив магнітолу, у п'ятницю запуск нормальний, після суботи-неділі простою у понеділок стартер маслав не так весело. Сьогодні вранці виявив, що забув ключ запалювання у замку запалювання у позиції увімкнутої бортової мережі, всю ніч була увімкнена USB-зарядка з LED-вольтметром. Стартонув мляво, але без зауважень. В обід послухав тихенько хвилин 15 музику.

Що воно таке - невідомо. Я, звісно ж, змайструю шунт з вимикачем для вимірювання струму витоку (тока утечки). Однак, здається мені, що причина якась зовсім інша... Обдивився конуси клем - ніби колір такий же, як і на сірій Варті, тобто оскидна плівка у межах норми. Кредитними картками заміряв конусність клем - ніби такі ж, як і на Варті. Завтра ще гляну зажимні клеми на окисли, але буде там усе добре, мабуть, якщо у гаражі нормально стартанулось.

Може, китайський редукторний стартер деградує і потребує стимуляції дровинякою, як ото колишні жигулістичні стартери при зносі? Але ж він спочатку ще крутився та видавав стандартні свої звуки...

UPD: Вранці, о 07:00 28 вересня 2022 року після відстою 14 годин після 10 хвилин автогенератора напруга на клемах червоного акумулятора 12,60В. Питань до акумулятора не маю.
О 18:20 28 вересня 2022 року (25 годин відстою) напруга на клемах 12,59В.

Toris

Отже до акумулятора питань немає.
Буду перевіряти клеми, дроти від акумулятора до стартера, стартер, землі до двигуна.
Для повного феншуя пошукаю струмопровідну змазку для захисту механічних контактів.

Володимир

Цитата: Toris від 22 Вересня 2022, 20:34:40
Цитата: Володимир від 22 Вересня 2022, 16:28:57Якщо через добу напруга буде більше 12,9 в, то треба підключити зарядне і акумулятор перекип"ятити щоби перемішати електроліт, бо може бути таке що зарядка дає напругу нижчу за напругу газовиділення, то в районі пластин електроліт буде мати щільність більше 1,27, а під пластинами меншу.
Цитата: Romka від 22 Вересня 2022, 17:55:06Саме краще перемішується електроліт на бездоріжжі, пардон, наших сільських дорогах. Перевірено
Так ось чому стендовий акумулятор показує більшу напругу! З нетерпінням чекаю першу профілактику нового червоного акумулятора. Дороги наші вже трохи його погойдали. :)
Розкажу тобі цьогорічну історію десульфації акумуляторів. Я раніше для десульфації підключав до акумулятора тиристорну заряду, і він так тижні два цілодобово заряджався, я міряв тільки напругу під час зарядки. Цього року мені попав в руки акумулятор Centra, він без пробок, верх запаяний. Так як зараз доводиться дотримуватись режиму світломаскування і світло від лампочки зарядки в нічний час не допустиме, то я зранку міряв напругу на клемах і включав зарядку, а ввечері міряв напругу і виключав зарядку.

Спочатку кожного ранку напруга повільно росла до 13,10 в, потім напруга почала падати, я подумав що щось з тим акумулятором не так, і припинив десульфацію щоби його не вбити. Потім підключив до зарядки свою стареньку весту, яка вже напевне з 10 разів проходила цикл десульфації. Вона повела себе точно так само як і Centra. Тоді до мене дійшло, що коли під час зарядки напруга на клемах наближається 15 в, починається газовиділення яке повільно перемішує електроліт, щільність електроліту що знаходиться між пластинами падає, і відповідно падає напруга на клемах акумулятора.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#719
Цитата: Володимир від 28 Вересня 2022, 09:36:25Тоді до мене дійшло, що коли під час зарядки напруга на клемах наближається 15 в, починається газовиділення яке повільно перемішує електроліт, щільність електроліту що знаходиться між пластинами падає, і відповідно падає напруга на клемах акумулятора.
Про перемішування. Вчора вранці, виїжджаючи з гаража, проїхав перекопану-засипану канаву, один перепад висот 15 см з поворотом, ще дві канави, відрізок 200 м горбатого "ямкового-ремонтного" асфальту, 4 "лежні", залізничну колію, ще 300 м ямково-ремонтного асфальту. Також 8 поворотів та 7 пішоходних переходів з відповідними гальмуваннями-прискореннями, у т.ч. боковими. Датчик рівня газу в балоні при деяких маневрах змінював покази від 4 точок (максимум) до 2 точок (половина) (насправді там зараз між 3 і 4 точками. В день робиться щонайменше два таких рейси, на роботу і з роботи. Думаю, що електроліт в обох акумуляторах достатньо перемішаний.

А що стосується зарядки, то була якось думка про вібростенд, однак зарядку з вібратором я не переживу. :)
Під час зарядки деколи нахиляю у різні боки та легенько гойдаю.