Холостой ход на карбюраторе

Автор Алексей, 08 Лютого 2010, 01:24:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Number One

Маленькие пассатижи или пинцет есть?
Снимаешь кастрюлю, снимаешь пластмасску-колпачёк с упора и подкручиваешь. Не слишком удобно, но можно.
Я регулировал при снятом карбюраторе.
Сделай, как Виталий советует, снизь ХХ до 600, проверь, если на 600 не капает, то реально поможет регулировка, если капает, то хз.
И учти, что заново точно отрегулировать зазор без снятия карба не получится.

Покопался в инете, можно попробовать качеством добавить, количество соответственно, уменьшить. Вся причина в сильном разрежении, поэтому капает. Временная мера - приоткрути ЭМК.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Григорий

Посмотри диафрагму  економайзера мощностных режимов целая ли она
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Мирослав

Моя історія і питання в кінці. :)
Минулого року осінню почало в мене колбасити холостий хід. Ледве доїхав на підсосі, де можнабуло стати й капот підняти. Тимчасове проблему рішив тоді наступним чином. Відкинув контакт з елктроклапана ХХ, відкусив голку, закрутив. Думаю, тимчсово, поки не поремонтую. Підкрутив обороти й машинка гарно поїхала. Так \"тимчасово\" їздив до теперішньої зими. Тепрер проблемка. Почали гуляти обороти ХХ. Глянув на електроклапан, резинова прокладка крива. Викрутив, поміняв на іншу, з викрученою голкою, бо так і не добрався до електроніки ХХ. Але симптоми залишилися. Провів експерименти.
Виявилося, що якщо трохи відкрутити електроклапан, то обороти ростуть і стають стійкішими. Тепер питання:
Якщо там внутрі нема голки, то протікати пальному нічого не заважає (крім сміття звісно). Те що його там нема - не гарантую, хоч і продував. Мене цікавить інше. Чому при закручуванні - глохне, а при відкручуванні - робить? Схоже на те, що пальне й повітря проходять мимо жикльора на електроклапані. Тоді, напевно, жикльор криво сідає в гніздо? Щось можна зробити, щоб рівно сів? Може я не того маркування електроклапан вкручую (каюсь, в магазині просив для Славути, не називаючи маркіровку. Може не того розміру продали і я гніздо покоцав)? Воно б звичайно, можна було б і так їздити з привідкрученим електроклапаном, але ж від вібрації він крутиться, що не є добрим.

Володимир

Цитата: GAMER(крім сміття звісно). Те що його там нема - не гарантую, хоч і продував.
Те що продував нічого не означає, я колись так разів 5 продував, доки не виколупав з клапана волосинку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Мирослав

Тобто, може були варіант, що при закручуванні просто притискається смітинка і мотор глохне?

Number One

То в тебе не в клапані проблема, а десь підсос повітря.
А те, що ростуть оберти при відкручуванні клапана ХХ - то так і має бути, бітьше бензину проходить (через жирльор та повз нього), то й ростуть оберти.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Мирослав

На рахунок підсосу повітря - теж був такий варіант. І залишається.
Мене дивує інше. Якщо є підсос повітря, я привідкручую клапан. Оберти ростуть, по вищеописаній причині. Я зменшую їх регулятором к-ті суміші (пластмасовий). При цьому оберти зменшуються і залишаються більш-менш рівними на слух (тахометра нема).
Тому є 2 варіанти.
1. Підсос іде біля клапана, при відкручуванні повітря проходить стабільно (краще), тому й не гуляють оберти.
2. Підсос іде в іншому місці, але за рахунок привідкручування клапана й збільшеному потоку повітря через нього, сторонній підсос вже не настільки сильний, щоб впливати на оберти.

До речі, як добре продути магістраль ХХ, не знімаючи карбюратор? (Щоб сміття видути, якщо таки причина в ньому).

Ежен/Юджин/Ойген

Цитувати виділенеДо речі, як добре продути магістраль ХХ, не знімаючи карбюратор? (Щоб сміття видути, якщо таки причина в ньому).
Снять с авто и разделить половинки, снять ЭПХХ, попутно промучавшись с ковырянием винта качества.
Рецепт перемоги в інформаційній війні простий: говорити правду і викривати брехню (Любомир Гузар)

Number One

Цитувати виділенеНа рахунок підсосу повітря - теж був такий варіант. І залишається.
Це не варіант! Це причина!
Цитувати виділенеМене дивує інше. Якщо є підсос повітря, я привідкручую клапан. Оберти ростуть, по вищеописаній причині. Я зменшую їх регулятором к-ті суміші (пластмасовий). При цьому оберти зменшуються і залишаються більш-менш рівними на слух (тахометра нема).
Якщо при відкручуєте клапан - більше бензину проходить, а більша кількість бензину компенсує більшу кількість повітря внаслідок підсосу.
Цитувати виділенеДо речі, як добре продути магістраль ХХ, не знімаючи карбюратор? (Щоб сміття видути, якщо таки причина в ньому).
Заводиш, підгазовуєш (тобто помічник підгазовує, накрайняк підсос вітягни, щоб не заглохла), викручуєш клапан ХХ, бризкаєш карбшокером, потім затикаєш пальцем отвір під клапан, газуєш до 4000 (ну приблизно, до високих обертів), палець то притискаєш, то відпускаєш, імпульсно повітря з карбшокером, яке проходить через канал ХХ чистить його.
Другий варіант, перекинь провода 2 і 3 циліндра, покрути стартером, нехай прочмихає.
Але то все тимчасово.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Мирослав

Ок, зрозумів. Тепер залишилося знайти, де повітря підсосує лишнє. :)

Number One

Резинка под клапаном ХХ - замена колечка.
Резинка под винтом качества - замена колечка.
Резинка на переходе канала ХХ из нижней части в крышку (латунная трубочка запрессована в нижнюю часть карба, на ней колечко) - замена колечка.

Подсос под крышкой (в задней части по ходу движения машины при установленном карбе, там канал ХХ близко к краю крышки, а крепёжные винты далеко. При деформации крышки там подсос) - новая \"толстая\" (0,8мм) прокладка либо рихтовать.

Подсос под подошвой карба - рихтовка + правильная равномерная затяжка гаек.

Вентиляция картера в карб - по ситуации, замена шланга, новый хомут или просто хорошая затяжка. Можно заглушить.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

greep

Цитата: EvGaS
Цитувати виділенеДо речі, як добре продути магістраль ХХ, не знімаючи карбюратор? (Щоб сміття видути, якщо таки причина в ньому).
Снять с авто и разделить половинки, снять ЭПХХ, попутно промучавшись с ковырянием винта качества.

Зачем снимать ЭПХХ? или это подразумевается электроклапан ХХ?

Ежен/Юджин/Ойген

Цитувати виділенеПодсос под крышкой (в задней части по ходу движения машины при установленном карбе, там канал ХХ близко к краю крышки, а крепёжные винты далеко. При деформации крышки там подсос) - новая \"толстая\" (0,8мм) прокладка либо рихтовать.
Я б не сказал, что далеко - винты рядом, но оное пряям между ними, но выступает наружу.

Купил наждаки 240, 320 и 400. Положил на табуретку и сошлифовал. Хотя мой на глаз и казался нормальным на просвет, на каждом винте у нижней половинки был горб при притирке. А канавка холостого меж винтами - так вообще была впадиной с вкраплениями и раковинками. Пришлось слизать всю другую поверхность, чтоб впадину эту нормально сделать на одном уровне со всем, чтоб прокладку не пережимать винтами, и снова не вытягивать горбы.

Теперь я понял, почему Травников вечно говорил, что это самое больное место солекса. Конструктивно французы подпорки тонкостенного вытупа не сделали, русские отлили из сплава как пластилин - винты буквально вытягивают и коробят поверхность как пластилин, ну и расстояние стыка маленькое для места на отшибе, вне притяжения винтов.

Кстати, трубка ХХ выпрессовывается элементарно - забил в неё спичку на 0,5-1см вглубь, обмотал наждачкой на 400 вовнутрь на 1-2 слоя трубку, и просто вытянул плоскогубцами. Процедура - простая, наждак - пару гривен за кусочек, зато потом не надо мучаться + обработка лучше, чем с завода. (грубые полукольца фрезы)

Цитувати виділенеПодсос под подошвой карба - рихтовка + правильная равномерная затяжка гаек.
Так после рихтовки оно ж всё равно изогнётся обратно. Мне кажется, лучше алюминий оставить уже в нагнутом натянутом состоянии, но стесать дно. Так оно не будет снова вытягиваться полукругом столь активно. Но нужно аккуратно - я снизу по углам стесал много, вполне реально и до винта СО досчесывать.

Цитувати виділенеЗачем снимать ЭПХХ? или это подразумевается электроклапан ХХ?
Да. (ЭПХХ не снимешь - его в таврии нет, он вмонтирован в комм. блок ВТН)
Рецепт перемоги в інформаційній війні простий: говорити правду і викривати брехню (Любомир Гузар)

Number One

Цитувати виділенеКстати, трубка ХХ выпрессовывается элементарно
Ну-ну...  Элементарно...  Только НАФИГА??? *WALL*
Цитувати виділенеТак после рихтовки оно ж всё равно изогнётся обратно.
Почему???????? *CRAZY*
Вы знаете, из-за чего подошва изгибается???
Видимо нет, иначе бы такого бреда не писали.
Подошва изгибается на очень старых карбюраторах - вследствие термодинамических перегрузок, проще говоря, постоянные нагревы/охлаждения на протяжении лет 10-15 приводят к искривлению подошвы. Но это в 10% случаев.
А в остальных 90% причиной является тупое перетягивание гаек крепежа! Потому что не ОТ души тянуть нужно, а С душой! С чувством, с тактом, с расстановкой :)  А не со всей дури. Конечно, так же держатся крепче будет :D
Да, в таком случае рихтовать бесполезно :D

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

barmen

Цитата: EvGaS
Цитувати виділенеДо речі, як добре продути магістраль ХХ, не знімаючи карбюратор? (Щоб сміття видути, якщо таки причина в ньому).
Снять с авто и разделить половинки, снять ЭПХХ, попутно промучавшись с ковырянием винта качества.
Выкрутить клапан ЭПХХ отверстие заткнуть палцем, завести машину и прогозовать.Канал х.х должен прочистится