Пушинка). Вінниця

Автор Puch, 23 Лютого 2012, 21:31:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Puch

Вітаю усіх любителів вітчизняного автопрому.
До цього довго був спостерігачем і читачем форума)))
Моє активне пребування на форумі почнеться саме з бортовика ;)
Почну з передісторії)
Звісно це моя перша власна машина. Права отримав рік тому. Але через прикрий фанатизм мого батька щодо автомобілів, в мене цікавість до керування автомобілем відпала в 14 років)
Коли, взятий мною на прокат, батьків автомобіль якимсь надприродним чином в`їхав у дерево. Тато машину любив. Не те шо любив, він її обожнював. Тому він відбив мені зацікавленість автомобілями, разом із нирками *жарт* ще на два роки. Мої передполітні тренування керувати автомобілем поновились з 16 років. І пов\'язане це усе саме з моєю Славутою. Вона стала другим автомобілем, за кермо якого я сів, і першим, який запав мені в душу. Минулого року гроші на водійські курси були зібрані і в серпні 2011 права нарешті отримав)))
Про машину. ЗАЗ 110307-40, типу люксова, 2006 року випуску, але в експлуатації з березня 2007. Колір в сервійсній прописаний як «паннакота». Коштувала машина, з урахуванням кольору металік, антикором та захистом картера 29200 грн.
На жаль, свого польоту машина не дочекалась. Тато проїхав на Славці всього 1000 км, пройшовши перший сервіс машина стала в гараж. На довгі 4 роки. За 4 роки машинка пройшла ще 200 км *моїх навчань*.
Стояла машина в сухому гаражі, і як це не іронічно, але в гаражі з опаленням.
За цей час, звісно ж, здох акумулятор. Куплений новий, бош за 800 грн.
Як тільки отримав права – техпаспорт в зуби і БІГОМ в гараж. Так от з опалу проїхав майже 500 км за тиждень (по місту), і потім взявшись за голову зрозумів, шо я редіска.
Тому замінили масло в двигуні і в коробці (не знаю чи останнє було нелбхідно), замінили гальмівну та охолоджуючу рідину, та свічки. Моя біда в тому, що в самого досвіду роботи з автомобілем – великий і круглий нуль. Та і допомогти не було кому.
Один із «майстрів» проїхавшись за кермом моєї машинки покрив мене матом і сказав «торомозов нема». Замінили ГТЦ, який, *реально, бачив своїми очима*, після демонтажу тупо розколовся надвоє. Якщо знайду його в гаражі – сфотографую.
Після цієї операції, разом із прокачкою системи та оглядинами «майстром» колодок, я виїхав з ГСК, і тут чудо!....гальма стали брати одразу після натискання на педаль, а сама педаль стала жорсткішою та «ефективнішою». Але за браком досвіду і відвертою дурістю це було першою ознакою біди. З першого ж перехрестя я не рушив. Задні колеса заблокувались. Із розповідей тата про тиск в системі навмання вибрав шлях тимчасового вирішення пробеми. Зняв колесо,  злив трохи рідини, тиск у системі впав, до гаража доїхав. Бідою був невідрегульовний вихід штока. Зараз все нормально, але і гальма такі ж, як і були спочатку.
Зараз машина пройшла всього 7000км.
Що мною було за цей час зроблено: *заодно порахую свої вже витрати*))))
1)   Масло, свічки, рідини замінено – 300грн
2)   ГТЦ – 280 грн
3)   Тросіки в задніх дверях (матюкнувся б, але не можна) – 20грн
4)   Магінтола і простенькі колонки в штатні місця ззаду. – 800 грн
5)   Акумулятор – 850 грн
6)   Ще раз масло на 6000 – 120 грн
Ітого 2370 за 4 роки простою і 6000 км.
Щодо машини. Вона класна. Можете сказати, що я кажу так, бо керував тільки Славкою за життя. Але ні. За цей рік довелося поїздити на різних машинах, в тому числі 800 км проїхав на маминому рено кліо *успішно розбитому мамою вдрєбізгі*, і скажу, що наша нічим не гірша. Так, купа недоліків. Але ж вона своя. Тому і люба)))))
Так як сам називаюся пух)))то і машинка моя – пушинка))))
Фото вересня


Машина перша, досвіду ноль, тому надіюся на вашу допомогу)))))
Буду дуже вдячний якщо приймете)))

Степан

Добро пожаловать.С бортовичком.
0980755833...0636336587

Мазур Сергей

С бортовиком!!! наши ряды всё таки пополняются!!!

Евгений

З бортовиком!
280 грн за ГТЦ дофіга. Він заводський коштує 90 грн + максимум 70 робота з прокачкою = 160.

