Большой расход топлива

Автор kiksak, 13 Жовтня 2010, 19:26:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Скажіть будьласка, чи може бути на бензині Е95 (спиртовий) порівняно з звичайним А95 коеф. ДК показувати бідну суміш із-за більшої кількості кісню при згорянні. Що, під цей бенз треба перешиватись , чи ДК поза зоною регулювання (не відсікає), а вприскує Мікас по штатній таблиці? ДК близько 1-ці, а зараз 1,1 показує. Їде наче нормально, але не дуже. Чи при спиртовому бензині Е95 14,7: , чи якась інша суміш повинна бути.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я не в курсі що там і як в прошивці, але на цьому бензі мій жужик інжекторний має розхід 5,6-6,5л/100км, і це практично їзда по місту, а при заправці на ОККО чи ВОГ, жер мотор 8-9 літрів, останній раз на ВОГовському 92-му то одкушало 10,5л на соточку.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Прийшов до висновку (як любітєль) після їзди на спиртовому Е95 (АНП), що мікас не правильно його сприймає, верніше опорну напругу на ДК 0,485В. треба в якусь сторону змінити на 10% . Тобто проще кажучі, тягне нормально, розхід нормальний, а от на БУ показує бідну суміш. Сьогодні основну накрутив на 200, близьку до 1-ці і тягнути стала хуже, скушала багато бензу. Вернув на 157, ДК показує 1,15. Тех саме і на ХХ. В общем нова головоломка. А може і кути перешивати треба. Думаю при згорянні спиртового кисню в газах остається бьльше десь на 10% (як і кількість спирту) Знатоки - підключайтесь.

Володимир, катались на Е95 (етилирований)? Послідкуйте за показами ДК.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Max 55

ну это понятно, что шить надо.....;)

ВКБ

Я можу фантазувати,але можливо в прошивці корегувати опорну напругу ДК для Е95, метанол, для адекватрої поведінки ДК? Тобто коррекція ЦО я так розумію. Мікас 10,3 Кути  запалу і все таке.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

да, розхід нормальний, їде гарно, от на низах 1-2 передача смикатись почала, але тільки при повному відпусканні газу.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Та ж херня зі смиканням, підняв паливоподачу або без підняття піддавати газку, але по БК є розрив з розумінням між мною і Мікасом із-за \"зміщення\" еталона СО чи кисню (не важно, назвем калібрування зуміші 14,7 чи 13 чи 16), ви мене зрозуміли. Тобто опорну ьтреба під бензин  Е95, етанол і метанол корегувати. Я про інжектор. Тобто треба простот підстроїти, не понятно як і на БК налагодження на 1-цю вже не проходе. Може в мене ДК помер? Кретикуйте.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Прийшов до висновку (як любітєль) після їзди на спиртовому Е95 (АНП), що мікас не правильно його сприймає, верніше опорну напругу на ДК 0,485В. треба в якусь сторону змінити на 10% . Тобто проще кажучі, тягне нормально, розхід нормальний, а от на БУ показує бідну суміш. Сьогодні основну накрутив на 200, близьку до 1-ці і тягнути стала хуже, скушала багато бензу. Вернув на 157, ДК показує 1,15. Тех саме і на ХХ. В общем нова головоломка. А може і кути перешивати треба. Думаю при згорянні спиртового кисню в газах остається бьльше десь на 10% (як і кількість спирту) Знатоки - підключайтесь.

Володимир, катались на Е95 (етилирований)? Послідкуйте за показами ДК.
В нас такий не продають, тому в мене нема що сказати. В мікасі є такі таблиці, семетрія лямбдарегулятора, якщо я не помиляюсь, то їх напевне потрібно в діапапазоні обертів що смикається змістити вверх чи вниз, щоби підкорегувати суміш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ох і дєбрі, почищу дросель і все що там є, регульну клапана, заміню фільтра смикання пропаде, но в чорний МІКАСо-ящик не полізу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Взагалі то можна не мучати ж. і не купувати сіє. Заллю звичайний і без підрегулювання подивлюсь за ДК, що б підтвердити зворотнім експериментом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

згоден, але зараз там 25 літрів того спирту, то тра виїздити
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32ох і дєбрі, почищу дросель і все що там є, регульну клапана, заміню фільтра смикання пропаде, но в чорний МІКАСо-ящик не полізу


У вас інжектор? Якщо інж, може я фантазую, але провали з пропорцією суміші чисткою не зарадиш.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Я би впринципі їздив на ньому, але треба підстроїтись якось, бистро і незатратно. В гаражі не воняє, красота.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

бистріше прогрівається мотор, пахне моцним перегаром
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0