Разрешите представить - ,,Мой заряженый Дракон,,

Автор Camel Trophy, 13 Лютого 2009, 01:37:41

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Camel Trophy

А я за первый месяцЬ два раза :|  
Немогу устаканить обороты - нестабильные пипец! скачут, вибрации на кузов- с таким не сталкивался?

Kritik

неа
в мене +/- пару десятків плавають але майже не замітно
в мене холостий 920 вроді + розпорка з подушкою на КПП і всьо супер
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Camel Trophy

а у меня +- 40, 80 заметно блин!!!! Датчик ХХ внорме ставили на тохамобиль! ДПДЗ проверен на диагностике, заслока почищена и отрегулирована, ДПК работает без сбоев шо делать нинайу :unsure:

АнтохА


Юрій

Продай! Купи інж з заводу!
Я так зробив. :)

Kritik

Цитата: alekoborВот наслушаешься такого и точно ЦЕЙ iнэктор не захо! :/

а зря...

Цитата: Антонинжехтар рулит
+100500

Цитата: ЮрійПродай! Купи інж з заводу!
Я так зробив. :)

вже не купиш :(
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Romka

у мну обороты при скидывании на хх всегда плавают, уже 2 года с новья. Ни фига не сделали на сервисе за 2 года. Правда, плавают если скидывать на нейтраль при оборотах выше 2000 не плавают :/. Вибрацию с корпуса убрал поднятием ХХ до 1000.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Camel Trophy


Володимир

Цитата: Romkaу мну обороты при скидывании на хх всегда плавают, уже 2 года с новья. Ни фига не сделали на сервисе за 2 года. Правда, плавают если скидывать на нейтраль при оборотах выше 2000 не плавают :/. Вибрацию с корпуса убрал поднятием ХХ до 1000.
В мене також плавали, особливо десь пілся 500 км пробігу, плоть до того що глохла. Рішення дуже просте:
1. Для початку зніми ДПКВ і почисти наконечник від стружки. На перших порах експлуатації його чунь не кожну тисячу потрібно чистити, з обкаткою тисяч на 5 вистарчає;
2. Береш комп з адаптером, запускаєш АКМ, і першим ділом робиш на заглушеній машині калібровку дроселя.
3. Вмикаєш двигуна, і коли нагріється крутиш Gxx до моменту коли Klz буде рівним одиниці (це при умові що є датчик кислороду), він не зовсім буде рівним, періодично трохи менше трохи білше. Один нюанс, якщо стоїть 111 прошивка цей пункт не допоможе.
4. Я в себе опустив оберти ХХ до 800, їздити з такими обертами ХХ приємніше ніж з повишеними. Якщо на інжекторі є вібрації то варто перевірити компресію в циліндрах, можливо десь прогорів чи зажатий клапан.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

у меня 111 прошивка, тоесть регулировка топливоподачи не доступна, датчик ПК лично вытер от грязи, дросель калибрую переодически и беда не уходит.

Если на хх, если не трогать дросель, колебания оборотов по проге АКМ +- 30 об.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romkaу меня 111 прошивка, тоесть регулировка топливоподачи не доступна, датчик ПК лично вытер от грязи, дросель калибрую переодически и беда не уходит.
Не повезло, сама глючна прошивка.
Цитата: RomkaЕсли на хх, если не трогать дросель, колебания оборотов по проге АКМ +- 30 об.
А якщо підключити АКМ яка там стоїть паливоподача на ХХ, має бути близько 60, але в твоєму випадку мікас по ДК виставив напевне щось близько 40. Єдиний вихід перешити на 096 прошивку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Camel Trophy

У меня родная  096 была, на ней обороты плавали но когда мы опустили их до 730 стало нармуль! Мега нармуль я бы сказал! но машина дергалась на холостых(дергалась и до опускания ХХ) + слабенько ехала!
Залили другой прошивко! машина перестала дергаться, полетела, но на заводских 900 с хреном оборотаж такая ситуация

допустим газнули отпускаем газ, обороты
подпрыгнули до 1200
скинулись до 700
1300
500
и захлохли

Короче накрутили какихто оборотов что они плавают но не глохнет

А что за калибровка дросельной заслонки?

Володимир

Цитата: Camel TrophyУ меня родная  096 была, на ней обороты плавали но когда мы опустили их до 730 стало нармуль! Мега нармуль я бы сказал! но машина дергалась на холостых(дергалась и до опускания ХХ) + слабенько ехала!
Залили другой прошивко! машина перестала дергаться, полетела, но на заводских 900 с хреном оборотаж такая ситуация
А паливоподачу на ХХ поправили, чи залишили ту сильно занижену що нарегулювала 111 прошивка.
Цитата: Camel TrophyА что за калибровка дросельной заслонки?
В програмі АКМ при натисканні Ф11 першим пунктом меню є калібровка дроселя, при її виконанні АКМ посилає команду в мікас запустити внутрішню процедуру калібровки дроселя. Тиснеш на педаль газу до кінця і відпускаєш, коли натиснути на пкопку прийняти, АКМ посилає в мікас команду завершити внутрішню процедуру калібровки дроселя, і мікас запам\"ятавши мінімальне положення дроселя присвоює йому значення 0% а максимальному положенню 100%.

Те що мікас там калібрує автоматично, як показує досвід при роботі до уваги не бере, чи бере але не у всіх випадках.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Camel Trophy

Топливоподачу убирали!  А что такое
прошивка111?
АКМ?

Володимир

Цитата: Camel TrophyТопливоподачу убирали!
Там її взагаліто потрібно було підняти, приблизно до 60.
Цитата: Camel TrophyА что такое прошивка111?
Версія програми прошивки, софта, при заливанні 096 потрібно було ще таблиці калібровок перекинути з рідної, бо 096 здається тільки під 1,2 двигун а 111 під 1,3.
Цитата: Camel TrophyАКМ?
Програма така для діагностики.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion