Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

A4_

Цитата: ВолодимирПоміняв я сьогодні манжети, так як одну трубку не зміг відкрутити, хромванадіумний ключ просто гнувся і штуцер в ньому прокручувався, то вирішив перебрати не від\"єднуючи ГТЦ від трубок. Вскриття показало що манжети ті що на поршнях в хорошому стані, без механічних пошкоджень, а от та що по середині між поршнями має поперечні риски, видно на заводі збирали ГТЦ на сухо і поцарапали. Після прокачки тормозів педаль тверда вже на початку ходу, якість тормозів покаже дорога.

Ціна питання, 16 грн манжети, і 2 години роботи.


   Может смазывать резьбовые соединения чем-то, чтоб не закисали в будущем? Графиткой или медной пастой какой?

  Почитал как откручивают такие гайки -
\"Когда часто ремонтировал делал смесь из уксусной эссенции или кислоты(где концентрация выше) керосина и масла для замков. Ее в тюбик от галазолина или в масленку с подачей - вещь. Керосин с кислотой один к одному и масла немного.\"

   Еще греют маленькой газовой горелкой, типа турбозажигалки. Сам в прошлом году так и не открутил, ключи разгибались те что специальные. От ВД-шки толку ноль. Кажуть что лучше уж жидкий ключ. Еще вопрос - как разбирали задний тормозной цилиндр чтоб не повредить ничего? Хочется посмотреть манжеты и пересчупать там все. Два раза меняли один и тот же, один тек, второй подклинивает, достало...

Володимир

Цитата: 6980148У мене теж так було. Можливо потрапила чавунна стружка і пісочок на заводі.  Якщо є волоски резини з н-подібної (може куснуло),
Всі резинки внормі окрім середньої, вона по всьому діаметру чого в зашліфованих задирах, таке враження що ставили її поцарапану, а потім з часом задири зашліфувались. Стружки в середині також не було. Коли взяв машину з салону, то якщо повільно від самого початку руху педалі нажимав на педаль тормозу, педаль опускалась, а тормоза не спрацьовували. Потім за деякий час притерлось і вже так не падала.
Цитата: 6980148краще заміни знов.
Та тільки но вчора поміняв, навіть ще ніразу не виїзджав, що знов міняти?
Цитата: A4_Может смазывать резьбовые соединения чем-то, чтоб не закисали в будущем? Графиткой или медной пастой какой?
Вони не закисли, самі штущера луджені, то з заводу так класно затагнули.

А щодо змазки, то думав різьбу змазати перед встановленням мовілем, але так як не відкрутились, то мусить бути так. Можливо потім зверху акуратно помазаю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я про н-подібну (поз.9 на фото), низького тису, через яку буде текти біля вакумного. Якщо нормально прокачав, то, будуть невеликі утєчки внутрішні, нічого страшного, вони залишаться у системі. ГТЦ знімав порністю, дзеркало циліндру в нормі? Чи пальцями мацав? Це важливо. Самопритірка можлива з часом, так як ГТЦ із сірого чавуну СЧ-30, гострі кромки на цьому матеріалі довго не тримаються.


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Я про н-подібну (поз.9 на фото), низького тису, через яку буде текти біля вакумного.
Я зрозумів про що йде мова.
Цитата: 6980148Якщо нормально прокачав, то, будуть невеликі утєчки внутрішні, нічого страшного, вони залишаться у системі. ГТЦ знімав порністю, дзеркало циліндру в нормі?
Писав же вище, що не знімав бо не зміг відкрутити трубки.
Цитата: 6980148Чи пальцями мацав? Це важливо. Самопритірка можлива з часом, так як ГТЦ із сірого чавуну СЧ-30, гострі кромки на цьому матеріалі довго не тримаються.
Все з допомогою фонарика передивився і перемацав, середня манжета в такому місці що там взагалі нема за що зачіпати, так як її робоча зона немає ніяких отворів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я теж не зміз рожковим відкрутити. Користувався обхватним ключиком з фиксацією болтиком для тормозних металевих шлангочок.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Появився у нас сухий асфальт, то тільки що пробував роботу тормозів після заміни манжет у ГТЦ. Задні колеса не блокуються як і раніше, праве переднє почало блокуватись але трохи з запізненням, видно не притерлись добре колодки, так як при затягуванні ручного тормоза на асфальті, блокується тільки праве колесо, ліве блокується тільки на ділянках де попадає грязюка, тобто контур ліве переднє, праве заднє не притерлись.

