БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Pavel

Цитата: Володимироно глючить, хоча дуже сумніваюсь бо нічого спільного між цими функціями нема.

Думаю попробовать перепрошить контроллер и посмотреть результат))

Евгений

Залил последнюю прошивку, часы не работают. Показало ошибку Р6535, но я не могу ее найти в таблицах. И может из-за низкой температуры экран подтормаживать, при быстрой смене значений очень долго гаснут пиксели и из-за этого некоторые цифры вобще не разобрать?

Володимир

Цитата: _spiritt_
Цитата: Володимироно глючить, хоча дуже сумніваюсь бо нічого спільного між цими функціями нема.
Думаю попробовать перепрошить контроллер и посмотреть результат))
Тільки що пробував в себе свіжу прошивку все працює, в тебе проблема в тому що не пишуться дані в ЕЕПРОМ, так як при натисканні кнопки міняється значення і зміни записуються в ЕЕПРОМ, після чого з ЕЕПРОМ дані зчитуются і видодяться на екран, а враховуючи що нічого не записалось, значить читаєтся те що було раніше. В даному випадку причин може бути три:
1. На виводах живлення мікроконтролера немає положених 5В живлення, можливо менше.
2. Дуже низька температура повітря що не дає контролеру внести зміни в ЕЕПРОМ.
3. При програмуванні було вибрано неправильну конфігурацію, має бути так як на малюнку нижче.


Цитата: Evgen911Залил последнюю прошивку, часы не работают.
При натисканні кнопки вправо на інших екранах секунди йдуть?

Міряв напругу на 16 нозі мікроконтролера, вона має мінятися з періодичністю 1 раз на секунду, або чистий нуль, або 5В чи майже 5В.

Я так зрозумів що після включення БК при першому включенні екрану №1 дата та час не відобразилися жодного разу.
Цитата: Evgen911Показало ошибку Р6535, но я не могу ее найти в таблицах.
Мушу подивитись в прошивку, може щось невірно показує, в мене помилок немає, тому я немав можливості перевірити правильність показів, надіюсь ти її ще не стер?
Цитата: Evgen911И может из-за низкой температуры экран подтормаживать, при быстрой смене значений очень долго гаснут пиксели и из-за этого некоторые цифры вобще не разобрать?
Так і є, це ж рідкі кристали, потім з прогрівом салону все швидко стає на свої місця.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Pavel

Цитата: ВолодимирМіряв напругу на 16 нозі мікроконтролера, вона має мінятися з періодичністю 1 раз на секунду, або чистий нуль, або 5В чи майже 5В.


Вопрос а микросхема конфигурирует DS-ку на SQW out? Регистр 7-й в 00010000 ?

Евгений

При первом включении показало нули, после настройки часов они показывали какой-то бред. При нажатии вправо ничего не изменяется. Ошибку стер))) А на предыдущей прошивке секунды не считали на первом экране, если нажать на правую клавишу, то показывало реальное время и секунды шли, при отпускании кнопки часы на экране сразу останавливались.

Володимир

Цитата: _spiritt_Вопрос а микросхема конфигурирует DS-ку на SQW out? Регистр 7-й в 00010000 ?
Дякую за розумну ідею, десь в процесі мінімізації програмного коду я цей момент опустив, а так як годинник вже був запущений то і не знав про помилку.

Виложую тута тестову версію, бо виїзджати машиною буду тільки в п\"ятницю, то не перевіряв. В прошивці додав запуск таймера годинника, надіюсь виправив помилку яка була при читанні помилок мікаса, а також в прошивці був ще такий глюк коли при сильних нагрузках час впорскування переходив за 10мс БК показував нереально малу витрату бензину на 100 км, тому також надіюсь що виправив.

Сама прошивка, версія 3.11, пробуйте давайти відгуки  http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/TEST.HEX
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Taras

Владимир а где нашел литературу по работе Микаса точнее по выдаче его сигнала на адаптер
очень интересно разобрать в посылках сигнала ну и попробовать что то сотворить свое а не пользоваться чужими мозгами
Sens 1.3 Микас 7.6 Метан II поколение

Володимир

Цитата: Taras_YaltaВладимир а где нашел литературу по работе Микаса точнее по выдаче его сигнала на адаптер очень интересно разобрать в посылках сигнала ну и попробовать что то сотворить свое а не пользоваться чужими мозгами
Протокол описаний в цьому документі http://vlad5229.narod.ru/musor/kwp2000_euro2.arj тільки там не все підходить під мікас 7,6-10,3, то брав програму яка моніторить компорт дивився як проходить сигнал і так вичисляв.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Igr44

Цитата: Taras_YaltaВладимир а где нашел литературу по работе Микаса точнее по выдаче его сигнала на адаптер
очень интересно разобрать в посылках сигнала ну и попробовать что то сотворить свое а не пользоваться чужими мозгами

Вотздесь почти все документы http://www.chipsoft.ru/forums/viewtopic.php?t=38

Володимир

Виложив на сайт 3.12 версію прошивки. Тестував тільки що на рахунок відображення помилок то добився в своєму мікасі тільки однієї, витягнувши з ДФ роз\"єм. При витягуванні з ДПКВ роз\"єму а також при подальшій спробі запустити двигун помилки мікасом не фіксуються. Тому відображення наступних помилок поки що не гарантую, якщо в когось буде більше ніж одна пишіть, у випадку якщо будуть відображатись невірно не стирайте доки я не зроблю зміни в прошивці.

Цитата: http://www.bk-ukraine.narod.ru/Версія 3.12 – У прошивці відбулися наступні зміни:

•   Виправлено помилку при відображенні помилок блоку керування. Принаймі першу помилку БК відображає добре, правильність відображення решти гарантувати поки що не можу так як по причині відсутності як таких в моєму ЕБК мені не відомо чи мікас 7,6-10,3 проставляє в кінці кожної помилки додатковий байт, як це обумовлено в документі Keyword Protocol 2000.
•   Виправлено помилку незапуску таймера годинника після першого нагодження.
•   Виправлено помилку відображення нереально малої витрати пального при великих навантаженнях двигуна. (Поки що на дорозі не протестовано, але надія завжди вмирає останньою).
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aleks_Yalta

Где удобнее всего заказывать детали Ялта тел.32-34-80 моб 066-2442135 .

Саша

Цитата: Igr44
Цитата: PashaZTНевеличка пропозиція, стосовно мікросхеми mc33290 її можна замінити на більш дешевий аналог l9637

Не можно а нужно, главное предусмотреть изменения в печатной плате.

На бильш дэшэвый? Та она в том же имраде на рубль дешевле.

вотс...
http://imrad.kiev.ua/search.shtml?qs=33290&query=any
http://imrad.kiev.ua/search.shtml?qs=l9637&query=any
соответсвенно.

Aleks_Yalta

Володимир пишет:

Народ, чи потрібна прошивка під PIC16F876A 16mGz але під нову схему, якщо кому потрібно можу зробити і виложити на сайт.

Какая сейчас схема и прошивка тестируется?

Под какую схему и прошивку заказывать детали?

Можно ли огласить полным списком детали с артикульными номерами и стоимостью,
чтоб исключить ошибки при заказе с сайта http://imrad.kiev.ua?

Aleks_Yalta

Володимир пишет:
 Щоби не курочити проводку всі можливі дані планується брати через діагностичний роз\"єм мікаса.

Разве нельзя запитать БК и сделать его включение с разъема диагностики OBD II,
как это сделано в других БК ? :(
INTERFACE SIGNAL          CONNECTOR PIN #
Signal ground                             5
K line (for ISO 9141)                   7
12 Volts (vehicle battery)           16

При выключении зажигания напряжение с 7 ноги тоже исчезает. ;)

Евгений

Цитата: Aleks_YaltaРазве нельзя запитать БК и сделать его включение с разъема диагностики OBD II,
как это сделано в других БК ? :(
Та делай как тебе будет удобно!!!
Цитата: Aleks_YaltaПри выключении зажигания напряжение с 7 ноги тоже исчезает
Насколько мне известно там +12В не стабильные.