АнтохА

заводской 130 стоит новый, не путай человека.
просто прокачка рублей около 80, а с заменой ГТЦ прокачка усложняецо.
нормальна цена

Puch

Дуже дякую всім))))
Гтц на місцевому ринку з космічною назвою сатурн добрий дядька лоханув мене на 200 грн. 80 я віддав \"майстру\"
Антон усе правильно підмітив))))

Ще хочу запитати от що. На що мені ще звернути увагу після стількох років бєздєйствія механізму, і чи є смисл звертатись до налаштування \"мозгів\" на даному етапі.
Просто є одна біда, про яку забув написати раніше.
Одного разу я завів машину, а двигун не тримав холлстих обертів. Просто заводиться і одразу ж глохне. Десь з третьої спроби він таки завівся.
Ще. кілька разів було, після того як заводиш машину вона спочатку черезмірно довго тримає підвищені оберти, а потім, скидаючи їх починає \"захльобуватись\", потім знов нагазовує і вже не зупняється, таким чином оберти тупо тримаються в районі 2000. Глушиш, проходит кілька секунд - всьо знов нормально. Ще після переведення з передачі на нейтраль затримує оберти...кароче лажа з хх.
Чи допоможе налаштування електроніки, і якшо знаєте, а думаю знаєте, то скільки це по грошам вийде?

YUKON

Поздравляю с бортовичком! Приятная машинка и твои отзывы о ней! А что если тебя самого припахать сменить ГТЦ и еще при этом сам прокачаешь тормозную систему?!Согласен?

Puch

Ні, щодо грошей, які віддав майстру мені не шкода.
Просто конфлікт у нас виник через те, що я коли приїхав в гараж після того як заблокувало колеса, дядя розказав мені який я водій, і, керуючись тим, що він був впевнений шо я покатався на ручніку назвав мене дибілом. Згодом проїхався сам, і зрозумів що щось таки не так.
Біда була в тому, що там зазор виходу штока має бути 1-1,5 мм, здається. Після регулювань він залишив значно більше, хоч при цьому тиск у системі, я так розумію, збільшувався менш стрімко. Але через десяток нажать на педаль гальм все одно була та сама історія.
В результаті, разом із сусідом ми таки власноруч його відрегулювали.
Тому я так негативно і відгукаюся про \"майстра\", бо я думаю, шо вже як взяв гроші, то хоч зроби толком

crank555


Сергей

Puch Вітаю земляка   :)  З бортовиком!!!
Мой стиль вождения,зависит от
количества бензина в баке.

Nemetsss

С бортовиком, машина красивая.
С холостыми возможно нужно заменить РХХ (регулятор холостого хода)

Сергей

Цитата: PuchОдного разу я завів машину, а двигун не тримав холлстих обертів. Просто заводиться і одразу ж глохне. Десь з третьої спроби він таки завівся.
Ще. кілька разів було, після того як заводиш машину вона спочатку черезмірно довго тримає підвищені оберти, а потім, скидаючи їх починає \"захльобуватись\", потім знов нагазовує і вже не зупняється, таким чином оберти тупо тримаються в районі 2000. Глушиш, проходит кілька секунд - всьо знов нормально. Ще після переведення з передачі на нейтраль затримує оберти...кароче лажа з хх.
Чи допоможе налаштування електроніки, і якшо знаєте, а думаю знаєте, то скільки це по грошам вийде?
Я б на твому місці ,,прошився,, але в тебе  зараз замалий пробіг   :)  ,якщо цікавить знаю непоганого спеца   *YES*
Мой стиль вождения,зависит от
количества бензина в баке.

Puch

Дякую)))
2 Nemetsss. про рхх чув, і навіть розмовляв з механіком з укравто, він казав, що якщо виходить з ладу регулятор, то ці симптоми не проходили б при повторному запускові двигуна. Але і сказав, що навіть якшо і можна перепрошити,  то він не знає хто це у нас в місті може зробити. Хоч і хлопець теж не дуже щирий, бо завжди тільки затягує на сервіс)))))Тому його доводам не дуже вірив, але про рхх може і правду казав. Бо там на ньому є якась голка, яка могла б відійти, зменшуючи (збільшуючи) надходження повітря.
2 rojok.sv.  Дуже і цікавить. То я якраз про це і подумував. Десь на весну полюбому цим займусь))))

Max 55

С бортовиком!
Если мастер покрывает матом, надо его послать и уехать восвояси

Максим

Поздравляю!!!!  Удачи и чтоб не ломалась. У меня вроде такой же цвет.  Посмотри бортовик \"Принимайте новичка 1.2l\"  Вроде на твой похож.
Империя жива, пока жив ее последний солдат.