БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Рівень бензину в баку, потрібен в БК чи ні? Як на мене то ні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Мені також здається це є не обов\'язково.

Саша

Думаю, в поточному варіанті пристрою, не обов\"язково знімати значення рівня палива. Так як пам\"яті і так лишилось не з розмахом. Коли перейдешь на МК з більшим об\"ємом пам\"яті, -  тоді можна буде передбачити функцію - \"10 останніх заправок на (по) стільки-то літрів\". Типа для аналізу.




--------------------------------------

Володимир

Цитата: KinoДумаю, в поточному варіанті пристрою, не обов\"язково знімати значення рівня палива. Так як пам\"яті і так лишилось не з розмахом. Коли перейдешь на МК з більшим об\"ємом пам\"яті, -  тоді можна буде передбачити функцію - \"10 останніх заправок на (по) стільки-то літрів\". Типа для аналізу.
--------------------------------------
Ще на рівень може і залишиться, того і питаю, чи може десь якусь температуру міряти, в салоні чи надворі?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Noise

О да, температуру на улице было б полезно знать. С нашими частыми переходами через ноль будет неплохо предупреждать о гололеде.

Юрій


Володимир

Я так прикинув, не буде напевне ні рівня бензину в баку бо і так є показометр на панелі, та температури також. Щоби температура відповідала дійсності в контролер потрібно записати таблицю залежності його показів до температури, подивився я характеристики кількох датчиків, то ніодин не має лінійної характеристики, може деякі дорогі і мають, але їх ціна буде більша за ціну самого БК. Краще я вільні ресурси використаю на щось інше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Igor_Slavuta

Нинада ничё выдумывать.
Есть электронный датчик ds18b20 управляется по 2 проводам до 100м. Точность 1гр.

Володимир

Цитата: Igor_SlavutaНинада ничё выдумывать.
Есть электронный датчик ds18b20 управляется по 2 проводам до 100м. Точность 1гр.
Ідея цікава але щоби реалізувати алгоритм обміну потрібно батато ресурсів, потрібно шукати такі що працюють по протоколу i2c
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Вирішив я що рівень бензину в баку і температуру міряти не будемо, потрібно ще ввести опцію в БК чи фазований чи попарно-паралельний вприск, тому хто буде робити БК самостійно деталі що йдуть на датчити і на динамік не паяйте. Може потім буде бажання що розроблю ще якийсь мікроклімат з можливістю заміру температути за бортом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Igor_Slavuta

Цитата: ВолодимирІдея цікава але щоби реалізувати алгоритм обміну потрібно батато ресурсів, потрібно шукати такі що працюють по протоколу i2c

Там 1-wire протокол

Володимир

Цитата: Igor_Slavuta
Цитата: ВолодимирІдея цікава але щоби реалізувати алгоритм обміну потрібно батато ресурсів, потрібно шукати такі що працюють по протоколу i2c
Там 1-wire протокол
Я знаю, але PicBasicPro немає команд для обміну по цьому протоколу, потрібно писати самому, а це мені в 298 байт полюбому не влізе, тим більше що потрібно додати в меню ще один пункт на вибір типу вприску. Також планую ще зробити щоби цифри розходу плавніше мінялися виводити середнє значення за останні отри цикли замірювання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Давно не писав, на сьогодні в БК додано та протестовано настройки продуктивності форсунки, типу вприску, міняються оберти ХХ, а також паливоподача на ХХ та основна паливоподача. На днях висталвлю прошивку на сайт. На даний момент колупаюсь з калібровкою дроселя, дуже тяжко знімати логи з програми АКМ, минулий раз в мене получилось кусками то нема всіх даних, можливо ще раз доведеться комп тащити в гараж.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Антон

вот моё начало, первая моя плата, не особо красиво конечно, ну ничё первый блин .... :whistling:
Emgrand EC7, Slavuta 1.3Li 2010 г.в.
Бывшая - Slavuta 1.3Li 2008 г.в.

Володимир

Цитата: sheriffвот моё начало, первая моя плата, не особо красиво конечно, ну ничё первый блин .... :whistling:
Нормальна плата, тепер зверху почисть міскою наждачкою до блиску, змазай каніфолью розведеною в спирті чи одиколоні, та полудь доріжки припоем.

Обов\"язково перевір чи часом десь доріжки не злились одна до одної.
Цитата: sniperтебе мою показать первую? я половину лаком для нагтей покрыл, а вторую маркером(точнее двумя) пол платы вышло, а во второй кусками и тонкими дорожками вышло. пришлось медные проводки напаивать, но все же вышло востановить :P
заметил что когда лудишь дорожки и перегреваешь, то медь начинает отслаиватся. так что нужно аккуратно :cool:
А лазерним принтером чого не наносив?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion