Большой расход топлива

Автор kiksak, 13 Жовтня 2010, 19:26:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Николай

Подскажите пожалуйста где в Донецке ставят качественно прошивку.А то расход большой, 10л. Спасибо за ответ.

ВКБ

Розхід великий на ХХ -  740 об/хв=0,75л/г, 940об/хв = 1л/г. Дк =1. Подача хх-62, робоча-162 (Дк=1,1) Може ДК вмер. А бензин спировий А-95 АНП по 9,25грн. Це нормально?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Розхід великий на ХХ -  740 об/хв=0,75л/г, 940об/хв = 1л/г. Дк =1. Подача хх-62, робоча-162 (Дк=1,1) Може ДК вмер. А бензин спировий А-95 АНП по 9,25грн. Це нормально?
Чим міряєш розхід? ДК до регулювання паливоподачі на ХХ відношення не має ніякого.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

По БК (миттєвий), більше поміряти нічим, ДВС гарячий. При русі нормально. По темі АКБ як раз крутив оберти, міряв токи і звернув увагу при 940об. Бачу по чері кимо 1,3, у нього на 950хх 0,7л/г при гарячому ДВС. У мене забагато наче. ДВС в нормі по компресії і по моменту провороту від руки, тозмозіння ДВС і т.д. Але ДК у мене у з.єднанні замазаний єпокситкою і перемотаний ізолентою. По БК він працює.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Покази розходу по 5-ти спаленим бакам і продуктивністю в 128г\\хв. співпадає, думаю можно вірити,  формула наче правдива в БК.

Який у кого розхід на ХХ з урахуванням обертів?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Тоді у меня нормально. Чого у іномарок по іншому, мабуть ДВС, чтупінь зтискування і т.і.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Max 55

Цитата: mexanik62Скорее всего это вариант прошивки. Вот на моей (расход1,1) примерно через минуту после пуска провал зимой даже заглохнуть может. А Сенс с расходом 1,4 молотит хоть бы шо!
присылай ЭБУ зашью отличный прошивон  *THUMBSUP*

Евгений

Цитата: 6980148Покази розходу по 5-ти спаленим бакам і продуктивністю в 128г\\хв. співпадає, думаю можно вірити,  формула наче правдива в БК.

Який у кого розхід на ХХ з урахуванням обертів?
870об/мин 0,8-1 л/час но больше 0,8
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

Max 55

Цитата: mexanik62Спасибо за предложение! Но меня устраивает данный вариант и по экономике и по динамике.
будет еще меньше, тоесть экономней и динамичней

ВКБ

Цитата: Max 55
Цитата: mexanik62Спасибо за предложение! Но меня устраивает данный вариант и по экономике и по динамике.
будет еще меньше, тоесть экономней и динамичней

Майже я підігрівся. А95 спиртовий + економ прошивка так може і ГБО зовсім невигідно буде для 12т. на рік пробігу.
А взагалі, як мікас реагує на спиртовий А95  АНП по 9,25 на рухунок коррекції ДК по кисню. Зараз заправляю, запашок геть інший з вихлопниї і бака. На вкус не пробував.   *DRINK*  :D . Розхід наче той що і звичайний. Так може через 100 років і на воду ООН перейдемо. :D
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148По БК (миттєвий), більше поміряти нічим, ДВС гарячий. При русі нормально. По темі АКБ як раз крутив оберти, міряв токи і звернув увагу при 940об. Бачу по чері кимо 1,3, у нього на 950хх 0,7л/г при гарячому ДВС. У мене забагато наче. ДВС в нормі по компресії і по моменту провороту від руки, тозмозіння ДВС і т.д. Але ДК у мене у з.єднанні замазаний єпокситкою і перемотаний ізолентою. По БК він працює.
Дивився вчора на своїй, при 900 обертах на холодній коробці і температурі 70-80 градусів десь 0.76-078.
Цитата: mexanik62870 - 1,1 (микас 10.3) Программа Сенс диагностика. Смотрели несколько Сенсов 1,0-1,7
Сенсдіагностика бере готовий розхід з мікаса, він не відповідає дійсності.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

boh

Цитата: Володимир
Цитата: 6980148По БК (миттєвий), більше поміряти нічим, ДВС гарячий. При русі нормально. По темі АКБ як раз крутив оберти, міряв токи і звернув увагу при 940об. Бачу по чері кимо 1,3, у нього на 950хх 0,7л/г при гарячому ДВС. У мене забагато наче. ДВС в нормі по компресії і по моменту провороту від руки, тозмозіння ДВС і т.д. Але ДК у мене у з.єднанні замазаний єпокситкою і перемотаний ізолентою. По БК він працює.
Дивився вчора на своїй, при 900 обертах на холодній коробці і температурі 70-80 градусів десь 0.76-078.
Цитата: mexanik62870 - 1,1 (микас 10.3) Программа Сенс диагностика. Смотрели несколько Сенсов 1,0-1,7
Сенсдіагностика бере готовий розхід з мікаса, він не відповідає дійсності.
Владимир как вы регулировали?у меня при 865 хх  По БК (миттєвий) 0,88-0,92 г/л. Регулирую так,выставляю gob 40 до момента (почти заглох) и подымаю до устойчивых оборотов,рхх ставлю 25 шагов, но при следующем подключении компьютером, почему то стоит33-34 шага,может чуть меньше но не 25 как выставляю,может из за этого я не могу выгнать до 0,7г/л?

Max 55

Обалдеть, ну зачем, там что то регулировать выкидывать лямбду и ставить заводские топляки и будет 1 литр в час!

а на авео не надо смотреть на 0,8 л/час там топливные карты слабые, вот поэтому она жрет десятку по городу!

Володимир

Цитата: bohВладимир как вы регулировали?у меня при 865 хх  По БК (миттєвий) 0,88-0,92 г/л. Регулирую так,выставляю gob 40 до момента (почти заглох) и подымаю до устойчивых оборотов,рхх ставлю 25 шагов, но при следующем подключении компьютером, почему то стоит33-34 шага,может чуть меньше но не 25 как выставляю,может из за этого я не могу выгнать до 0,7г/л?
В мене двигун 1.2л на сенсі 1.3, плюс стоїть датчик фаз, а вчорашні експеременти з датчиком фаз показали що попарнопаралельний вприск хоче більшої паливоподачі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

boh

Цитата: Володимир
Цитата: bohВладимир как вы регулировали?у меня при 865 хх  По БК (миттєвий) 0,88-0,92 г/л. Регулирую так,выставляю gob 40 до момента (почти заглох) и подымаю до устойчивых оборотов,рхх ставлю 25 шагов, но при следующем подключении компьютером, почему то стоит33-34 шага,может чуть меньше но не 25 как выставляю,может из за этого я не могу выгнать до 0,7г/л?
В мене двигун 1.2л на сенсі 1.3, плюс стоїть датчик фаз, а вчорашні експеременти з датчиком фаз показали що попарнопаралельний вприск хоче більшої паливоподачі.
понял спасибо