Распред вал 1,4

Автор XrYsT, 12 Квітня 2009, 22:34:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

SeregaRacing

...........если у тебя расходомер и нету датчика фаз, то там нету смысла особо что править

Датчик фаз есть

Володимир

Цитата: Evgen911Так если коэффициент лямбда близок к единице, то почему смесь бедная?
Близький до одиниці з якого боку, коли коефіцієнт постійно міняється він має бути періодично або менше 1 або більше, тоді норма. Якщо постійно більше то точно суміш бідна.

Якщо є ДМРВ то АКМ має показувати співвідношення паливо\\повітря, в тебе з цим як?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Евгений

Цитата: Володимир
Цитата: Evgen911Так если коэффициент лямбда близок к единице, то почему смесь бедная?
Близький до одиниці з якого боку, коли коефіцієнт постійно міняється він має бути періодично або менше 1 або більше, тоді норма. Якщо постійно більше то точно суміш бідна.
Так он писал 0,98-1,03.

Володимир

Цитата: Evgen911Так он писал 0,98-1,03.
Провтикав, значить полюбому калібровки міняти потрібно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Евгений

Значит если смесь нормальная, тогда зажигание нужно крутить?

SeregaRacing

Выставил зазоры 0.2 впуск, 0.3 выпуск шума нет, работает чьть лучше но всеравно колбасит, на холодную после заводки надо подгазовывать некоторое время а то глохнет

SeregaRacing

Зажигание крутил +-10 град толку мало.

Володимир

Цитата: SeregaRacingВыставил зазоры 0.2 впуск, 0.3 выпуск шума нет, работает чьть лучше но всеравно колбасит, на холодную после заводки надо подгазовывать некоторое время а то глохнет
Я думаю потрібно в прошивці правити фази вприску, можливо це через те що клапан відкривається скоріше, і форсунка робить вприск з запізненням. Попробуй відключити датчик фаз, як воно себе поведе.

Н чіпсофт.ру один товариш що професійно займається діагностикою і має в наявності осцилограф, вичислив що на ланосі 1.4 поміняні місцями фази вприску форсунок що працюють в парі при попарно паралельному вприску. Тобто вприск фазований, але форсунка впорскує бензин на закрити й клапан. Через це і збельшений розхід палива.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

SeregaRacing

Фазу впрыску менял, было на открытый клапан, сделал на закрытый то работать стало лучше
Проверял по осилографу порядок работы форсунок все нормально

Володимир

А РХХ в якому положенні знаходится, може треба його трохи скрутити?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

SeregaRacing

Цитата: ВолодимирА РХХ в якому положенні знаходится, може треба його трохи скрутити?
На ХХ дето 45-50 шагов
Расход воздуха 7.5-8 при 800 об   и 9кг  при 900
Увеличение оборотов с 800 до 900  особо ничего не дало кроме расхода на ХХ  :D

Володимир

Цитата: SeregaRacingНа ХХ дето 45-50 шагов
Расход воздуха 7.5-8 при 800 об   и 9кг  при 900
Увеличение оборотов с 800 до 900  особо ничего не дало кроме расхода на ХХ  :D
Попробуй підключити АКМ, там є ручне керування УОЗ РХХ G0XX, поекспериментуй. Також перевір мітки ГРМ, також десь читав на чіпсофті що бувають криві шестерні ГРМ, можна попробувати перекидати ремінь вперед назад на 1 зуб.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Евгений

Поставили вал с фазой 270. На ХХ 190 шагов РХХ. Холостого нет. Если обороты меньше 2000, то колбасит сильно двигатель. Танцы с бубном, УОЗ, Gоб, Gхх ни к чему не привели.

Володимир

Цитата: Evgen911Поставили вал с фазой 270. На ХХ 190 шагов РХХ. Холостого нет. Если обороты меньше 2000, то колбасит сильно двигатель. Танцы с бубном, УОЗ, Gоб, Gхх ни к чему не привели.
РХХ 190 забагато, тиск в колетрорі який?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Владимир

Цитата: Evgen911Поставили вал с фазой 270. На ХХ 190 шагов РХХ. Холостого нет. Если обороты меньше 2000, то колбасит сильно двигатель. Танцы с бубном, УОЗ, Gоб, Gхх ни к чему не привели.
Откуда такой валик? Подъем какой? И какие фазы (начало открытия/закрытия впуска и выпуска), нужна диаграмма фаз (как в посте №45 этой темы).
Для хорошей регулировки такого вала, обязательно нужна разрезная шестерня.
Просто поставил РВ, по мотору ничего не делал? Объем двигателя какой?
Расходные материалы для струйной печати (чернила, фотобумага)
______________________________________________

Мой Бортовик