Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

LonelyWolf

Да нормальная,в принципе цена, если состояние соответствует.

Евгений

Взял Таврию такого же года, стандарт, с пробегом 18000 в идеальном состоянии за 26000.

Евгений

Уже второй день выскакивает ошибка \"Высокий уровень сигнала Л.зонда 1\" появляется когда на улице дождь и много луж!
с чем может быть проблема,либо коротит где-то  из за влаги,или лямбда глючит от влаги??
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

vovaviola

Лучшая проверка Датчика кислорода на работоспособность, это когда ЭБУ не выдает ошибок и ржавая выхлопная!!! Поправть если я не прав...

Володимир

Цитата: vovaviolaЛучшая проверка Датчика кислорода на работоспособность, это когда ЭБУ не выдает ошибок и ржавая выхлопная!!! Поправть если я не прав...
Я тут діагностував один ланос 1.4, то мікас помилок не видавав, але напруга на ДК була 0,06в, ну і підвищений розхід. Вихлопна була чиста так як каталізатор все допалював.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

А яка в ідеалі має бути напруга на ДК 00,1-0,9В?

Max 55


Володимир

Цитата: РомеоА яка в ідеалі має бути напруга на ДК 00,1-0,9В?
Картинка взята звідси http://www.chipsoft.ru/forums/viewtopic.php?t=14&postdays=0&postorder=asc&start=105
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Евгений

вчора поставив карбовий резонатор виробництва БолСат на інжеву славуту. Лямба раніше була вкручена в карбову вставку. Тепер не знаю куди варити гайку. Відстань між кріпленням яблука і банкою резонатора  сантиметра три, но збоку її не привариш бо болта не закрутиш,  а знизу лямбу тоже не поставиш. В штани тоже варити не хочу бо вони вже подгулявші. Щас лямба просто прикріплена до кузова, побачим як це вплине на розхід. І ще питання, якщо відключати лямбу програмно це потрібно робити перепрошивку?

Володимир

Цитата: beer88вчора поставив карбовий резонатор виробництва БолСат на інжеву славуту. Лямба раніше була вкручена в карбову вставку. Тепер не знаю куди варити гайку. Відстань між кріпленням яблука і банкою резонатора  сантиметра три, но збоку її не привариш бо болта не закрутиш,  а знизу лямбу тоже не поставиш. В штани тоже варити не хочу бо вони вже подгулявші. Щас лямба просто прикріплена до кузова, побачим як це вплине на розхід. І ще питання, якщо відключати лямбу програмно це потрібно робити перепрошивку?
Потрібно програмно відключати. А вварити гайку з боку не проблема, і з болтами також, так як  спочатку закручуються болти а потім ДК. Зі стророни лямбди повинна бути шляпка болта, а не гайки з пружиною.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Если лямбда будет в воздухе то расход будет в 1,5...2 раза больше!
Лучше бы, пока не поставил, хоть от разъёма отключил  *PARDON*

Евгений

третій день ізджу з лямбою в повітрі, тільки сьогодні вискочив чек. Сам погас. Ошибку скинув. Розхід літра на 2 підскочив, не більше)))))  Машина тупить на низьких оборотах, на високих нормально. ( я так розумію лямба відключається)  Max 55 вибачте за тупе запитання, в якомі місці лямба отключається от розема?

Володимир

Цитата: beer88третій день ізджу з лямбою в повітрі, тільки сьогодні вискочив чек. Сам погас. Ошибку скинув. Розхід літра на 2 підскочив, не більше)))))
В прошивці заложено що від основних графіків паливоподача може бути збільшена максимум на 25%.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Евгений

Володимир, а Ви не вкурсі де лямба з розєма  достається????

Володимир

Цитата: beer88Володимир, а Ви не вкурсі де лямба з розєма  достається????
Відкрий капот, якщо мені не зраджує пам\"ять то іде окремий жгут проводів на датчик колінвалі, датчик швидкості та датчик кислороду, він ще прив\"язаний до металічної планки на вакумному підсилювачі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion