Карбюратор ремонт, обслуживание.

Автор Евгений, 18 Січня 2010, 00:23:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юра

Цитата: виталий22Игорь3 ни чего там не цепляет все там работает,просто не держит прокладка нужно поставить новую и правильно скрутить карб
100%

Юра

Остався в мене ще один маленькийй трабл..,При резком нажатії педалі газа іде ніби провал,тоді удар,тіпа стук і розгон(но не завжди)Це бува коли напр.Їдеш на 4 передач 50 км і резко педаль в пол,тоді тупить удар,аж смика і розгон.Но коли плавно розганяєшся,або 4 їдиш 70 і резко нажать ,то нічого нема.В кого які мислі???

Алексей

Мне помогла замена электро-клапана холостого хода, главное его правильно затянуть, с раза 5-го наверное только смог найти момент при вкручивании, чтобы провалы исчезли.

Юра

Я думаю,в проблема в роспилювачі ускорітельного насоса,я переніс обидва слоника, раніше.в першу камеру,і настроїв так шоб било точно в щілину,а зара заглянув а воно ссить на заслонку,напевно попала грязь і тим самим збило напрямок струї,нада буде почистить...

Алексей

Я носик тоже загнул в первую камеру, настроил обе струйки прямо в щель, но от провалов это не спасло, лишь немного лучше стало, а после замены клапана провалы исчезли. Не знаю, как это связано, но мне это помогло.

Юра

Клапан в мене робочий,та й він тільки діє на хх,незнаю як це з провалами звязано....А може пізне зажиганіє???

Андрій

У меня поначалу были провалы. Я добавил зажигание в +, провалы исчезли. А когда перенес слоники в первую камеру - если умерено нажимать на газ то машина с места берет чудестно, я доволен. А если прям резко в пол то конечно начнет захлебыватся. Зажигание вначале мне делали по страбоскопу. Мне оно не нравилось, с другом подключили приборчик к комутатору выставляли по меткам, вышло немного плюсовее. А потом я без приборов, без ничего на слух на холостом прибавил еще к +, и двигатель лучше, и нет никаких провалов.


[img]http://s

vitaliy

Цитата: yraКлапан в мене робочий,та й він тільки діє на хх,незнаю як це з провалами звязано....А може пізне зажиганіє???
подсос воздуха через клапан может проходить, попробуй поджать , только не рукой а ключом


Чудес на cве

Vishnujana

Цитата: yraОстався в мене ще один маленькийй трабл..,При резком нажатії педалі газа іде ніби провал,тоді удар,тіпа стук і розгон(но не завжди)Це бува коли напр.Їдеш на 4 передач 50 км і резко педаль в пол,тоді тупить удар,аж смика і розгон.Но коли плавно розганяєшся,або 4 їдиш 70 і резко нажать ,то нічого нема.В кого які мислі???
у Вашому карбюраторі не вірно загнутий носик прискорювального насосу, тому і йде провал на пару секунд, в цей час бензин стікає по дифузору в колектор, а потім починається розгін.
1)тому треба купити новий носик прискорювального насосу і правильно його загнути, аби струмені пального бризкали прямо в колектор.
також можна піти іншими шляхами:
2)замінити кулачок прискорювального насосу, 3)поставити другі повітряні жиклери, попсувати собі нерви, а потім повернутися до пункту 1)

Юра

Цитата: vitaliy-reklama
Цитата: yraКлапан в мене робочий,та й він тільки діє на хх,незнаю як це з провалами звязано....А може пізне зажиганіє???
подсос воздуха через клапан может проходить, попробуй поджать , только не рукой а ключом
Я закручую таким способом,але без ключа-вкручую клапан трошки і знімаю з нього клему,потом завожу мотор і начінаю рукою потрошку закручувать до того моменту коли мотор не заглохне,потом одіваю клему,знов завожу ,робить,зняв-заглох(вроді це така правильна регуліровка),но ключом ніколи не кручу...Пробував дальше зажимать,коли клема на клапані приєднана(так раді експеремента)То мотор давиться(падають обороти)і глохне,тому роблю по першому способі,але чому так виходить...
А нащод провалу то думаю 100% це слоники...

vitaliy

Цитата: yra
Цитата: vitaliy-reklama
Цитата: yraКлапан в мене робочий,та й він тільки діє на хх,незнаю як це з провалами звязано....А може пізне зажиганіє???
подсос воздуха через клапан может проходить, попробуй поджать , только не рукой а ключом
Я закручую таким способом,але без ключа-вкручую клапан трошки і знімаю з нього клему,потом завожу мотор і начінаю рукою потрошку закручувать до того моменту коли мотор не заглохне,потом одіваю клему,знов завожу ,робить,зняв-заглох(вроді це така правильна регуліровка),но ключом ніколи не кручу...Пробував дальше зажимать,коли клема на клапані приєднана(так раді експеремента)То мотор давиться(падають обороти)і глохне,тому роблю по першому способі,але чому так виходить...
А нащод провалу то думаю 100% це слоники...
может и слоник, смотри чтоб бенз попадал между стенками, я регулировал при снятом карбе, залил немного бенза , нажимал и смотрел куда струйка идет, ПРОБУЙ.


Чудес на cве

Number One

Цитата: yra
Цитата: vitaliy-reklama
Цитата: yraКлапан в мене робочий,та й він тільки діє на хх,незнаю як це з провалами звязано....А може пізне зажиганіє???
подсос воздуха через клапан может проходить, попробуй поджать , только не рукой а ключом
Я закручую таким способом,але без ключа-вкручую клапан трошки і знімаю з нього клему,потом завожу мотор і начінаю рукою потрошку закручувать до того моменту коли мотор не заглохне,потом одіваю клему,знов завожу ,робить,зняв-заглох(вроді це така правильна регуліровка),но ключом ніколи не кручу...Пробував дальше зажимать,коли клема на клапані приєднана(так раді експеремента)То мотор давиться(падають обороти)і глохне,тому роблю по першому способі,але чому так виходить...
А нащод провалу то думаю 100% це слоники...
Правильна регуліровка - це закрутити рукою, скільки зможеш, а потім ще на чверть оберта підтягнути ключем, або другий варіант, змастити кільце маслом і закрутити до упору.
А в тебе, мені здається, все ж недотягнутий клапан.
Чому, якщо бензин повинен проходити тільки через клапан, при повному закручуванні клапану мотор ковбасить?
Так не повинно бути!

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Юра

Цитата: Number One
Цитата: yra
Цитата: vitaliy-reklamaподсос воздуха через клапан может проходить, попробуй поджать , только не рукой а ключом
Я закручую таким способом,але без ключа-вкручую клапан трошки і знімаю з нього клему,потом завожу мотор і начінаю рукою потрошку закручувать до того моменту коли мотор не заглохне,потом одіваю клему,знов завожу ,робить,зняв-заглох(вроді це така правильна регуліровка),но ключом ніколи не кручу...Пробував дальше зажимать,коли клема на клапані приєднана(так раді експеремента)То мотор давиться(падають обороти)і глохне,тому роблю по першому способі,але чому так виходить...
А нащод провалу то думаю 100% це слоники...
Правильна регуліровка - це закрутити рукою, скільки зможеш, а потім ще на чверть оберта підтягнути ключем, або другий варіант, змастити кільце маслом і закрутити до упору.
А в тебе, мені здається, все ж недотягнутий клапан.
Чому, якщо бензин повинен проходити тільки через клапан, при повному закручуванні клапану мотор ковбасить?
Так не повинно бути!
Сьогодні раді експеримента ще раз попробував закручувати клапан,клема знята закручую потихеньку рукою пока мотор не заглохне,заглох одіваю клему і знову завожу,все робить...але якщо дальше піджимати клапан рукою(не ключим),то зразу задавлюється,падають обороти...Чому так виходить...Воно вроді мені і нічого й не мішає,ХХ гуд,робота гуд,але все ж....Получається що в якісь  мірі клапаном в мене можна регулырувать хх,тоїсть,закр быльше обороти падають,викр. зростають.....Може потрібно закр.рукою потім піджать ключом??Але тоді мотор заглохне вопше,і після цього повністю сначала виставить хх гвинтами качества і колічества??

Vishnujana

yra
таке трапляється, бо електро клапан холостого хода (ЕКХХ) не справний.
там є всередині голка, яку часто карбюраторщики загинають і ЕКХХ вже не дає економії, але так легше карбюратор накрутити.


якщо Ви зняли клему з ЕКХХ, то машина повинна заглохнути!
купіть новий, він коштує 10грн/шт

Number One

yra, клапан ХХ на те й клапан, щоб паливо проходило тільки через нього! Якщо він відкручений, то він не перекриває повністю канал ХХ, тобто, він не працює, як належне. Змініть клапан! Якщо так і далі, копайте карбюратор. Може, якість на ХХ невірно виставлена? То так і буде.
Відрегулюйте карба наново, як треба, а потім можна про щось говорити. Трохи добавте якістю.
VladimirNN, клапан ХХ не справний, замініть його!

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!