Мой двухколесный питомец.

Автор Игорь, 10 Січня 2014, 21:46:26

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Игорь

Цитата: Alexxx_1982Де нісенітниці ти увидів!!??
Однозначно, Вайпер даже в подметки не годится, не тот класс мота. Да и крейсер 90км/ч китаец заморится держать долго.
ВАЗ 1118, теперь еще Славик 110307.

User2108

ссорі автору за офтоп, але Alexxx_1982 ява-350 це ВСЬО, кращого моту нема. тут тре погодидись і все, можеш вже н ічого не писати, ява і все

Игорь

Цитата: User2108ссорі автору за офтоп, але Alexxx_1982 ява-350 це ВСЬО, кращого моту нема. тут тре погодидись і все, можеш вже н ічого не писати, ява і все
Да дело не в ЯВе, а в элементарных расчетах так сказать. 22л.с против 10, тут даже оборотами или КПП не объедешь. + кубатура в два раза больше, да еще двухтактник.
ВАЗ 1118, теперь еще Славик 110307.

User2108

Цитата: velja
Цитата: User2108ссорі автору за офтоп, але Alexxx_1982 ява-350 це ВСЬО, кращого моту нема. тут тре погодидись і все, можеш вже н ічого не писати, ява і все
Да дело не в ЯВе, а в элементарных расчетах так сказать. 22л.с против 10, тут даже оборотами или КПП не объедешь. + кубатура в два раза больше, да еще двухтактник.
це так само як малолітражка чогось об\"їжжає 2 літра.
корче всі лишаються при своїй думці

Юра

Цитата: User2108ссорі автору за офтоп, але Alexxx_1982 ява-350 це ВСЬО, кращого моту нема. тут тре погодидись і все, можеш вже н ічого не писати, ява і все
Я писав що невигаражую ніяку яву,є мото в 100 раз кращі і в 100раз потужніші,я вже про це казав....Тут просто були спори на фоні іжа та вайпера,до чого тут ява краще?наше все???Просто нада сопіставляти факти і порівнювати мото які є в одинакових класах.....вайпер це клас мінсків та восходів...
та й порівняння на фоні малолітражок які обходять крузаки тут недоречне,тому що малолітражка виграє завдяки своїй малій масі,от і все,а мото ті що порівнюємо зара ми по масі не дуже відрізняоться(вайпер 115 кг,ява-140),так що тут цією уловкою не візьмеш)))))))))))Тай тупі китайці відроду,даже 250,тупуваті,незнав би не казав.....це не япошки.....

Игорь

yra поддерживаю тебя на 100%, дело не в скорости или крутости, дело в том настроении, которое нам дает езда на моте. Мототуризм трудное но чертовски интересное дело. Я за 12 лет владения мотоциклами ни разу не ездил далее 100км. Не было подходящей компании, потому что сначала были машины и свой первый моц я купил в 26 лет, теперь в свои 37 я выезжаю не более 20 раз за сезон. Очковито ехать далеко на мотоцикле, ведь даже банальный прокол камеры перерастает в трудную операцию по замене оновой.
Ну а Китайские мотоциклы конечно не плохие, просто они из современной эпохи. А ЯВы и ИЖы с МТхами это уже классика жанра, они уже проездили 30-50 лет и еще проживут немало, а вот сколько проживет Вайпер или Зонг?
ВАЗ 1118, теперь еще Славик 110307.

Юра

Цитата: veljayra поддерживаю тебя на 100%, дело не в скорости или крутости, дело в том настроении, которое нам дает езда на моте. Мототуризм трудное но чертовски интересное дело. Я за 12 лет владения мотоциклами ни разу не ездил далее 100км. Не было подходящей компании, потому что сначала были машины и свой первый моц я купил в 26 лет, теперь в свои 37 я выезжаю не более 20 раз за сезон. Очковито ехать далеко на мотоцикле, ведь даже банальный прокол камеры перерастает в трудную операцию по замене оновой.
Ну а Китайские мотоциклы конечно не плохие, просто они из современной эпохи. А ЯВы и ИЖы с МТхами это уже классика жанра, они уже проездили 30-50 лет и еще проживут немало, а вот сколько проживет Вайпер или Зонг?
Щас доречі  випускають і нові яви,від 50 до 650 куб см...,але ціни на них огого ,для порівняння ява 350 стоїть заза около 30 тис грн,аце дорожче таврії і славут))))А 650 я даже уявлять не хочу ту ціну)))))За такі гроші як стоїть зара ява луче купити якогось бу японця.....
А скіки проїде вайпер чи зонг,можу сказати одне,що щас в людей яви та іжі їздять ще з 60-х років,недумаю що китай пром скіки проживе...Але маю дома китайця кануні 50 кубиків,брав в 2007 році.наїздив небагато дето около 10 тис км...,за ці вже майже 7 років нічого йому не робив.окрім замени вже 3 акумуляторів,щось дохнуть зараза,і ще стартер поміняв бо втулки трохи на роторі підносились,а по мотору гуд,їздить так само як із нуля,там тіки одне условіє по мотору,в інструкції написано що масло потрвбно міняти кожну 1000 км,виходить дорогувато в обслуговувванні,але ж мотор і їздить,а хто міняє масло по жлобскі,тоді коли сам хоче,то мотори кладуть за 2 сезони......Хтось сцепленіє міняє кожні 2-3 тис,грузіки,ремні....я розкрутив на 9000 тис подивився на грузіки,сцепленіє.воно як нове.замінив ремень,який просто трохи потріскався,але був здивований що на китайку з заводу був поставлений дорогий ремень,фірми поверлінк(оригінал)я його не міг ніде знайти,сказати що оригіналу вже майже нема,..так що тут кому який попаде....

Игорь

У товарища был Кануни 75куб. Весь хром слез за два года, краска на баке от бензина слезла, диск задний два раза менял, вилка потекла через три месяца эксплуатации. Может быть это конечно попался такой аппарат, но я не видел ни одного Китайского мота или мопэда с не ржавой выхлопной. Очень много траблов по приборам и проводке, а вот по моторам и кпп нареканий особо не слышал. Да, резина, а тем паче камеры это вообще смех.
ВАЗ 1118, теперь еще Славик 110307.

Юра

сильно пагано ходять мопеди тіпа наших карпат.верховин.ну ті шо на передачах.і скутера 2-х тактники теж дуже погані.......
В мене хромірувана велика защита на всю вихлопну так хрому за 7 років і вади нема,хром на пластіку напр..на зеркалах теж держиться,на рулі на ручках то стерся від рук,а так нвде не злазить.Особлива увага припадає на низьке ккачество пластика.дуже тонкий і крихкий(напр..на бу япошках він набагато товстіший і гнучкіший,хр..н зламаєш),в мене в друга вайпер це 100% такий самий як в мене кануні,тіки назва друга,так він купив його після мене і уграв за 3 роки в хлам,пластік весь розійшовся полопав,побив.Мотор уграв,і ремні міняв постійно і сцепу,і поршньову,короче вже хлам....От тіки й він важить кілограм під 120)))))))))))
китайські мопеди хороші тіки своєю малою ціною,тоді я брав нового за 3800 грн,їх тре не насілувать ,і буде щастя,акупити якусь япошку нову кубів на 50 то тре продати таврію(та ще й харошу) ,хочаб.....

Саша

Цитата: velja
Цитата: User2108ссорі автору за офтоп, але Alexxx_1982 ява-350 це ВСЬО, кращого моту нема. тут тре погодидись і все, можеш вже н ічого не писати, ява і все
Да дело не в ЯВе, а в элементарных расчетах так сказать. 22л.с против 10, тут даже оборотами или КПП не объедешь. + кубатура в два раза больше, да еще двухтактник.
це типу як КамАЗ євро-2 на 260л.с.(кубатура огого+бітурбо+v8), обїде по ідеї таурега 1.3 на ура, на холостих, чи ні?!, чи куби+л.с., іноді не основний показник! Більше в інших факторах істина, налаштуванні тз, мастерності водія!, тощо...
Так що наш моцик автопром є самий живкий, покажіть мені китайозу через 20років. Де буде його хром?, тощо...
Tavria 1.4L Ice + LPG2
VAZ 21104 8v 1.6 +LPG4

Sergik32

Мотик це класно, дійсно що для душі. Я в тому році купив собі б/у ВААСХОД-3М, підшаманив його і тепер катаюсь, люблю в ліс на ньому їздити по гриби, та взагалі класно, сів і поїхав. У батька то Восход-2м, я на ньому з дитинства катався, от і ностальгія мене взяла, купив і тепер довольний. Китайців не люблю, ну якісь вони не туйво. Пробував їздити на ЗУСУКІ кубів 500 там було, то ну його нах, перший раз страшнувато, сцуко сам з під жопи вилітає, але зато потім сів на свій то от тих 500 кубів і нехватає.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Игорь

Цитата: Alexxx_1982це типу як КамАЗ євро-2 на 260л.с.(кубатура огого+бітурбо+v8), обїде по ідеї таурега 1.3 на ура, на холостих, чи ні?!, чи куби+л.с., іноді не основний показник! Більше в інших факторах істина, налаштуванні тз, мастерності водія!, тощо...
Так що наш моцик автопром є самий живкий, покажіть мені китайозу через 20років. Де буде його хром?, тощо...
Ну во первых что это за Туарег 1,3?! Если это Фольц Туарег, то там двигатель 3,0 минимум вроде. У КамАЗа вес какой? Двигатель дизельный малооборотистый, зато момент огого! КПП у него соответственная + мосты. Да и вообще то ездил я на головке КамАЗовской и МАЗовской без фуры, так они тоже стреляют дай Боже o_O
ВАЗ 1118, теперь еще Славик 110307.

Sergik32

Таурег 1,3 це таврольот Славута 1,3
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Игорь

А, ну тогда понятно. Самый большой + всех ЗАЗов, это их вес. На Сенсе уже так легко не разгонишься, как на Славике. Хотя если поработать с ГП, то можно стрельнуть и на нем.
ВАЗ 1118, теперь еще Славик 110307.

Sergik32

да понту з того розгону, ото тільки стартане і все, а далі в жопі, а сенс як не крути то вже тіпа ланосо-іномарка, там не дує і не свище
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0