Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

В мене без ДК економія відносна получається при Жоб=140, і машина як не дивно тягне краще ніж при Жоб=170, тільки на обертах менше 2000 інколи бувають трохи ривки в переході з ХХ до робочого ходу. Але на трасі такої економії як з ДК немає, зараз щодня катаюсь по одному маршруту, минулого літа з ДК на ньому в мене був розхід 4,8л/100, зараз як не стараюсь економити, менше цифри 5,0л/100 на БК поки що не бачу, хочу знову включати ДК.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Моя думка така: Поки ДК працює, то нехай стоїть і виконує свою роботу а коли вже ДК вийде з ладу, враховуючи його велику ціну в прошивці як варіант можно його відключити...

Max 55

Цитата: ВолодимирВ мене без ДК економія відносна получається при Жоб=140, і машина як не дивно тягне краще ніж при Жоб=170
на второй дерготня только да и не с экономишь ты на 140, так как на больших дросселях будешь кататься

Володимир

Цитата: Max 55
Цитата: ВолодимирВ мене без ДК економія відносна получається при Жоб=140, і машина як не дивно тягне краще ніж при Жоб=170
на второй дерготня только да и не с экономишь ты на 140, так как на больших дросселях будешь кататься
В мене чогось навпаки, на 140 тягне краще, тай по БК бачу що дросель менше тисну, навіть нога відчуває що менше, так я починє боліти від напрягу тримати її при мінімальному нажиманні на газ. Незнаю, чи то що я їзджу на 92му бензині, чи мікас 10,3+ по іншому працює ніж 10,3

Доречі, сіпається вже менше, майже не замітно, видно мікас адаптовується до менших паливоподач.

Сьогодн по БК впав розхід до 4.9 л/100, можливо до кінця тижня витягну 4.8 л/100.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Володимир, то ти так і їздиш без ДК?

Володимир

Цитата: РомеоВолодимир, то ти так і їздиш без ДК?
Поки що їзджу, підняв кути запалювання та зменшив Жоб до 140 і з перевагою їзди по трасі в економ режимі виходить 4.8л/100. Буває що є легкі ривки на малих обертах в перехідних режимах коли температура двигуна доходить до 95, але в загальному нормально, поки що вирішив на око більше параметри не ставити, працюю в напрямку реалізації програми онлайн настройки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Ок, давай, чекаю результату твоїх експерементів ))

Max 55

Цитата: Володимирпрацюю в напрямку реалізації програми онлайн настройки.
вот это будет круто!  *THUMBSUP*

anp

Здравствуйте.
Таврия М10.3. Заменил стоковый ДК на российский ДК 889 - в старом была ошибка по подогревателю.
После замены в дождливую погоду была ошибка  - замыкание поводов ДК. Обнаружил в ДК воду. Просушил, удалил заводскую прокладку, загерметизировал всё герметиком. Ошибки прекратились. Через 1-2 месяца заметил почернение выхлопной трубы. Проверил Т-монитором - напряжение на ДК близкое к нулю. Сам ДК в чёрном нагаре. Неужели воздух должен заходить и со стороны контактов ДК? На стоковом там всё опрессовано и отверстий не видно. К тому же при негерметичности обязательно внутри ДК будет вода. Что мне покупать правильный ДК? Какой? (отключить ДК не предлагать). Посоветуйте. Спасибо.

Володимир

Цитата: anpЗдравствуйте.
Таврия М10.3. Заменил стоковый ДК на российский ДК 889 - в старом была ошибка по подогревателю.
После замены в дождливую погоду была ошибка  - замыкание поводов ДК. Обнаружил в ДК воду. Просушил, удалил заводскую прокладку, загерметизировал всё герметиком. Ошибки прекратились. Через 1-2 месяца заметил почернение выхлопной трубы. Проверил Т-монитором - напряжение на ДК близкое к нулю. Сам ДК в чёрном нагаре. Неужели воздух должен заходить и со стороны контактов ДК? На стоковом там всё опрессовано и отверстий не видно. К тому же при негерметичности обязательно внутри ДК будет вода. Что мне покупать правильный ДК? Какой? (отключить ДК не предлагать). Посоветуйте. Спасибо.
Має заходити повітря, так як принцип дії такий, що чим більша різниця наявності кисню з обох сторін, тим більша напруга на виході.

Попробуй засунути голку від шприца, в те місце де загерметизував.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Евгений

У меня тоже  ДК 889 долго не работал,как дождь как и ошибки,дерготня,деньги на ветер!Либо же купить заводской около 400грн,но не подделку,ато есть подделки,ли бо же прошить без лямбды,тоже не плохо!(я даже рекомендую 8)
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

Кар Аббас

Купив в магазині Бош, корпус з круглими отворами, в оригінальному 3 щілини. 20тищ політ нормальний.
520грн
Хоч я жию на чужині, хоч і нелегко мені,
Знаю що там, мій рідний край...
Серце тужій, тужій, хоч сам не бачив я -
Люблю тебе, Земле Моя! (C)\"Рушничок\" Canada

Skiper

Цитата: КАРАБАСКупив в магазині Бош, корпус з круглими отворами, в оригінальному 3 щілини. 20тищ політ нормальний.
520грн
Переделовали ли концы при подключении?
Номер по БОШу подскажите.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Кар Аббас

Цитата: Skiper
Цитата: КАРАБАСКупив в магазині Бош, корпус з круглими отворами, в оригінальному 3 щілини. 20тищ політ нормальний.
520грн
Переделовали ли концы при подключении?
Номер по БОШу подскажите.
Став як рідний. Коробку як знайду відпишусь, мені по каталогу його знайшли.
Він мене звабив тим що \"провітрюється\" щілини в рідному швидко забиваються \"якісним\" бензином.
Хоч я жию на чужині, хоч і нелегко мені,
Знаю що там, мій рідний край...
Серце тужій, тужій, хоч сам не бачив я -
Люблю тебе, Земле Моя! (C)\"Рушничок\" Canada

anp

Убрал герметик - ДК заработал. Сейчас загерметизировал по-другому только в месте прохождения проводов. Воздух таки должен попадать в любой ДК. Подача воздуха в ДК889 происходит через щели между корпусом и наконечником со стороны проводов. В некоторых Бошах (без отверстий) воздух в датчик попадает через питающие провода, поэтому ни в коем случае нельзя герметизировать соединения проводов при замене разъема. Спасибо всем, и отдельное спасибо Владимиру за ответы.