Верхні опори передній стійок з інших авто на славуту

Автор Володимир, 14 Жовтня 2013, 15:17:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Salek
Цитата: Володимир
Цитата: SalekА как по высоте?
Получилось 1:1, навіть сьогодні спеціально міряв лінійкою чи є різниця між сторонами машини, то нема.
С проставками или без?
Без проставок, по геометрії вийшло 1:1 в порівнянні з рідною опорою в зборі з проставкою. Зроблю перехідник для правої сторони то зфоткаю дві опори разом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

респект, став обидві та розповідай про результат
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romkaреспект, став обидві та розповідай про результат
Маю надію завтра продовжити, часу обмаль, з роботи йду то вже темно, один день вихідного в суботу і то крім опор ще куча планів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: greep
Цитата: ВолодимирПідкажіть  який діаметр розміщення шпильок на таврійській опорі, міряв штангелем між шпильками всюди 98 мм, поміряв радіус 56 мм, але почав малювати в автокаді чи сходиться, то радіус в мене по відстанні між шпильками вийшов 56.58 мм.
Шпильки есть вершины равностороннего  треугольник со стороной 100мм и углом 60°...  дальше рассказывать?
проводим медианы со всех углов и получаем шесть треугольников с катетом 50мм который прилегает до угла 30°
сos (30°) = cos (?/6) = (?3)/2=0,8660254037844386
далее 50мм/0,8660254037844386=57,73502691925849 мм
57,74 мм если грубо, что расскажет автокад.....?
Самое интересное - я не пытался умничать/выёживаться - я прошел через этот ад за не помню какой класс школы, тогда когда сам пилил десяточные опоры...
Розкажи як ти міряв відстань між шпильками, зараз сиджу міряю штангелем то в мене рівно 98 виходить, і наміряний радіус 56,5 майже сходиться з відстанню між шпильками 98.

Я ще коли опору засовував в стакан, то вона в мене не хотіла лізти, думав можливо через близьку відстань попередніх отворів змістились шпильки, то загнув в середину і так засунув, але так як залишились сумніви, то всетаки вирішив переміряти, і таки точно, як я і перший раз міряв 98 мм між шпильками.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрей

Гарно вийшло.Головне що вистота навіть не змінилась *THUMBSUP*

ZaVa

Питання до Володимира.
Якщо Вам замовити виготовлення, вірніше, переробку опор з виготовленням чашок.
Скільки це вийде з матеріалами ?
Тобто, щоби Ви прислали вже готовий до установки комплект.
Завчасно вдячний.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: zavaПитання до Володимира.
Якщо Вам замовити виготовлення, вірніше, переробку опор з виготовленням чашок.
Скільки це вийде з матеріалами ?
Тобто, щоби Ви прислали вже готовий до установки комплект.
Завчасно вдячний.
Скажу чесно, за таку роботу братись не хочу, для виготовлення двох опор потрібен один день в світлу пору доби, який в мене один на тиждень і то розпланований іншими справами.

Щоби не мучатись з опорами севі, раджу придбати заводські опори і поєднати їх з нашими задніми подушками під пружину, тільки там обов\"язково потрібно точити шток амортизатора. http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?p=2509113#post2509113





Хто надумає ставити пріоровські опори, хочу попередити про одну особливість, як видно на малюнку внизу, пріороопора має випуклість в місці прилягання до кузова яка більша в діаметрі ніж отвір на стакані таврійського кузова. Особливість таврійських стаканів в тому, що великий центральний отвір, не симетричний отворам під шпильки, а сама таврійська опора центрується в стакані не по центральному отвору в стакані, а по отворам під шпильки. Тому якщо не ставити стандартні алюмінєві проставки (а вони без підпилювання не стануть на опору), потрібно зробити тонкі проставки товщиною що відповідає висоті випуклості для точного розміщення опори в стакані.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрей

Цитата: zavaПитання до Володимира.
Якщо Вам замовити виготовлення, вірніше, переробку опор з виготовленням чашок.
Скільки це вийде з матеріалами ?
Тобто, щоби Ви прислали вже готовий до установки комплект.
Завчасно вдячний.

Зроби собі опори з 2110.Там саме простіше

Андрей

Цитата: Salek
Цитата: flyer112
Цитата: zavaПитання до Володимира.
Якщо Вам замовити виготовлення, вірніше, переробку опор з виготовленням чашок.
Скільки це вийде з матеріалами ?
Тобто, щоби Ви прислали вже готовий до установки комплект.
Завчасно вдячний.

Зроби собі опори з 2110.Там саме простіше
И толку.\"Кекс\" нифига не лучше,а может и жёстче обычной опоры.

У самого які опори стоять?

Андрей

Цитата: Salek
Цитата: flyer112У самого які опори стоять?
Пока родные.Буду перебирать передок попробую \"подрезинить\" пружину.

Як понять\"подрезинить\"?

Володимир

Цитата: Salek
Цитата: flyer112У самого які опори стоять?
Пока родные.Буду перебирать передок попробую \"подрезинить\" пружину.
Пружина і так підрезинена, а от шток там передає всі вібрації.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek
Цитата: Володимира от шток там передає всі вібрації.

Володя в твоей конструкции вибрация от штока тоже через резину передаётся на кузов(красный овал).
А от пружины через две резины на кузов(синие стрелки).
Якщо брати дорогу і машину, то низькочастотні вібрації гасяться самою пружиною, а високочастотні що йдуть через пружину гасяться в резинових проставках та пластмасі. Щодо штоку, то він не сидить мертво на відміну від таврійського. якщо покачати машину то шток в опорі ходить в верх вниз відносно опори, тим самим гулшатся всі вібрації, скажімо амортизатор в мене стукає, але після заміни опори в салоні цього стуку не чути.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Покатався сьогодні вже з вдома опорами, на бруківці гул ще є, але він на половину меньший і м\"якіший, загалом їздити стало приємніше і в салоні тихіше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55