Буду перезуватись на літо, то гляну колодки, якщо дуже сильна різниця між правими і лівими, то напевне поміняю всі колодки, як не як, більше 25 тисяч тормоза з поганою роботою одного контура, задні в принципі не так важливо, а передні зі скосами, то буде різниця в площі колодок.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Різнохват задніх від ручного тормозу може бути причиною ККД симентичного тросу. Я коли заміним і перемазав його в середині ситуація змінилась, зимою на слизоті користуюсь, хватають обидва, але це лотерея.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Різнохват задніх від ручного тормозу може бути причиною ККД симентичного тросу. Я коли заміним і перемазав його в середині ситуація змінилась, зимою на слизоті користуюсь, хватають обидва, але це лотерея.
Ну так факт в тому, що гірше працює тільки те колесо, на якому працював погано контур, можливо там і ржавчина не дорбре витерлась що утворюється при простої машани. В мене машина два тижні не виїздила, то зразу коли нажимав на тормоз шарудіння передніх тормозів було чути в салоні, потім протерлись і перестали шарудіти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Для Володимир.

А як ручний тормоз тримає?
До речі, я пару раз проколовся при зміні задніх колодок, (чи просто зніманні, не пам.ятаю) на неправильне встановлення язичків колодок верхніх в пази тормозних поршеньків, проїхав 1000 по місту, відчуваю, не так ручний гальмує. Вскрив, полоска витерлась, бо перекос получився, і колодка вилізла на 3мм за барабан на вітер. Та ще й пильник закусило і несиметричне витирання колодки, брала не всім периметром, зверху остаток 1мм колодки, знизу 4мм. Замінив нові, перепровірив, натяг барабан, зняв, зібрав, зняв, зібрав, все нормально, проїхався, потер з горки ручником, розібрав - о чудо, нові при правильній установці труться всім периметром. І таке у багатьох трапляється, навіть після СТО. Будьте уважні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алексей

Мне кажется, что они не могут работать всей площадью в силу своей конструкции. Торм.цилиндр сверху, вот и работает в основном верхняя часть колодок.

Володимир

Цитата: 6980148Для Володимир.

А як ручний тормоз тримає?
До речі, я пару раз проколовся при зміні задніх колодок, (чи просто зніманні, не пам.ятаю) на неправильне встановлення язичків колодок верхніх в пази тормозних поршеньків, проїхав 1000 по місту, відчуваю, не так ручний гальмує. Вскрив, полоска витерлась, бо перекос получився, і колодка вилізла на 3мм за барабан на вітер. Та ще й пильник закусило і несиметричне витирання колодки, брала не всім периметром, зверху остаток 1мм колодки, знизу 4мм. Замінив нові, перепровірив, натяг барабан, зняв, зібрав, зняв, зібрав, все нормально, проїхався, потер з горки ручником, розібрав - о чудо, нові при правильній установці труться всім периметром. І таке у багатьох трапляється, навіть після СТО. Будьте уважні.
Я від початку покупки авто барабани ще не знімав, хід ричага ручника в мене три щолчка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

A4_

Сдается мне что заводские колодки задние лучше тормозят, чем томексы. Те что красного цвета. Да и серого  - ничего.

Володимир

Тільки що міняв резину на літню, то заодно і глянув до тормозів. Як я і думав, колодки контуру що не добре працював не притерті, поверхня заднього барабану ржава, передній диск також 1.5 см від зовнішнього діаметру ржавий.

Замітної різниці в зносі колодок різних контурів немає, тому вирішив не заважати машині працювати і  залишив все як є.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: _(LAP)_Мне кажется, что они не могут работать всей площадью в силу своей конструкции. Торм.цилиндр сверху, вот и работает в основном верхняя часть колодок.

Там они вроде самоцентрируются, есть свобода вверх и вниз.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Мои соображения.
Диаметр заднего тормозного барабана 180мм, радиус колодки новой тормозной R89,8мм (диаметр 179,6мм). Как видно почти контурно совпадают.

Т.е. по прорисовке видно, что износ теоретически должен быть по середине (утонение накладки), а в итоге получается у многих с верху. Если посмотреть на конструкцию механизма, то видно, что раздвижение происходит с верху  котодок с опорой на нижний кулачк. Но конструкторы здесь поработали замечательно. Нижний опорный кулачёк со скошенной опорой (и соответственно на корпусах колодок в месте опоры) и торец поршеньков со срезом , т.е верхняя опора шире на пару мм. от опоры колодок. Значит центрация при раздвижении обязана быть, если трение в местах опоры допустимое. Т.е. еффективность торможения и износ зависит от правильности установки и работоспособности механизма (надо промазать попры слегка, хотя засруться тормозной пылью). Износ в верхнечй части будет немного больше из-за начального трения.



Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.