Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Цитата: romuald від 26 Листопада 2021, 19:03:38Я один до 3- мм докатав (несправність супорта була) при цьому колодки майже до нуля...і нічого нікуди не вискочило і не приклинило...
Богу дякувати, що не було ДТП. А то би перевірили справність та відповідність техрегламентам.

Wildchild

Не хотів створювати нову тему. Проблема. Після стоянки сідаю їду кудись недалечко, по приїзду праве передне потріскує від перегріву. Роблю справи, машина стоїть, сідаю їхать далі і вже проблеми немає, попускає колодки і ок. Звісно підклинює супорт, але чого така закономврність? За ніч закиса, потім від тепла розкисає?

fletron

Цитата: Wildchild від 21 Березня 2023, 20:33:33по приїзду праве передне потріскує від перегріву
Больше похоже на то что у тебя шруз хрипит.

Wildchild

Цитата: fletron від 21 Березня 2023, 21:29:11
Цитата: Wildchild від 21 Березня 2023, 20:33:33по приїзду праве передне потріскує від перегріву
Больше похоже на то что у тебя шруз хрипит.
Фланець розкалений на дотик

fletron

Цитата: Wildchild від 21 Березня 2023, 22:29:51Фланець розкалений на дотик
Тормозной цилиндр может закусует назад не отходит и колодки трут по диску  и тепло с тормозного диска нагревает фланец.
Ступичный подшипник врятли так нагреет. 

Володимир

Цитата: Wildchild від 21 Березня 2023, 22:29:51
Цитата: fletron від 21 Березня 2023, 21:29:11
Цитата: Wildchild від 21 Березня 2023, 20:33:33по приїзду праве передне потріскує від перегріву
Больше похоже на то что у тебя шруз хрипит.
Фланець розкалений на дотик
Або відсутній зазор в ГТЦ, або пора чистити окиси супорті. Хоча може і колодка десь клинити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

На всяк випадок, якщо хтось забув  :lol: , у Славуті тормозна по діагоналі - праве передне&ліве задне . Тоб то якщо несправність ГТЦ то  мабуть буде на обидва по діагоналі. Якщо тільки праве передне то скоріш щось по місцю, = супорт і направляючі, можливо резинові чехли направляючих, або поршень супорта.  Наскільки я роздивився  саме оті резинові чехли і відштовхують передні колодки на той мУліметр від дисків. Бо поршень може двигати тільки вперед, потім він то сам повертається, але ж він нічим не з"еднаний з колодками і не може потягти їх "обратно". Казці про те що повітря відводить колодки не вірю -це не головки вінчестера - HDD , .
До речі, після того як прошаманив передні фланці і все іншке в мене вібрації здвинулись вище. Раніш при 95-100 починали, тепер до 105- 110 практично немає. (тьху-тьху...)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 22 Березня 2023, 21:31:22Наскільки я роздивився  саме оті резинові чехли і відштовхують передні колодки на той мУліметр від дисків.
Помиляєшся. В корпусі супорта канавки в які вставляються резинові кільця з зовнішнього боку мають не прямий а тупий кут, в результаті поршень виходить з супорта на долю міліметра без ковзання по резині, і коли тиск в супорті пропадає, резинові кільця втягують поршень в середину. З часом канавки ззовні закисають і колеса починають підторможувати, після очищення все працює як треба.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сергей

Цитата: vladishtm від 22 Березня 2023, 21:31:22До речі, після того як прошаманив передні фланці і все іншке в мене вібрації здвинулись вище. Раніш при 95-100 починали, тепер до 105- 110 практично немає. (тьху-тьху...)
Може я чогось не розумію, але при чому тут флаці? При дисбалансі дисків буває вібрація, а з якого боку тут фланці? В мене, наприклад, була вібрація після 80 км/г, але після відвідування шиномонтажу і при 110-120 ( більше не розганяюсь) нема ні якої вібрацвї. Правда на заводській ВС-11 балансіровка, майже, була до дупи, бо вони якісь квадратні.Хочь балансіруй, хочь міняй містами-всеодно трясе. А на іншій нормальній гумі балансіровка дає позитивний результат.

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

romuald

Я теж недавно, коли міняв колодки, чистив фланці та прибрав ржу на гальмівних дисках. І да...вібрації були в районі сотні, а тепер злегка відчутні на 120-ти. Так що фланці причому...

Володимир

Цитата: romuald від 23 Березня 2023, 17:55:17Я теж недавно, коли міняв колодки, чистив фланці та прибрав ржу на гальмівних дисках. І да...вібрації були в районі сотні, а тепер злегка відчутні на 120-ти. Так що фланці причому...
Ну там перед затягуванням болтів М8 ще потрібно відцентрувати диски відносно фланця.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion