Всё! больше за руль этой убийцы не сяду.

Автор Алексей, 25 Травня 2011, 13:14:50

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Алексей

4 зубца на рейке с лева и 8 справа почти не было!!! По центру тоже зубцы на рейке не в пи...ду были. Сфотать не могу рейку телефон который был на торпеде во время аварии розхерячился об лобовое стекло.
[h] \"Открылась новая группа славутоводов в контакте!!! присоединяемся http://vk.com/slavuta_club_info\"[/h]

Алексей

А я идиот по Полтаве на ней гонял как придурок, подрезая тралики и кольцевые автобусы. Не дай Бог бы в общественный транспорт вхерячился, что тогда? А если жертвы? Все, небо в клетку в Затурино под Полтавой и кругосветка в вагон-заке через Кременчуг?
[h] \"Открылась новая группа славутоводов в контакте!!! присоединяемся http://vk.com/slavuta_club_info\"[/h]

Юрій

Цитата: ToRsion4 зубца на рейке с лева и 8 справа почти не было!!! По центру тоже зубцы на рейке не в пи...ду были. Сфотать не могу рейку телефон который был на торпеде во время аварии розхерячился об лобовое стекло.

А що, не відчував нічого, крім скрипу? Мав би бути якийсь люфт?

Алексей

Люфту я щоб сильно то не відчував, коли різко повертав на рівній дорозі то в ліво то в право то передок машини ніби трішки як підкидало в гору, а потім різко опускався на низ.
[h] \"Открылась новая группа славутоводов в контакте!!! присоединяемся http://vk.com/slavuta_club_info\"[/h]

Алексей

а щоб розвернутися, то треба було прикласти сили. Руль скрипів і туго крутився коли розвертаєшся або повертаєш. А під час руху все норм. Хотя ні бувало що руль на швидкісті десь за 120 км вже крутився ривками з підзаїданням.
[h] \"Открылась новая группа славутоводов в контакте!!! присоединяемся http://vk.com/slavuta_club_info\"[/h]

Володимир

Просто в славуті немає підсилювача керма, тому руль крутити бажано тільки при русі машини щоби мінімально зношувати рульову колонку та передню підвіску. Більшість старих шоферів так роблять, особливо ті що їздили на грузовиках без підсилювача керма, і стараються при маневруванні перед зупинкою авто для зміни на протилежний напрямок руху максимально наближувати положення коліс до нової траекторії.

А так я тобі співчуваю в даній ситуації, бо і сам знаю наскільки це неприємно, одночасно і радий за тебе що ти в такій ситуації відбувся можна сказати тільки переляком, я маю на увазі не дуже постраждав фізично.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

булат

Цитата: ВолодимирПросто в славуті немає підсилювача керма, тому руль крутити бажано тільки при русі машини щоби мінімально зношувати рульову колонку та передню підвіску
это уже слишком. сидеть и думать \"а можно ли мне покрутить сейчас руль!?\".
надо вовремя делать ремонт, особенно таких важных вещей как рулевое и тормоза. тут у нас много любителей на тормозной жидкости сэкономить пару копеек, на лысой резине поездить и тд.
топикстартер сам сразу сказал что были проблемы с рулевым. слава богу что все закончилось без серьезных последствий, теперь будет внимательней.

Юрий Алексеевич

Цитата: ToRsionа щоб розвернутися, то треба було прикласти сили. Руль скрипів і туго крутився коли розвертаєшся або повертаєш. А під час руху все норм. Хотя ні бувало що руль на швидкісті десь за 120 км вже крутився ривками з підзаїданням.
Таврия, такая машина, что надо прислушиваться, и когда чего-то необычное, по приезде домой, в течение 1-2недель заняться выявлением неисправности - и будет порядок!!!
******************************************************
Запчасти новые, производства ЗАО "ЗАЗ" в магазине «Автозапчасти ЗАЗ»  http://avtozapcha

АнтохА

Цитата: Zazik-sensТаврия, такая машина, что надо прислушиваться, и когда чего-то необычное, по приезде домой, в течение 1-2недель заняться выявлением неисправности - и будет порядок!!!
вообще-то машины такие все

Vishnujana

позавчора був на техстанції де я постійно проходжу ТО та ремонти, спитав про рейку керма, розказав цю історію.

мені відповіли що зламати зуб рейки не можливо просто, треба мати волячу силу, це по перше по друге скоріш шліци керма зірвуться ніж зуби рейки.

я заперечив, що але ж людина в лікарні.

мені розказали тоді можливі варіанти.
Я не зміг запам\'ятати бо не шарю в цьому зовсім, але я зрозумів що просто так зірватися зуби не могли, до цього вони повинні були обов\'язково дати про себе знати!!

І навіть коли воно щось вже заявляє про себе, то й ламається не прям зразу.

Так що висновок такий: рейка керма вийшла з ладу в наслідок тривалої експлуатації при прямому свідомому нехтуванні симптомів.

Моя баба казала, що за дурною головою і ногам лихо.

І це ми можемо бачити на практиці!
Так що машина не винувата, а навпаки! АВТОМОБІЛЬ ВРЯТУВАВ ВАМ ЖИТТЯ!

Володимир

То міг бути просто незатягнутий болт на валу руля в місці з\"єднання з шестернею, і в результаті люфту і несоосності деталей що крутяться (Щоби компенсувати несоосність на валу руля стоять сайлентблоки), ну а також крутіння баранки на стоячій машині могли просто стертися шліци на деталях, а вони там дуже дрібні, то це цільком реально, плюс не затягнуте клемове з\"єднання, то і стирати ну було практично що.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Коля

а медичний розтин рейки вже зробили??
щось десь стало зрозуміліше (це я питаю, що б не було пустих балачок та гадання на кофейній гущі, мов що трапилось..)??


Наш человек читает инструкцию только тогда, когда точно понял, что поломал.
п.с. я еще не маг, но учусь.

Vishnujana

№525

а Ви читайте тему, на 2-й сторінці автор пише, що з однієї сторони не було 4 зуба, з іншої 8, і по центру зуби були стерті.

Зуби стираються не за одну мить, там не фольга. Власник авто просто не придавав значення проходженню ТО1.

Алексей

Машинцi 6 рокiв а скрипiло 2 роки, я мiняв тiльки речаги й салiнблоки, а в рульову колонку нiс не сунув.
[h] \"Открылась новая группа славутоводов в контакте!!! присоединяемся http://vk.com/slavuta_club_info\"[/h]

Алексей

А ранiше на нiй асфальт шлiфував нормально, коли на роботi й дома доведуть.
[h] \"Открылась новая группа славутоводов в контакте!!! присоединяемся http://vk.com/slavuta_club_info\"[/h]