БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Антон

Цитата: Володимир
Цитата: sheriffБК сильно аккум не садит? если машина стоит долго
Споживання електроенергії я поки що незаміяв, але думаю що в режимі сну коли відображається годинник не більше ніж магнітола коли виключена, та взагалі нічого не споживає після завершення режиму сну коли відключається живлення повністю.

Режим сну можна задавати через меню в діапазоні від 1 хв до 255 хв, також режим сну можна виключити взагалі, або встановити постійним.
режим сна я так понял это когда зажигание выкл и посветка выключена, а часы показывают, так? а если выключен режим сна то часы считают?
Emgrand EC7, Slavuta 1.3Li 2010 г.в.
Бывшая - Slavuta 1.3Li 2008 г.в.

Володимир

Цитата: sheriffрежим сна я так понял это когда зажигание выкл и посветка выключена, а часы показывают, так?
Так.
Цитата: sheriffа если выключен режим сна то часы считают?
В такому випадку живлення від акумулятора на БК не подається, а мікросхема годинника продовжує працювати від батарейки 3В.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

diamonstr

Слідкую за темою з самого початку. Вже зроблена плата, як раз ведуться монтажні роботи. В мене питання до Володимира.
1. Яким дисплеєм можна замінити дісплей LCD WH0802A-YGH-CT , щоб так само відображалось 8*2, но символи були трохи більшими і не треба було нічого міняти в прошивці (в мене стандарт і дісплей з кнопками управління буде виносними).
2. Чи буде змінюватись плата при переході на  новий мікроконтролер PIC18F2520, дивив ся що по виводах він дуже схожий до попередника,  чи будеш використовувати для цього типу корпуса переходник

І ще хочу подякувати розробнику за цікаву ідею, яку можна зробити своїми руками

Володимир

Цитата: diamonstrСлідкую за темою з самого початку. Вже зроблена плата, як раз ведуться монтажні роботи. В мене питання до Володимира.
1. Яким дисплеєм можна замінити дісплей LCD WH0802A-YGH-CT , щоб так само відображалось 8*2, но символи були трохи більшими і не треба було нічого міняти в прошивці (в мене стандарт і дісплей з кнопками управління буде виносними).
Тута подивіться http://www.winstar.com.tw/products_detail.php?CID=17  , даного виробника цей самий більший.
Можливо вам підійде монітор 16*1 (16 симсолів в 1 стрічці), якщо потрібно то прошивку трохи підправлю.
Цитата: diamonstr2. Чи буде змінюватись плата при переході на  новий мікроконтролер PIC18F2520, дивив ся що по виводах він дуже схожий до попередника,  чи будеш використовувати для цього типу корпуса переходник
При переході на PIC18F2520 я думаю схему переробити повністю, але це вже не буде \"БК своїми рурами\", на сайті залишится БК на контролері PIC16F876А, якщо у користувачів будуть побажання щось змінити чи виправити помилки то зміню в межах можливого. На сьогодні цей контролер свої можливості напевне вичерпав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

diamonstr

Дивлюсь що тема трохи притихла і всі сидять на готовому. Крутивши напівзібрану плату БК і вирішив її трохи мінімізувати, після того як продивився як інші роблять. Як що тільки Володимир не проти. Хочу прибрати не задіяні елементи з плати (зробити її меншою), над чим і працюю. Ідея така:
1. зменшити розмір плати
2.встановити на платі батерейку від ПК для годинника
3. використати дісплей WH1602A (16*2), якщо це можливо і Володимир трохи поможе. Хочу щоб відразу на екрані відображався годинник (лівий верхній кут - постійно, при включеному і виключеному запаленні), але без секунд, під ним постійно відображались оберти двигуна (так як в панелі стандарт - ви самі знаєте , що приборів, як в перших довоєних планерах ), а в правій частині все лишилось так само як на дісплеї 8*2 (щоб залиши управління без змін і не задавати роботу Володимиру:)).
В мене панель стандарт і вставити дісплей 16*1 не дуже зручно і не гарно, як показав фотошоп і розборка приборки.
4. плати зробити бутербродом, поставити маленький джойстік від джойстиків Sony Playstation?  підібрати (зробити самому) корпус і розмістити на панелі зверху, щоб тільки від ньго відходили дротики.

Володимир

Цитата: diamonstrДивлюсь що тема трохи притихла і всі сидять на готовому. Крутивши напівзібрану плату БК і вирішив її трохи мінімізувати, після того як продивився як інші роблять. Як що тільки Володимир не проти. Хочу прибрати не задіяні елементи з плати (зробити її меншою), над чим і працюю. Ідея така:
1. зменшити розмір плати
Не маю нічого проти, просто та моя плата є початковим варіантом, і я в неї включив все що можна бо тоді ще не знав що мені знадобиться. Будеш мати бажання поділитися з народом вишлеш мені плату я виложу на сайті з посиланням на автора.
Цитата: diamonstr2.встановити на платі батерейку від ПК для годинника
Розумна ідея, тільки питання в тому скільки коштує батарейка, якщо дуже дорого то для бюджетного варіанту краще використати два пальчики розміру ААА, бокси під них є в продажі.
Цитата: diamonstr3. використати дісплей WH1602A (16*2), якщо це можливо і Володимир трохи поможе. Хочу щоб відразу на екрані відображався годинник (лівий верхній кут - постійно, при включеному і виключеному запаленні), але без секунд, під ним постійно відображались оберти двигуна (так як в панелі стандарт - ви самі знаєте , що приборів, як в перших довоєних планерах ), а в правій частині все лишилось так само як на дісплеї 8*2 (щоб залиши управління без змін і не задавати роботу Володимиру:)).
Попробую, лиш би вистарчило ресурсів. Зараз буду пробувати переписати програму під ProtonBasic, там можливостей набагато більше, то може щось і получиться.

Будеш інсталювати дисплей у панель роби фотки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Богдан

А для стандарта панелі де його можна буде втулити?

MT-11

Цитувати виділенеMayor7777
А для стандарта панелі де його можна буде втулити?

Туда, куда душа бажає, я от задумуюсь взяти часи-пейджер викінути внутроності і вставити екран БК, одна тільки біда... ще не бачив пейджера з 4-ма кнопками всі з 3-ма :( а самого пейджера \"присобачити\" справа від панелі...
Попал под Cayenne, жди перемен...

Володимир

Цитата: Mayor7777А для стандарта панелі де його можна буде втулити?
Як варіант сюди, питання тільки в тому чи підійде по пропорціях монітор 16х2 чи 16х1

Поборов підвисання монітора при пуску шляхом зменшення опору резистора R12 з 47к до 10к. Машина стояла в гаражі майже тиждень то при старті монітор вже не мигав, правда потім трохи поїздив і машина простояла пів дня на морозі то при пуску холодної але без вижиму зчеплення монітор трохи мигав, напевне потрібно ще R11 зменшити наполовину. Є ще один нюанс що режим сну потрібно включати як мінімум на 1 хв, бо якщо без режиму сну, бувають випадки коли з якихось причин двигун заглох і робимо виключення запалювання а потім включення то можна попасти в такий момент що між виключенням живлення і включенням проходить малий період за який монітор не встигає нормально зробити рестарт.

Сьогодні на сайті виложив поправлену схему а також плату у виконанні «Den P» [email protected] , я так зрозумів що це diamonstr
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Pavel

Привет!:| Владимиру респект большуший! Давно хочу такое сам сделать, да вот руки никак не доходили..... Завра попробую собрать образец. Кому интересно детали всегда беру http://www.kosmodrom.com.ua/, дешевле и в Харькове можно приехать и забрать без доставки )))

Володимир

Цитата: _spiritt_Привет!:| Владимиру респект большуший! Давно хочу такое сам сделать, да вот руки никак не доходили..... Завра попробую собрать образец. Кому интересно детали всегда беру http://www.kosmodrom.com.ua/, дешевле и в Харькове можно приехать и забрать без доставки )))
Працював би той космодром з укрпоштою ціни б йому не було.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Pavel

Владимир к вам вопрос а зачем vd4 vd10 vd8 ведь можно заменить одним диодом или в ходе испытаний были какие-то проблемы с одним? и еще pc817 датчик зажигания? почему именно оптопара? ее функция создать падающий фронт на 21 ноге?

Володимир

Цитата: _spiritt_Владимир к вам вопрос а зачем vd4 vd10 vd8 ведь можно заменить одним диодом или в ходе испытаний были какие-то проблемы с одним?
vd10 дійсно лишній, так я діод вже є в оптопарі, та vd8 також ніякої ролі не відіграє, а от vd4 має бути, бо БК не буде працювати в режимі сну, так як частина енергії з мікроконтролера буде забиратись оптопарою і стабілітроном vd9. Деталі лишні є тому що це була початкова схема.
Цитата: _spiritt_и еще pc817 датчик зажигания? почему именно оптопара? ее функция создать падающий фронт на 21 ноге?
Таж сама причина, допустився помилки, а на платі була незадіяна оптопара, тому використав її. Зараз схему повністю переробляю, в ній буде по мінімуму деталей.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Pavel

И еще есть предложение запитать DS1307 от аккума через свой стабилизатор напряжения для того чтоб лишний раз не разряжать батареечку, ведь питание на DS пропадает когда микруха переходит в режим сна.
И еще действительно ли нужна оптопара, там ведь можно заменить ее на КТ315 в ключевом режиме?
Еще бы добавил что vd11 тож лишневат  потому что там все равно всегда плюс будет ведь транзистор Vt1 в таком включении будет пропускать ток только в одном направлении.

Володимир

Цитата: _spiritt_И еще есть предложение запитать DS1307 от аккума через свой стабилизатор напряжения для того чтоб лишний раз не разряжать батареечку, ведь питание на DS пропадает когда микруха переходит в режим сна.
Виробник мікросхеми DS1307 заявляє що якщо на живлення 3В поставити літієву батарейку то її вистарчить на 20 років, як думаєте, ваша славута ще стільки проживе?
Цитата: _spiritt_И еще действительно ли нужна оптопара, там ведь можно заменить ее на КТ315 в ключевом режиме?
А яка різниця, я зараз малюю нову схему то там все буде на оптопарах, так менше деталей, але якщо вам подобаються транзистори то можна і на КТ315.
Цитата: _spiritt_Еще бы добавил что vd11 тож лишневат  потому что там все равно всегда плюс будет ведь транзистор Vt1 в таком включении будет пропускать ток только в одном направлении.
Це вам так здається, в початковому варіанті його не було взагалі, я його добавив вже в процесі експлуатації. Справа в тому що на к-лінії присутні постійно 12 В, і якщо цього діода немає то бк постійно живится через резистор r44, тому коли виключити запалювання а потім включити, монітор буде у підвішеному стані, тобто він не рестартується так як живлення повністю не зникає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion