БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Igr44Зачем? Я ведь выше писал, что в таком исполнении и с таким меню устройство мне не интересно.
От бачиш, а ще питав чого я взявся за 18ф2520, того що і мені також так не цікаво.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Igr44

Немного не так.
Мое видение устройства6
1. Отработанный софт
2. Выверенная и продуманная принципиальная схема
3. Минимальные размеры
4.Удобное меню навигации
5. Востребованные параметры отображения
6. Низкая себестоимость устройства
7. Простота в повторении
8. Возможность реконфигурации под конкретные нужды.

Володимир

Цитата: Igr44Немного не так.
Мое видение устройства6
1. Отработанный софт
2. Выверенная и продуманная принципиальная схема
3. Минимальные размеры
4.Удобное меню навигации
5. Востребованные параметры отображения
6. Низкая себестоимость устройства
7. Простота в повторении
8. Возможность реконфигурации под конкретные нужды.
Ну так давай пропозиції, що де як переробити, ми тут колективом обсудимо прийдемо до спільного рішення, для цого ми тут зібрались. А прото так кожен раз говорити що все погано я би зробив краще, і я 100% правий, ну то може зроби ще одну нему БК на інжектор своїми руками 2 і там оброворюй свій проект.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

MT-11

Володимир
А можна вернути назад схему/плату/прошивку для БК_2, бо я не встих зробити поправки :-))) а прошивку мені тільки на РІС16F874A, бо також не встих зберегти :-)))
Попал под Cayenne, жди перемен...

Евгений

+1 Повністю згоден з Володимиром.

Володимир

Цитата: MT-11ВолодимирА можна вернути назад схему/плату/прошивку для БК_2, бо я не встих зробити поправки :-))) а прошивку мені тільки на РІС16F874A, бо також не встих зберегти :-)))
Відкрив, тягни. Завтра може знову закрию, сьогодні ще попробую обмін пік18ф2520 з дс1307 через апатний порт, якщо обмін піде то схему доведеться перемалювати тому  знову закрию схему. Якщо ні то залишу, але з прошивки БК викину годинника.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

MT-11

Цитата: ВолодимирВідкрив, тягни. Завтра може знову закрию, сьогодні ще попробую обмін пік18ф2520 з дс1307 через апатний порт, якщо обмін піде то схему доведеться перемалювати тому  знову закрию схему. Якщо ні то залишу, але з прошивки БК викину годинника.
Дякую, уже забрав...
Попал под Cayenne, жди перемен...

Константин

Володимир
Перечитал весь пост, мне понравилось :cool:. Все показывается шаг за шагом, от постановки задачи до ее осуществления, и БК идеально вписывается на пустое место в люкс-панели. Загорелся повторить по схеме БК-2, на PIC16. Уже начал делать платы и заказывать детали. Если получится сообщу, (т.к я не большой спец в электронике :) )

Как предложение на следующую версию БК- добавить температуру за бортом.

Igr44

Ну так давай пропозиції, що де як переробити, ми тут колективом обсудимо прийдемо до спільного рішення, для цого ми тут зібрались. А прото так кожен раз говорити що все погано я би зробив краще, і я 100% правий, ну то може зроби ще одну нему БК на інжектор своїми руками 2 і там оброворюй свій проект.

Да не вопрос.
Скинь мне пожалуйста схему девайза, чтобы не в графике а в чем там у тебя, в с плане, игле или еще в чем. Переработаю, попробуем найти оптимальный вариант, естественно авторства у тебя никто не забирает. Ну и если одобриш, растрассирую плату. Наверное все таки лучше будет на 16 пике доработать ( думаю мои изменения тебе понравятся.

Володимир

Цитата: KostyantinКак предложение на следующую версию БК- добавить температуру за бортом.
За умови що ти купиш датчик температури і будеш потім займатись тестуванням, бо мій пік16ф876а має биті порти і під другу версію схеми не працює, то я не буду мати можливості перевірити працездатність.
Цитата: Igr44Скинь мне пожалуйста схему девайза, чтобы не в графике а в чем там у тебя, в с плане, игле или еще в чем.
Схема в мене намальована в автокаді 14, скину пізніше коли протестую пік18ф2520 на роботу через апаратний порт і2с з дс1307, можливо доведеться робити перетасовку по портам якщо та зараза запрацює, бо не хоче ніяк, в протеусі на моделі працює, а в житті ні.
Цитата: Igr44Переработаю, попробуем найти оптимальный вариант, естественно авторства у тебя никто не забирает.
Договорились. В схемі потрібно буде ще передбачити захист від перенапруги, тобто на 5в поставити або захистний діод чи стабілітрон, тому що коли при заведеній машині з включеними фарами однією кнопкою потушити фари разом з габаритами, з генератора напевне йде скачок напруги який л7805 не встигає згладити, через що МК перегружається, інакшого пояснення я не знаходжу.
Цитата: Igr44Ну и если одобриш, растрассирую плату. Наверное все таки лучше будет на 16 пике доработать (думаю мои изменения тебе понравятся.
На рахунок 16 піка я не впевнений, але так як різниці в портах нема і я зупинився на кварці 16мгц, то в плату влізуть обидва без будь яких змін у схемі. Справа в тому що у 16 піка мало пам\"яті і нема гарантії що там влізуть інші бажані додаткові функції, плюс до цього пік18ф2520 має власні функції множення ділення, і програма скомпільована для нього відчутно менша ніж під пік16ф876а. А скажімо щоби добавити середній розхід потрібно працювати з 32-бітними числами, я сьогодні додав функції для обрахунку середнього розходу в БК2, то пам\"яті програми взяло відчутно.

Ще раз тобі нагадую, використовуй цитування, там на кожному повідомленні зправа в низу є дві кнопочки, так нам всім буде легше розуміти один одного.

Якщо комусь цікаво до в цьому файлі є частина карти меню що планується реалізувати у БК з МК пік18ф2520 http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/karta.pdf
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Igr44

Вот!
Принимается полностью!
Наконец конструктив! Давай в каде схему. Может сразу ее перерисовать в С план, как считаеш?

В схемі потрібно буде ще передбачити захист від перенапруги, тобто на 5в поставити або захистний діод чи стабілітрон, тому що коли при заведеній машині з включеними фарами однією кнопкою потушити фари разом з габаритами, з генератора напевне йде скачок напруги який л7805 не встигає згладити, через що МК перегружається, інакшого пояснення я не знаходжу.

Нет, было у меня похожее, кнопка перебора неадекватно вела себя.
Это плюх ( вч наводка в момент запуска двигателя)
Лечится это просто... да в прочем вырисую, и поясню все

Володимир

Цитата: Igr44Вот! Принимается полностью!
Наконец конструктив! Давай в каде схему. Может сразу ее перерисовать в С план, как считаеш?
Пізніше кину, коли протестую апаратний порт.

Цитувати виділенеНе забувай використовувати цитування!!!
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Запрацювало, працює зараза тільки на апаратних портах, хоча команди використовую програмні. Сволочі в книжках пишуть одне, а насправді працює інакше. Тепер в мене є сумніви що на 16-ому пікові буде працювати годинник на другій схемі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aleks_Yalta

Володимир пишет:
в книжках пишуть одне, а насправді працює інакше.  

Теперь осталось прошивку сваять под правильную работу 18ф2520 ?
Можно заказывать под нее детали и плату травить?

Володимир

Цитата: Aleks_YaltaТеперь осталось прошивку сваять под правильную работу 18ф2520 ?
Можно заказывать под нее детали и плату травить?
Прошивка фігня, 5 хв. роботи, зачекай ми тут з Igr44 замутимо нову схему, тоді можна буде заказувати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion