Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

А шо значить було з верху добре змазано, це просто по наружі?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32А шо значить було з верху добре змазано, це просто по наружі?
Зняв пильник промазав добре олією, поставив на місце. Сутку пролежали в лежачому положенні в коробці, то нічого не потекло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

27700 км.

Через стук провів ревізію рулювої колонки, замінив сайлентблок на правій тязі, прокручувався пальцями, лівий не чіпав, так як його стан такий самий як в заміненого нового. Запресувати сайлентблок з допомогою горлишка від бутилки не вийшло, тому скористався перевіреним способом запресовки в тісках.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Замінив датчик фаз, ціна питання 60 грн.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Гена

добрый день,насколько я понял вы сами делаете компьютерную диагностику своей машины,можно поподробней об этом ,а то тему на форуме не найду.
заранее СПС.

Володимир

Цитата: Genaдобрый день,насколько я понял вы сами делаете компьютерную диагностику своей машины,можно поподробней об этом ,а то тему на форуме не найду.
заранее СПС.
Ну на тему діагностики є цілий розділ http://slavuta-club.info/forum/viewforum.php?id=51

Також для загального розвитку можна почитати цю книгу http://vlad5229.narod.ru/musor/M797-E2.rar
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Чи відрізняється запах вихлопів після зняття нейтралізатора?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Раріше воняло каталізатором, але потім вигоріло і більше не воняє.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

каталізатором пахне, а тепер воня вихлопом - як з жигульме. Ну в мене так.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romkaкаталізатором пахне, а тепер воня вихлопом - як з жигульме. Ну в мене так.
Я би не сказав що каталізатором пахне, мені цей запах не подобався.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Продовжу бортовик.

Закрито технолочічні отвори дверей та усилено внутрішню частину. http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=346719#p346719

В якості ребра жорсткості використана така металічна труба, діаметром 14 мм і довжиною 41 см.




Труба розміщена в середині дверки і закріплена шурупами, на фото видно вертикальну червону лінію (відносно дверки а не йото) і п\"ять шляпок шурупів.




Ну і загальне фото, що можна затагнув шурупами і де тільки можливо промазав герметиком щоби не було шумів від вібрації.



Їздити ще не їздив, тому про ефект від двох дверок не скажу.

Залишились задні дверки, там також цікава картина, взагалі жоного

http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=350057#p350057
Аналогічно до передніх дверей, задні також підсилив трубою діаметром 14 мм, розмістилась вона з середини дверки у місці позначеному червоним маркером. Також в якості додаткового ребра жорсткості використав склопідйомник, закрутивши один шуруп в місці обведеному синім кружочком.

Якщо брати дві голі дверки і одна вже підсилена, то при постукуванні по внутрішній частині дверки різниця суттєва.




=======================

http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=10512
Знайшов застосування боковій подушці від розпорки рікака. Подушка там від ВАЗ-2108, поставив її замість бокової подушки двигуна.

Спочатку нарізав в отворі різьбу М12, потім в стандартному кронштейні повідрізав болгаркою все лишнє і приварив до нього кріплення, болт хомута на всякий пожарний взяв підвищеної твердості від шарової. Болт М12, бажано замінити на довший, так як нарізана різьба не дуже глибока, але так як без знімання стійки його неможливо витягнути, то я залишив старий.

В результаті такої модернізації шум і вібрація від двигуна зменшились в рази, особливо на ходу, я в себе вже ставив другу заводську подушку на двигун, але вони обидві в порівнянні з вазівською рально дубові. Зараз двигун можна під капотом розкачати рукою в сторони без особливих зусиль. Результатом задоволений на всі 100, можливо колись щось подумаю і про нижні.










=================================

Поки що тільки ліва опора від пріори.  http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?pid=354661#p354661

Перехідник вигляд зверху. Приварені шайби на чашці тільки для початковоро становлення щоби перехідник став по центру.


Перехідник вигляд знизу.


Так виглядає якщо поставити на опору.


Відбійник на чашці, в пріороопорі задумано що упор відбійника має бути на резиновій опорі що кріпиться до кузова, я щоби не порушуючи геометрії підвіски зробив так що відбійник має упор на чашці перехіднику.


Опора в зборі.


Це вже на машині, з сторони амортизатора чашки не ставив, так як на ній не буде робитись упор відбійника, тай з двома чашками не вистарчить різьби для гайки. Тепер думаю як законтрогаїти саму гайку, так як на гровер місця нема, то можливо зроблю отвір на кінці штоку і засуну шплінт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

adwin

Зашил добротно.
Я недельку назад тем же делом занимался. Только в качестве материала взял толстую клеенку)
Но всеравно тянет с самих ручек( Ты там ничего не зашивал?

Володимир

Цитата: adwinЗашил добротно.
Я недельку назад тем же делом занимался. Только в качестве материала взял толстую клеенку)
Но всеравно тянет с самих ручек( Ты там ничего не зашивал?
на задніх на дверну карту по периметру ручки наклеїв поролон, з переду щось не сообразив таке зробити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion